eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Dostawa i montaż mebli dla Zespołu Szkół Technicznych w Pleszewie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli dla Zespołu Szkół Technicznych w Pleszewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PLESZEWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pleszewie. Wydział Nieruchomości, Inwestycji i Rozwoju.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 79

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 7429 652

1.5.8.) Numer faksu: +48 62 7429 665

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatpleszewski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiatpleszewski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż mebli dla Zespołu Szkół Technicznych w Pleszewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ff82254-f07c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035614/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa i montaż mebli dla Zespołu Szkół Technicznych w Pleszewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214796/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NR.272.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Dostawa i montaż mebli gotowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Pleszewie.
Zakres zadania obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie oraz montaż mebli we wskazanych przez zamawiającego pomieszczeniach Zespołu Szkół Technicznych w Pleszewie (piwnica, parter, I piętro, II piętro). Zamówienie obejmuje następujące wyposażenie meblowe: - szafka szkolna skrytkowo-ubraniowa (10 - drzwiowa) – 73 szt, - ławka szkolna dwuosobowa, rozm. „6” – 400 szt, - krzesło szkolne rozm. „6” – 850 szt, - biurko nauczycielskie z kontenerem na kółkach: biurko – 32 szt., kontener na kółkach – 34 szt, - biurko do pracowni informatycznej1 – szt. 8, - biurko do pracowni informatycznej2 – szt. 39, - biurko do pracowni informatycznej3 – szt. 16,
- biurko narożne z kontenerem – szt. 1, - biurko lekarskie – szt. 1, - fotel biurowy – 37 szt, - fotel skandynawski– 13 szt, - krzesło skandynawskie – 61 szt, - krzesło z tworzywa sztucznego w kolorze pomarańczowym – 5 szt, - pufa z ekoskóry w kolorze pomarańczowym – 4 szt, - stolik trójkątny do pracowni języka angielskiego – 24 szt, - stolik kawiarniany okrągły – 6 szt,
- stolik kawiarniany prostokątny: 4 szt, - stolik kawowy okrągły – 3 szt, - loża kawiarniana – 8 szt, - stół rozkładany z nogami krzyżowymi – 1 szt, - stół rozkładany w stylu Loft– 3 szt, - metalowa szafa biurowa – 2 szt, - regały magazynowe – 2 szt, - szafa kartoteczna – szt. 2, - szafa medyczna - szt. 1, - stół laboratoryjny do pracowni chemii – szt. 1, - stół laboratoryjny podwójny – szt. 1. Szczegółowy wykaz oraz opis mebli – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39113100-8 - Fotele

39121200-8 - Stoły

39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 773468,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Dostawa i montaż mebli na wymiar dla Zespołu Szkół Technicznych w Pleszewie.
Zadanie obejmuje dostawę mebli na wymiar wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w Zespole Szkół Technicznych w Pleszewie.
Zamówienie obejmuje dostawę następujących mebli na wymiar: - szafa do klasy lekcyjnej – szer. 420 zielona – szt. 1, - szafa do klasy lekcyjnej – szer. 460 zielona – szt. 1, - szafa do klasy lekcyjnej – szer. 460 pomarańczowa – szt. 2,
- szafa do klasy lekcyjnej – szer. 467 pomarańczowa – szt. 2, - szafa do klasy lekcyjnej – szer. 467 żółta – szt. 5,- aneks kuchenny do pokoju nauczycielskiego – szt. 1, - szafa na ubrania do pokoju nauczycielskiego – szt. 1, - szafa na dokumenty do pokoju nauczycielskiego – szt. 1, - szafa na ubrania i dokumenty w sekretariacie – szt. 1, - biurko narożna prawe – 3 szt.,
- biurko narożne lewe – 4 szt, - szafa na ubrania i dokumenty (gabinet dyrektora) – szt. 1, - szafa na ubrania i dokumenty (gabinet wicedyrektora) – szt. 1, - szafa na ubrania i dokumenty (księgowość) – szt. 1, - aneks kuchenny administracja – szt. 1, - szafa na dokumenty (pedagog) – szt. 1.,
- szafa na dokumenty (kierownik administracyjno - gospodarczy) – szt.1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wizualizacja mebli – zgodnie z Załącznikiem nr 6 oraz 6a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39141300-5 - Szafy

39121100-7 - Biurka

4.5.5.) Wartość części: 142820,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 838728,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 838728,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 838728,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPH LUMAR Jacek Ogórkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090007325

7.3.3) Ulica: ul. Wierzbowa 3

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-374

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 838728,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-05

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183255,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183255,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183255,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo drewniane DREWKO oraz usługi noclegowe RANCZO Miłosz Żarnowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301213378

7.3.3) Ulica: Piaski 18A

7.3.4) Miejscowość: Pleszew

7.3.5) Kod pocztowy: 63-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183255,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.