eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › "Zakup zestawów do cyfrowej rejestracji audio-wideo przebiegu rozpraw na 1 salę w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim oraz 1 salę w Sądzie Rejonowym Piotrkowie Trybunalskim"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
”Zakup zestawów do cyfrowej rejestracji audio-wideo przebiegu rozpraw na 1 salę w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim oraz 1 salę w Sądzie Rejonowym Piotrkowie Trybunalskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571524

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@piotrkow-tryb.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow-tryb.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sądownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

”Zakup zestawów do cyfrowej rejestracji audio-wideo przebiegu rozpraw na 1 salę w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim oraz 1 salę w Sądzie Rejonowym Piotrkowie Trybunalskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3e67eef-2fe9-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010677/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup zestawów do cyfrowej rejestracji audio-wideo przebiegu rozpraw na 1 salę w Sadzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim oraz 1 salę w Sądzie Rejonowym w Piotrkowie Trybunalskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234546/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Inw-3610-12/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i instalacja zestawów do systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w:
a) sali rozpraw nr IX w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim,
b) sali rozpraw nr V w budynku Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu, montaż i dostosowanie systemu oraz testy zainstalowanego systemu (projekt, instalacja oraz wszystkie związane z tym procedury),
2) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac (Zamawiający dopuszcza wykorzystanie istniejącego okablowania na salach rozpraw pod warunkiem, że będzie ono współpracować z nowym sprzętem),
3) przekazanie dokumentacji technicznej,
4) świadczenie usługi serwisu i wsparcia technicznego systemu.
5) demontaż starego sprzętu i instalacji okablowania,
6) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania wykuć lub przewiertów przywrócenie do stanu poprzedniego.
3. Usługa wsparcia technicznego i serwis systemu:
1) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia świadczenia usług serwisu i wsparcia technicznego dla systemu na warunkach opisanych w załączniku nr 1 do umowy.
2) Usługa serwisu oraz wsparcia technicznego dla systemu obejmuje w szczególności:
a) zapewnienie sprawnego, prawidłowego i wolnego od wad funkcjonowania systemu w lokalizacji Zamawiającego,
b) usuwanie wszelkich wad, błędów, awarii i uszkodzeń systemu oraz ich skutków w lokalizacji Zamawiającego,
c) udzielanie konsultacji oraz pomocy technicznej dla systemu, świadczonych na rzecz Zamawiającego,
d) realizację modyfikacji oprogramowania systemu na zlecenie Ministerstwa Sprawiedliwości,
e) uaktualnianie środowiska systemu tzn. aktualizacji oprogramowania niezbędnego do funkcjonowania Systemu zgodnie z ogłaszanymi poprawkami producentów oprogramowania i urządzeń (sterowniki, systemy operacyjne, bazy danych),
f) pozostałe czynności określone w załączniku nr 1 do umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający informuje, że zdemontowany sprzęt stanowi własność Zamawiającego.
5. W celu prawidłowego oszacowania ceny ofertowej wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia.
6. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy ( załącznik nr 5 do SWZ).
7. Kod CPV: 32330000-5 - aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172186,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172186,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172186,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751387586

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 39 a

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- wykonanie oraz uzgodnienie z użytkownikami końcowymi projektów technicznych,
- prace instalacyjne i konfiguracyjne w budynku sądu,
- realizacja części usług serwisowych,
- organizacja i prowadzenie części szkoleń,
- realizacja części prac związanych z dostawą, instalacją, konfiguracją, wdrożeniem oraz uruchomieniem systemu w budynku sądu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172186,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.