Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00189585/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
- 2023/BZP 00203061/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wyremontujmy sobie park przy Wojska Polskiego – Skwer Gdański – miejski park w obrębie ulic Wojska Polskiego – Głowackiego – Sucharskiego – etap II ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed0863d8-df6e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wyremontujmy sobie park przy Wojska Polskiego – Skwer Gdański – miejski park w obrębie ulic Wojska Polskiego – Głowackiego – Sucharskiego – etap II ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed0863d8-df6e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044894/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Wyremontujmy sobie park przy Wojska Polskiego - Skwer Gdański - miejski park w obrębie ulic Wojska Polskiego - Głowackiego - Sucharskiego - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189585
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 341463,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie nawierzchni alejek nr IAa, IAb, IAc, IAd oraz IBg na Skwerze Gdańskim w Łodzi z wykonaniem wokół nich rekultywacji terenu (zagospodarowanie terenu części IA i IB), wymiana istniejących, zakup i montaż nowych ławek i koszy na śmieci, wykonanie nawierzchni pod ławkami oraz montaż stelaża z tablicą z Budżetu Obywatelskiego.
1.1. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją pn.”Zagospodarowanie terenu z remontem i przebudową nawierzchni istniejących alejek na Skwerze Gdańskim w Łodzi”, opracowaną przez firmę: MONIKA REPPEL-MICHNOWSKA „PRACOWNIA ARCHITEKTURY I KRAJOBRAZU” (zamówienie podstawowe wraz z częścią opisaną jako opcja 1) w październiku 2022r. oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (zał. 2-5 do OPZ)
1.2. Roboty budowlane obejmują:
- prace przygotowawcze i rozbiórkowe,
- budowa nowych nawierzchni alejek parkowych z płytek betonowych (alejki nr IAa, IAb, IAc, IAd oraz IBg),
- zabezpieczenie przebiegających pod alejkami kabli oświetleniowych,
- dostosowanie wysokościowe adaptowanych alejek do nowych nawierzchni,
- rekultywacja terenu przy alejkach,
- założenie trawników,
- wymiana istniejących, zakup i montaż 12 szt. nowych ławek wraz z wykonaniem pod ławkami nawierzchni z płytek betonowych, wytyczne zgodnie z zał. 2,3 i 4 do OPZ.
- wymiana istniejących, zakup i montaż 6 szt. nowych koszy na odpady, dokładna lokalizacja koszy zostanie uzgodniona z Zamawiającym w terenie, wytyczne w zakresie koszy zgodnie z zał. 4 do OPZ,
- wykonanie i montaż stelaża z tablicą informacyjną z Budżetu Obywatelskiego,
- wykonanie obsługi geodezyjnej,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną oraz dokumentacją powykonawczą,
- wykonanie zestawienia środków trwałych powstałych podczas realizacji inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419172,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419172,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419172,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „TICET” Usługi Komunalne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7261123811
7.3.3) Ulica: ul. Bracka 51/19
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK CZACH "TICET" USŁUGI KOMUNALNE
jakie przetargi wygrała firma
JACEK CZACH "TICET" USŁUGI KOMUNALNE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419172,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- 93/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż zasilaczy awaryjnych UPS do zasilania awaryjnego oddziałów szpitalnych
- Wymiana układu spalinowego kotłów grzewczych na biomasę, pracujących na kotłowni Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- DZP.26.169.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.