Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00169969/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Imielno gmina Nowe Ostrowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Ostrowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ostrowy 80
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-350
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 243561400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@noweostrowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.noweostrowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.noweostrowy.bip.org.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Imielno gmina Nowe Ostrowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a26196d8-0cae-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003375/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Utworzenie i wyposażenie Klubu "Senior+" w miejscowości Imielno gmina Nowe Ostrowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169969/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje w szczególności:
• Opis przedmiotu zamówienia – branża budowlana:
1. Sala:
1.1. Wykonanie posadzki na sali o układzie warstw:
• panele podłogowe o klasie ścieralności AC5 i klasie użytkowej 32
• warstwa wyrównawcza samopoziomująca gr. 0,5 cm
• wylewka cementowa gr. 6,0 cm
• izolacja pozioma z foli budowlanej gr. 0,2 mm
• izolacja cieplna ze styropianu gr. 10,0 cm EPS 100\
• izolacja pozioma z foli budowlanej gr. 0,2 mm
• podłoże betonowe z betonu C7,5 gr.10 cm
• podsypka piaskowa zagęszczona gr.10,0 cm
1.2. Malowanie ścian i sufitów sali 2x farba emulsyjna wraz z przygotowaniem powierzchni (skrobanie, mycie, uzupełnienie tynków, gruntowanie)
1.3. Uzupełnienie tynków żywicznych (uziarnienie i kolorystyka jak istniejących)
2. Kuchnia:
2.1. Uzupełnienie posadki z płytek ceramicznych wraz z wyrównaniem i zagruntowaniem powierzchni – płytki posadzkowe o parametrach R-12, PEI4
2.2. Malowanie sufitów 2x farba emulsyjna wraz z przygotowaniem powierzchni i gruntowaniem.
2.3. Uzupełnienie okładzin ściennych z płytek ceramicznych z przygotowaniem i gruntowaniem powierzchni ścian
3. Zaplecze:
3.1. Rozebranie istniejących podłóg drewnianych z wywózka materiałów z rozbiórki
3.2. Wykonanie wylewki samopoziomującej gr. 0,5 cm
3.3. Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych z gruntowaniem powierzchni , płytki o parametrach R-10, PEI4
3.4. Przygotowanie powierzchni ścian sufitów w zakresie mycia i skrobania istniejących powłok malarskich, gruntowanie powierzchni
3.5. Wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi z gruntowaniem powierzchni.
3.6. Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych.
4. Komunikacja i klatka schodowa:
4.1. Przygotowanie powierzchni ścian sufitów w zakresie mycia i skrobania istniejących powłok malarskich, gruntowanie powierzchni
4.2. Wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi z gruntowaniem powierzchni
4.3. Uzupełnienie tynków żywicznych (uziarnienie i kolorystyka jak istniejących)
4.4. Montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych – skrzydła płytowe wzmocnione z potrójnym zawiasem, klamkami i zamkami na wkładkę.
4.5. Montaż listew progowych aluminiowych w drzwiach jw.
5. Docieplenie stropu:
5.1. Usunięcie istniejącej warstwy izolacyjnej w postaci mieszaniny piasku i trocin
5.2. Wykonanie izolacji poziomej z foli budowlanej gr.0,2 mm
5.3. Wykonanie termoizolacji ze styropianu EPS100 gr.10,0cm na sucho
5.4. Warstwa wyrównawcza z zaprawy cementowej gr.4,0 cm
5.5. Montaż wyłazu stropowego ocieplonego, klapa typu sandwicz z zamkiem i mechanizmem odciążającym oraz rozkładaną drabinką
6. Podjazd dla niepełnosprawnych:
6.1. Roboty ziemne w zakresie wykonania wykopu pod fundament podjazdu z wywózka urobku
6.2. Wykonanie ścian betonowych podjazdu z betonu C15/20 gr. 20 cm z zachowaniem normowego spadku dla podjazdów 6%
6.3. Podbudowa pod nawierzchnię podjazdu z podsypki cementowo – piaskowej
RM-2,5Mp.
6.4. Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 60cm bezfazowej na podsypce piaskowo – cementowej
6.5. Montaż normowych balustrad i pochwytów dla niepełnosprawnych z rur stalowych malowanych proszkowo.
6.6. Wykonanie tynku żywicznego na ścianach podjazdu o uziarnieniu i kolorystyce zbliżonej do istniejącego.
7. Modernizacja oświetlenia: wymiana opraw w pomieszczeniu ogólnodostępnym i do zajęć
rehabilitacyjno-ruchowych na ledowe oraz montaż oświetlenia awaryjnego
• Opis przedmiotu zamówienia – branża sanitarna:
1. Montaż instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych C-Stahl ocynkowanych zewnętrznie 1.0034 (rury prowadzone po ścianach budynku) oraz z rur PE-X/Al/PE (rury prowadzone w posadzce na Sali świetlicy). Rury izolowane otulinami termoizolacyjnymi ze spienionego polietylenu PE. W Sali świetlicy zamontowane zostaną rozdzielacze w skrzynce naściennej. Instalacja wyposażona w:
a. grzejniki stalowe płytowe typu firmy VNH Cosmo zaworowe VK z zaworem termostatycznym;
b. głowice termostatyczne Danfoss RA-N;
c. odpowietrzniki automatyczne z zaworami odcinającymi zamontowane w najwyższych punktach instalacji;
d. zawory odcinające kulowe PN16 o połączeniach gwintowanych;
e. odpowietrzniki automatyczne DN15;
f. podwójne zawory kątowe PN16 o połączeniach gwintowanych.
2. Montaż w kotłowni 3 szt. pomp instalacji c.o. Pompy elektroniczne, np. Grundfoss Alfa 2, 25-80.
3. Montaż naziemnego zbiornika gazu płynnego o pojemności 2700 dm3 i instalacji gazowej (doziemnej i wewnętrznej) wraz z opracowaniem projektu budowlanego oraz obsługą geodezyjną i odbiorami (w tym UDT).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256641,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256641,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256641,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. DACH-BUD Elżbieta Lach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 775-146-69-32
7.3.3) Ulica: ul. Łąkoszyńska 88
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. DACH-BUD Elżbieta Lach
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. DACH-BUD Elżbieta Lach
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256641,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.