Og³oszenie z dnia 2025-06-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00191239/01 - Og³oszenie z dnia 2025-04-15
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa jednorazowego sprzêtu neonatologicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦wiêtokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290503911
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Prosta 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-371
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.cieslik@szpitalprosta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpgin.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://szpitalprosta.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa jednorazowego sprzêtu neonatologicznego2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a14199fd-3f74-4418-b00d-a7abce3e928c
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00273845
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00115388/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.12 Dostawa neonatologicznego sprzêtu jednorazowego u¿ytku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00191239
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAG ZP-09/2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem dostawy s± kaniule do wk³uæ obwodowych naczyñ ¿ylnych dla noworodków oraz pozosta³y asortyment zgodny z opisem okre¶lonym w Za³±czniku nr 2 do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141220-8 - Kaniula
33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 37800,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zakupu jest dostawa cewników, filtrów, prowadnic zgodnych z opisami zamieszczonymi w Za³±czniku nr 2 doSWZ
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 60480,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zakupu jest dostawa cewników, filtrów do drena¿u oraz pozosta³ego asortymentu zgodnego z opisamizamieszczonymi w Za³±czniku nr 2 do SWZ
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 204120,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zakupu jest dostawa jednorazowych mankietów noworodkowych, czujników saturacji oraz pozosta³ego asortymentu zgodnego z opisami i ilo¶ciami okre¶lonymi w Za³±czniku nr 2 do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 60480,00 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem dostawy jest zakup czujników saturacji, okularków do fototerapii oraz pozosta³ego asortymentu zgodnego z opisami i ilo¶ciami okre¶lonymi w Za³±czniku nr 2 do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 57240,00 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zakupu jest dostawa uk³ady oddechowe dla noworodków, czapeczek, czepców, maski oraz pozosta³ego asortymentu zgodnego z opisami i ilo¶ciami okre¶lonymi w Za³±czniku nr 2 do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 167400,00 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zakupu jest dostawa czujników BIS w ilo¶ciach okre¶lonych w Za³±czniku nr 2 do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14040,00 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa smoczków dla noworodków zgodnych z opisami i ilo¶ciami okre¶lonymi w Za³±czniku nr 2 do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33681000-7 - Smoczki, os³onki na brodawki sutkowe i podobne artyku³y dla niemowl±t
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 70200,00 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do karmienia zgodnych z opisami i ilo¶ciami okre¶lonymi w Za³±czniku nr 2 do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33681000-7 - Smoczki, os³onki na brodawki sutkowe i podobne artyku³y dla niemowl±t
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15120,00 PLN
Czê¶æ 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów AMBU dla noworodków zgodnych z opisami i ilo¶ciami okre¶lonymi w Za³±czniku nr 2 do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33171200-1 - Przyrz±dy do resuscytacji
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 12960,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 36430,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 36430,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36430,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836
7.3.3) Ulica: Czêstochowska 38/52
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 93-121
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 36430,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 59950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 59950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akme Pa³ejko Spó³ka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210407986
7.3.3) Ulica: Poloneza 89B
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-826
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 59950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 185664,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 185664,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185664,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VYGON Polska Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130093549
7.3.3) Ulica: Francuska 39/6
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-905
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 185664,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Do realizacji zamówienia nie wp³ynê³a ¿adna oferta
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 54105,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 54105,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54105,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMED S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180062976
7.3.3) Ulica: Dzia³kowa 56
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-234
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 54105,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 159055,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 159055,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159055,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUTCHMED PL Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540230829
7.3.3) Ulica: Szajnochy 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-738
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 159055,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Do realizacji zamówienia nie wp³ynê³a ¿adna oferta
Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 66258,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 66258,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66258,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SONDA W. Makowski i Wspólnicy Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810017533
7.3.3) Ulica: Poznañska 82b
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tarnowo-Podgórne
7.3.5) Kod pocztowy: 62-080
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 66258,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 9
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14256,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14256,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14256,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medela Polska Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242713433
7.3.3) Ulica: Wybrze¿e Gdyñskie 6D
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-531
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14256,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 10
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 10)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 13093,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 13093,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13093,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 10)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIRRO Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201357
7.3.3) Ulica: Elewatorska 58
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SONDA W. MAKOWSKI I WSPÓLNICY SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
SONDA W. MAKOWSKI I WSPÓLNICY SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 13093,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Modernizacja o¶wietlenia w "Parku Górki Czarnowskie", "Parku Baranowskim" oraz na "Skwerze Szarych Szeregów" w Kielcach
- Organizacja szkolenia dla kadry dydaktycznej z zakresu kompetencji cyfrowych ADP.2301.76.2025
- Wykonanie robót budowl.-instal. obejmuj±ce wymianê wind, wyk. ³azienki oraz czê¶ciow± przebudowê i remont pochylni w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach
- Obs³uga techniczna urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych oraz klimatyzacyjnych, zamontowanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Us³uga wykonania szablonów stron www dla Politechniki ¦wiêtokrzyskiej w zwi±zku z realizacj± projektu pn. "Uczelnia przyjazna spo³eczno¶ci akademickiej" nr FERS.03.01-IP.08-0011/24
- Pakiety rehabilitacyjne dla pracowników Urzêdu Miasta Kielce
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup opakowañ do sterylizacji urz±dzeñ i bielizny operacyjnej oraz wapna sodowanego
- Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespo³u Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH I MATERIA£ÓW JEDNORAZOWEGO U¯YTKU
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materia³ów opatrunkowych
- Dostawa sprzêtu anestezjologicznego (III)
- Dostawa drobnego sprzêtu medycznego, materia³ów medycznych dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.