eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MroczaUTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE 4 KLUBÓW SAMOPOMOCY DLA SENIORÓW



Ogłoszenie z dnia 2025-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE 4 KLUBÓW SAMOPOMOCY DLA SENIORÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W MROCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092960547

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łąkowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Mrocza

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wkokoszewska@cus.mrocza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-436e805d-8749-4c12-81f9-c616403005f6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE 4 KLUBÓW SAMOPOMOCY DLA SENIORÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-436e805d-8749-4c12-81f9-c616403005f6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048967/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utworzenie i funkcjonowanie 4 Klubów Samopomocy dla Seniorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy,edukacji i włączenia społecznego z programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244430

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.2.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 940363,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie i funkcjonowanie 4 Klubów Samopomocy dla Seniorów (ośrodków wsparcia dziennego) dla min. 28 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu ze względu na wiek (65 +) na rok. Jeden Klub Samopomocy dla 10 osób zlokalizowany zostanie w Mroczy w budynku Centrum Usług Społecznych (dla mieszkańców miasta) oraz w 3 świetlicach wiejskich (miejscowości o największej liczbie seniorów i miejscowości okolicznych):
– świetlica w Rościminie dla 6 osób,
– świetlica w Samsieczynku dla 6 osób,
- świetlica w Matyldzinie dla 6 osób.
Projekt jest przewidziany do realizacji w latach 2025 – 2027, w szczególności dla osób samotnych, chorych i niesamodzielnych, które ze względu na wiek, chorobę, niepełnosprawność wymagają wsparcia, zamieszkujących gminę Mrocza.
W Klubie Samopomocy dla Seniorów w budynku CUS w Mroczy przewidziane jest uczestnictwo dla 10 osób na rok, w 3 pozostałych Klubach zlokalizowanych w świetlicach wiejskich w każdym po 6 osób na rok.
Działania na rzecz osób starszych w ramach Klubu będą aktywizować mieszkańców danej miejscowości i okolic oraz będą alternatywną propozycją na zagospodarowanie czasu osób objętych wsparciem, świadczoną w miejscach blisko miejsca zamieszkania – stworzenie możliwości udziału w różnego rodzaju aktywności edukacyjnej, kulturalno – integracyjnej, rekreacyjnej, zdrowotnej, promującej zdrowie, z elementami terapii zajęciowej, muzykoterapii, tańca, śpiewu, aktywności ruchowej, wsparcia psychologa oraz spotkań ze specjalistami. Działania w ramach usługi:
1) Warsztaty z psychologiem – łącznie 360 godzin zegarowych, w tym 10 spotkań grupowych x 3 godz./ rok x 3 lata od 2025 do 2027,
2) Warsztaty terapii (ergoterapii, arteterapii) – łącznie 540 godzin zegarowych, w tym 15 spotkań grupowych x 3 godz./ rok x 3 lata od 2025 do 2027,
3) Spotkania ze specjalistami typu:
a) Dietetyk – łącznie 72 godziny zegarowe, w tym 4 spotkania grupowe x 1,5 godz./ rok x 3 lata od 2025 do 2027,
b) Doradca podatkowy – łącznie 36 godzin zegarowych, w tym 1 spotkanie grupowe x 3 godz./ rok x 3 lata od 2025 do 2027,
c) Pracownik ZUS – łącznie 72 godziny zegarowe, w tym 2 spotkania grupowe x 3 godz./ rok x 3 lata od 2025 do 2027,
4) Warsztaty z informatykiem „Podróże w sieci”:- łącznie 72 godziny zegarowe, w tym 2 spotkania grupowe x 3 godz./ rok x 3 lata od 2025 do 2027,
5) Poradnictwo prawne – łącznie 90 godzin zegarowych, w tym 5 spotkań indywidualnych x 1,5 godz./ rok x 3 lata od 2025 do 2027,
6) Zajęcia ogólnorozwojowe (zajęcia nordic walking, ćwiczenia na Sali gimnastycznej, zajęcia kulinarne) – łącznie 540 godzin zegarowych, w tym 15 spotkań grupowych x 3 godz./ rok x 3 lata od 2025 do 2027,
7) Wyjazdy integracyjne (Wykonawca proponuje co najmniej 5 różnych lokalizacji na terenie województwa kujawsko – pomorskiego)
a) 10 wyjazdów integracyjnych x min. 6 godz./ rok x 3 lata od 2025 do 2027 (łącznie 30 sztuk, 180 godzin zegarowych), Wykonawca proponuje co najmniej 5 różnych lokalizacji na terenie województwa kujawsko – pomorskiego,
b) 1 wyjazd prozdrowotny x min. 6 godz./ rok x 3 lata od 2025 do 2027 (łącznie 3 sztuki, 18 godzin zegarowych). Wykonawca proponuje każdy wyjazd inny, niepowtarzający się w lokalizacji na terenie województwa kujawsko – pomorskiego,
8) Piknik integracyjny – 1 piknik x min. 6 godz. Rok x 3 lata od 2025 do 2027 (łącznie 3 sztuki, 18 godzin zegarowych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 03 czerwca 2025 r. o godz. 9.30 upłynął termin, w jakim wykonawcy mogli składać oferty w przedmiotowym postępowaniu. Przed upływem terminu otwarcia ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jest to kwota 1.114.380,00 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta. Wykonawca złożył ofertę niezgodną z treścią SWZ. W związku z tym w toku badań odrzucono ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 885563,65 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.