Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00281045/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług utworzenia i udostępniania przedpłaconych kont reklamowych Google Ads, Meta Ads i LinkedIn Ads lub równoważnych oraz wsparcia technicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006746410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 6/12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@arp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://arp.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług utworzenia i udostępniania przedpłaconych kont reklamowych Google Ads, Meta Ads i LinkedIn Ads lub równoważnych oraz wsparcia technicznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-888aa83a-150b-47fd-aee1-6ac3233eda4c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zakupy.arp.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w zakresie składania ofert jak i pozostałej komunikacji odbywa się przy użyciu Platformy Marketplanet - adres: https://zakupy.arp.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na platformie Marketplanet.
3. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem platformy Marketplanet.
4. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na platformie Marketplanet.
6. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z ww. Platformy Zakupowej, procesu zakładania konta i logowania się zostały zawarte w instrukcji udostępnionej na platformie w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona na Platformie Zakupowej.
8. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę Zakupową oraz na pocztę elektroniczną.
9. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska dostępne są na:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
10. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platformy Zakupowej tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz. 9:00-17:00), mail: oneplace@marketplanet.pl.
11. W przypadku braku możliwości komunikacji poprzez Platformę Zakupową Zamawiający wyznacza osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
a) Paulina Dziadosz, zamowienia.publiczne@arp.pl;
b) Magdalena Sitko, zamowienia.publiczne@arp.pl;
c) Katarzyna Szczęsna, zamowienia.publiczne@arp.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BAZ.263.16.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług utworzenia i udostępniania przedpłaconych kont reklamowych Google Ads, Meta Ads i LinkedIn Ads lub równoważnych oraz wsparcia technicznego
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341200-8 - Usługi zarządzania reklamą
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79341200-8 - Usługi zarządzania reklamą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, zgodnie z Umową, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu budżetu mediowego przeznaczonego na emisję reklam na platformach reklamowych (Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads lub równoważnych) o maksymalnie 30 000,00 zł brutto w stosunku do wartości zamówienia podstawowego.Łączna wartość budżetu mediowego w ramach zamówienia podstawowego wynosi 430 000,00 zł brutto. Prawo opcji umożliwia zwiększenie tej wartości do maksymalnie 460 000,00 zł brutto.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – wykonuje nadal:
a) co najmniej dwie usługi, każda realizowana na podstawie odrębnej umowy, polegające na udostępnieniu przedpłaconych kont reklamowych w systemach takich jak Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads lub równoważnych,
oraz
b) co najmniej dwie usługi, każda realizowana na podstawie odrębnej umowy, polegające na zapewnieniu wsparcia technicznego w zakresie działania kont reklamowych, w tym logowania, uruchamiania kampanii, kontaktu z operatorami platform w razie awarii, blokady lub problemów technicznych.
Każda z wykazywanych usług musi być realizowana (lub być realizowana nadal) przez okres co najmniej 6 kolejnych miesięcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca składa:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz innych informacji wskazanych w wezwaniu.
Okres 3 lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
2) Dowody określające, czy usługi wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi brak możliwości przedłożenia dowodów; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy opis zmian zapisany w par. 9 Projektu umowy, która stanowi załącznik nr 1 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zakupy.arp.pl/app/login
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:„Prowizja Wykonawcy” – 100%”
W ramach kryterium „Prowizja Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy” oceniana będzie wyłącznie część wynagrodzenia stanowiąca prowizję wykonawcy, o której mowa w § 3 ust 2 lit. a projektu Umowy.
Budżet mediowy, przeznaczony na opłaty za emisję reklam, nie podlega ocenie, gdyż jego wysokość została określona przez Zamawiającego i jest jednakowa dla wszystkich Wykonawców. Zamawiający zastrzega, że budżet mediowy jest przekazywany przez Wykonawcę bez marży lub narzutu i nie stanowi elementu kalkulacyjnego jego wynagrodzenia
Kryterium „Prowizja Wykonawcy” będzie oceniane na podstawie procentowego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy (prowizja wykonawcy), które zostało wskazane przez wykonawcę w ofercie.
Wykonawca powinien w ofercie wskazać wartość prowizji w procentach (%), która będzie stanowić jego wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy. Oceniana będzie procentowa wysokość prowizji, gdzie niższa prowizja oznaczać będzie wyższą ocenę.
Oferta z najniższą zaoferowaną prowizją otrzyma maksymalną liczbę punktów (100 pkt), a pozostałe oferty będą oceniane na podstawie wzoru:
Liczba punktów = (Najniższa prowizja / Prowizja oferty ocenianej) × 100 pkt
W przypadku, gdy wykonawcy zaproponują tę samą prowizję, zostanie przyznana jednakowa liczba punktów.
Uwaga: Prowizja musi być podana w ofercie jako procent (%) wartości Budżetu mediowego (kosztów opłat za prowadzenie działań reklamowych) oraz musi obejmować całość wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 35+635 do km 36+890 na terenie gminy Białobrzegi, powiat białobrzeski, województwo mazowieckie - nr postępowania 156/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.