Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00241138/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie dok. projekt. dla zadania pn. "Poprawa warunków odwodnienia w rejonie ul. A. Fredry w B-stoku" wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i dec. admin. oraz pełnieniem nadzoru autor.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dgk@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dok. projekt. dla zadania pn. "Poprawa warunków odwodnienia w rejonie ul. A. Fredry w B-stoku" wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i dec. admin. oraz pełnieniem nadzoru autor.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae5d9d97-f90b-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029708/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: ,,Poprawa warunków odwodnienia w rejonie ul. Aleksandra Fredry w Białymstoku''
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241138/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DGK-IV.271.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Poprawa warunków odwodnienia w rejonie ul. Aleksandra Fredry w Białymstoku’’ wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.
2. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać rozwiązania projektowe zapobiegające szkodom wskazane w opracowanej opinii biegłych w zakresie geologii i ochrony środowiska dr Tomasza Nałęcza oraz mgr Rafała Janicy określającej oddziaływanie odbudowanego zbiornika wodnego
w rejonie ul. Aleksandra Fredry na tereny przyległe położone w rejonie ul. Stanisława Moniuszki w Białymstoku. Ww. opinia wraz z mapami obrazującymi stan obecny terenu i stan terenu przed zasypaniem stawu – stanowią zał. nr 1 do SWZ.
3. Zakres zamówienia:
1) Etap I obejmuje:
a) Wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu w miejscu zasypania małego stawu (obszar wymiany gruntu na grunty o dobrych parametrach filtracyjnych), np. o charakterze ogrodu deszczowego:
– koncepcja zagospodarowania terenu powinna być wykonana w oparciu o opracowaną opinię (zawartą w zał. nr 1 do SWZ) oraz w porozumieniu z Zamawiającym,
– koncepcję należy wykonać w sposób opisowy i graficzny (wizualizacja) w 4 egzemplarzach w formie papierowej + wersja elektroniczna część opisowa w formacie *.doc i *.pdf, część graficzna w formacie *.jpg i *.pdf,
b) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej:
– projekt budowlany i dokumentacja wykonawcza wraz z niezbędnymi uzgodnieniami w zakresie realizacji przedmiotowego zadania - w 4 egzemplarzach w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie *.doc i *.pdf,
– przedmiar robót - w 2 egzemplarzach w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie *.excel i *.pdf,
– szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - w 2 egzemplarzach w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie *.doc i *.pdf,
– kosztorys inwestorski - w 2 egzemplarzach w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie *.excel i *.pdf,
c) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnych decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia, w tym między innymi: decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, pozwolenie wodnoprawne, pozwolenie na budowę, decyzję o legalizacji zlikwidowanego bez wymaganego pozwolenia wodnoprawnego urządzenia wodnego tzw. małego stawu B. Celem uzyskania ww. decyzji wykonawca na podstawie stosownego pełnomocnictwa zobowiązany jest do złożenia wniosków wraz z kompletem wymaganych załączników uzyskanych własnym staraniem i na własny koszt,
2) Etap II obejmuje pełnienie nadzorów autorskich w trakcie realizacji inwestycji.
4. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
- Dostawa produktów do dializ
- Dostawa łóżek ortopedycznych
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach i lokalach użytkowych będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku oraz siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- OBSŁUGA PORTIERNI OBIEKTU FILHARMONII POŁOŻONEGO W BIAŁYMSTOKU PRZY ULICY PODLEŚNEJ W OKRESIE 2024 - 2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Budowa ścieżki rekreacyjnej wokół Jeziora Malina
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania p.n.: Wymiana dylatacji cztero-modułowej na dylatację palczastą - obiekt WA-19 AOW, jezdnia w kierunku Warszawy, przyczółek od strony Kudowy Zdrój
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.