eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Wyremontujmy sobie park przy Wojska Polskiego - Skwer Gdański - miejski park w obrębie ulic Wojska Polskiego - Głowackiego - Sucharskiego - etap II "



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wyremontujmy sobie park przy Wojska Polskiego – Skwer Gdański – miejski park w obrębie ulic Wojska Polskiego – Głowackiego – Sucharskiego – etap II ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed0863d8-df6e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wyremontujmy sobie park przy Wojska Polskiego – Skwer Gdański – miejski park w obrębie ulic Wojska Polskiego – Głowackiego – Sucharskiego – etap II ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed0863d8-df6e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044894/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Wyremontujmy sobie park przy Wojska Polskiego - Skwer Gdański - miejski park w obrębie ulic Wojska Polskiego - Głowackiego - Sucharskiego - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189585

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 341463,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie nawierzchni alejek nr IAa, IAb, IAc, IAd oraz IBg na Skwerze Gdańskim w Łodzi z wykonaniem wokół nich rekultywacji terenu (zagospodarowanie terenu części IA i IB), wymiana istniejących, zakup i montaż nowych ławek i koszy na śmieci, wykonanie nawierzchni pod ławkami oraz montaż stelaża z tablicą z Budżetu Obywatelskiego.
1.1. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją pn.”Zagospodarowanie terenu z remontem i przebudową nawierzchni istniejących alejek na Skwerze Gdańskim w Łodzi”, opracowaną przez firmę: MONIKA REPPEL-MICHNOWSKA „PRACOWNIA ARCHITEKTURY I KRAJOBRAZU” (zamówienie podstawowe wraz z częścią opisaną jako opcja 1) w październiku 2022r. oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (zał. 2-5 do OPZ)
1.2. Roboty budowlane obejmują:
- prace przygotowawcze i rozbiórkowe,
- budowa nowych nawierzchni alejek parkowych z płytek betonowych (alejki nr IAa, IAb, IAc, IAd oraz IBg),
- zabezpieczenie przebiegających pod alejkami kabli oświetleniowych,
- dostosowanie wysokościowe adaptowanych alejek do nowych nawierzchni,
- rekultywacja terenu przy alejkach,
- założenie trawników,
- wymiana istniejących, zakup i montaż 12 szt. nowych ławek wraz z wykonaniem pod ławkami nawierzchni z płytek betonowych, wytyczne zgodnie z zał. 2,3 i 4 do OPZ.
- wymiana istniejących, zakup i montaż 6 szt. nowych koszy na odpady, dokładna lokalizacja koszy zostanie uzgodniona z Zamawiającym w terenie, wytyczne w zakresie koszy zgodnie z zał. 4 do OPZ,
- wykonanie i montaż stelaża z tablicą informacyjną z Budżetu Obywatelskiego,
- wykonanie obsługi geodezyjnej,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną oraz dokumentacją powykonawczą,
- wykonanie zestawienia środków trwałych powstałych podczas realizacji inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419172,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419172,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419172,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „TICET” Usługi Komunalne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7261123811

7.3.3) Ulica: ul. Bracka 51/19

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419172,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.