eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsługa szkoleniowa z podziałem na części: Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, Spawanie metodą TIG, Spawanie metodą MAG



Ogłoszenie z dnia 2025-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa szkoleniowa z podziałem na części: Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, Spawanie metodą TIG, Spawanie metodą MAG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-334adaa4-079d-44af-a258-16cbdfd192ff

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa szkoleniowa z podziałem na części: Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, Spawanie metodą TIG, Spawanie metodą MAG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-334adaa4-079d-44af-a258-16cbdfd192ff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060130/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Szkolenie dla uczniów - obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, spawanie metodą TIG i MAG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków zewnętrznych. Podmiot dofinansowujący: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie Projekt/program (nazwa) "Szkoła zawodowa – nowe możliwości, wyższe kwalifikacje" współfinansowany ze środków w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 Numer identyfikacyjny projektu/programu nr projektu: FEPK.07.13-IP.01-0008/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215296

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.43.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144466,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej z zakresu obsługi obrabiarek sterownych numerycznie, polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dla 20 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie. 2 grupy szkoleniowe po minimum 10 osób (możliwość zwiększenia uczestników w ramach realizacji prawa opcji).

Wielkość/Zakres
Czas trwania dla jednej grupy szkoleniowej: Szkolenie teoretyczne – 10 godzin lekcyjnych, szkolenie praktyczne – 50 godzin lekcyjnych, łącznie 60 godzin lekcyjnych po 45 minut, nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych dziennie.

Miejsce realizacji szkolenia:
1) Część teoretyczna: sale lekcyjne Zleceniodawcy (Zespół Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, ul. Hetmańska 45 A) – użyczenie bezpłatne.
2) Część praktyczna: na terenie miasta Rzeszowa w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Ośrodek szkoleniowy musi dysponować obrabiarkami ze sterowaniem przemysłowym.

Dokładny termin realizacji szkolenia zostanie ustalony przez Strony przed zawarciem umowy.

Wykonawca usługi zapewnia: Materiały szkoleniowe, zaświadczenia/certyfikaty po zakończeniu szkolenia, catering, wszelkie niezbędne wyposażenie, sprzęt, produkty i materiały eksploatacyjne do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, adekwatnych do zakresu prowadzonego szkolenia. Wykonawca składający ofertę musi posiadać wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby wykonawcy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – dla każdej części,
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 63266,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej pt. Spawanie metodą TIG, polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dla 8 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie (możliwość zwiększenia uczestników w ramach realizacji prawa opcji).

Wielkość/Zakres:
Czas trwania dla jednej grupy szkoleniowej: Szkolenie teoretyczne – 24 godzin lekcyjnych, szkolenie praktyczne – 76 godzin lekcyjnych, łącznie 100 godz. lekcyjnych po 45 minut, nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych dziennie

Miejsce realizacji szkolenia:
1) Część teoretyczna: sale lekcyjne Zleceniodawcy (Zespół Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, ul. Hetmańska 45 A) – użyczenie bezpłatne.
2) Część praktyczna: na terenie miasta Rzeszowa, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę.

Dokładny termin realizacji szkolenia zostanie ustalony przez Strony przed zawarciem umowy.

Wykonawca usługi zapewnia: Materiały szkoleniowe, zaświadczenia/certyfikaty po zakończeniu szkolenia, catering, wszelkie niezbędne wyposażenie, sprzęt, produkty i materiały eksploatacyjne do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, adekwatnych do zakresu prowadzonego szkolenia. Wykonawca składający ofertę musi posiadać wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby wykonawcy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – dla każdej części,
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 40600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej pt. Spawanie metodą MAG, polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dla 8 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie (możliwość zwiększenia uczestników w ramach realizacji prawa opcji).

Wielkość/Zakres:
Czas trwania dla jednej grupy szkoleniowej:
1) Szkolenie teoretyczne – 24 godzin lekcyjnych, szkolenie praktyczne – 76 godzin lekcyjnych
2) łącznie 100 godz. lekcyjnych po 45 minut, nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych dziennie

Miejsce realizacji szkolenia:
1) Część teoretyczna: sale lekcyjne Zleceniodawcy (Zespół Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, ul. Hetmańska 45 A) – użyczenie bezpłatne.
2) Część praktyczna: na terenie miasta Rzeszowa, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę.

Dokładny termin realizacji szkolenia zostanie ustalony przez Strony przed zawarciem umowy.

Wykonawca usługi zapewnia: Materiały szkoleniowe, zaświadczenia/certyfikaty po zakończeniu szkolenia, catering, wszelkie niezbędne wyposażenie, sprzęt, produkty i materiały eksploatacyjne do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, adekwatnych do zakresu prowadzonego szkolenia. Wykonawca składający ofertę musi posiadać wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby wykonawcy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – dla każdej części,
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 40600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82316,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CNC MODERN Wiesław Łoza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133405527

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Rzeszowie – Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Rzeszowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268194

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Rzeszowie – Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Rzeszowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268194

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający precyzuje, że wartość umowy/umowy ramowej, o której mowa w SEKCJI VIII pkt 8.2.) to wartość umowy za wykonanie zamówienia podstawowego. Po uwzględnieniu opcji, maksymalna wartość umowy wynosi:
Część 1: 61100,00 PLN,
Część 2: 32200,00 PLN,
Część 3: 32200,00 PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.