Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00231441/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00231667/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Miejskich Muniserwis Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610052074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 33
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muniserwis.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muniserwis.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11103951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aab508c8-6e9b-43ba-a526-f015926c766c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000462/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup minikoparki z osprzetem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231441
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUM/4/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowej, wolnej od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i
prawnych minikoparki hydraulicznej dla Zakładu Usług Miejskich „Muniserwis”, o parametrach zgodnych z Opisem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca TwojeMaszyny.pl Sp. z o.o. ul. Gdyńska 64, 80-297 Miszewko odstąpił od podpisania umowySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonanie robót budowlanych - prac malarskich w pomieszczeniach w Centralnego Ośrodka Rehabilitacyjnego w Płocku
- Remont kuchni w Zakładzie Karnym w Płocku
- Modernizacja energetyczna i rozbudowa Zespołu Szkół Technicznych w Płocku przy Al. Kilińskiego 4 wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji (...)
- Zakup systemu rejestracji czasu pracy
- Modernizacja boiska do tenisa ziemnego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym nr 2
- "Remont i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku przy ul. Królewieckiej 14", II część I etapu inwestycji
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanej koparki kołowej
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu: koparko-ładowarki oraz minikoparki wraz z przyczepką
- "Najem długoterminowy na okres 36 miesięcy dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych, samochodu dostawczego typu furgon, sprzętu budowlanego typu minikoparka oraz używanego ciągnika rolniczego"
- Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.