Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232323/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
- 2021/BZP 00274507/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-18
- 2021/BZP 00274399/01 - Wynik z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni publicznych w gminie Kańczuga
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KAŃCZUGA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 2
1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 016 642 31 42
1.5.8.) Numer faksu: 016 642 66 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kanczuga.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kanczuga.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie przestrzeni publicznych w gminie Kańczuga2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0613b3a1-2c9b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000045/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Zagospodarowanie przestrzeni publicznych w Gminie Kańczuga
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie (Część 3 zadania) dofinansowane ze środków budżetu Województwa Podkarpackiego w ramach Podkarpackiego Programu Odnowy Wsi na lata 2021-2025.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232323/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.22.2021.BT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 159340,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utworzenie ogólnodostępnego placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w m. SiedleczkaPrzedmiotem zadania jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez budowę placu zabaw z elementami siłowni zewnętrznej w m. Siedleczka.
Zakres prac [dz. nr ewid. 1230 i 1233 – obręb Siedleczka] obejmuje:
Roboty ziemne
- Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. III
- Zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi wibracyjnymi; grunt spoisty kat. III-IV
Dostawa i montaż elementów placu zabaw:
- zestaw zabawowy – 1kpl
- huśtawka potrójna – 1kpl
- karuzela tarczowa z siedzeniami z blachą ryflowaną – 1kpl
- bujak sprężynowy (konik/motorek lub inne zwierzątko) – 1kpl
Dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznej:
- wioślarz – 1kpl
- wyciąg dolny – 1kpl
- orbitrek – 1kpl
Dostawa i montaż pozostałych elementów:
- ławka z oparciem – 2kpl
- ławka bez oparcia – 2kpl
- kosz na śmieci – 2kpl
- regulamin placu zabaw – 1kpl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 73806,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie terenu w m. RączynaPrzedmiotem zadania jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez budowę placu zabaw w m. Rączyna.
Zakres prac [dz. nr ewid. 1842 – obręb Rączyna] obejmuje:
Dostawa i montaż elementów placu zabaw:
- zestaw zabawowy – 1kpl
- huśtawka potrójna – 1kpl
- karuzela tarczowa z siedzeniami z blachą ryflowaną – 1kpl
- bujak sprężynowy (konik/motorek lub inne zwierzątko) – 1kpl
- ławka z oparciem – 3kpl
- kosz na śmieci – 2kpl
- regulamin placu zabaw – 1kpl
Dostawa i montaż fragmentu ogrodzenia z elementów typowych kutych:
- roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10m (kat.gr.I-II)
- stopy fundamentowe betonowe, o objętości do 0,5 m3 - z zastosowaniem pompy do betonu
- ogrodzenie z paneli kutych wraz z podmurówką
- dostawa i montaż furtki kutej 90 x 150
Wykonanie placu utwardzonego:
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat.I-IV
- Podbudowa z kruszywa naturalnego
- Podbudowa z kruszywa łamanego
Wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i krzewów wraz nawierzchnią trawiastą w obrębie urządzeń:
- Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.I-III
- Jednokrotne zagęszczanie podłoża lub warstwy wegetacyjnej walcem gładkim
- Ręczne wykonywanie nawierzchni trawiastej siewem z przykryciem nasion po wysiewie walcem
kolczatką
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 58243,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja istniejącego placu zabaw w LipnikuPrzedmiotem zadania jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez doposażenie istniejącego placu zabaw w m. Lipnik.
Dostawa i montaż elementów placu zabaw [dz. nr ewid. 107 - obręb Lipnik]:
- karuzela tarczowa z siedziskami – 1kpl
- zestaw sprawnościowy – 1kpl
- zestaw zabawowy lokomotywa – 1kpl
- bujak ważka dwuosobowa na sprężynie – 1kpl
- ławka z oparciem – 1kpl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 27290,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86651,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86651,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86651,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Marpis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 517 03 66 033
7.3.3) Ulica: Stobierna 9
7.3.4) Miejscowość: Jasionka
7.3.5) Kod pocztowy: 36-002
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA MARPIS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA MARPIS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86651,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na w/w część została złożona 1 oferta. Zaproponowana cena (97 687,37 zł) przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzył przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (70 000,00 zł).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97687,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97687,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Marpis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 517 03 66 033
7.3.3) Ulica: Stobierna 9
7.3.4) Miejscowość: Jasionka
7.3.5) Kod pocztowy: 36-002
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KAŃCZUGA
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu pn.: Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Kańczudze
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Przyłącz wodociągowy do budynku kancelarii leśnictwa Szklary
więcej: przetargi KAŃCZUGA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.