eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skwierzyna › Przebudowa drogi gminnej - ulicy Międzyrzeckiej



Ogłoszenie z dnia 2022-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej - ulicy Międzyrzeckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skwierzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Skwierzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-440

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 721 65 10

1.5.8.) Numer faksu: +48 95 721 65 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@skwierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skwierzyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.skwierzyna.pl/zamowienia_publiczne/12/status/0/rodzaj/0/wzp/zwr/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej - ulicy Międzyrzeckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76fc6490-e178-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016516/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej - ulicy Międzyrzeckiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188125/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej - ulicy Międzyrzeckiej w zakresie budo¬wy chodnika oraz zatok postojowych w miejscowości Skwierzyna.

Zakres inwestycji obejmuje:
- budowę chodnika,
- budowę zjazdów,
- budowę zatok postojowych,
- rekultywacja istniejących i urządzanie nowych terenów zielonych,
- dostosowanie wysokościowe istniejących nawierzchni, elementów (bramy, furtki) na połączeniu projektowanego zagospodarowania z istniejącym,

Planowane roboty budowlane zlokalizowano na działkach nr: 316/6, 356/4, 379, - obręb 3 Miasto Skwierzyna.
Przebudowywana droga gminna wyposażona jest w jezdnię o nawierzchni bitumicznej, szerokości 7,0-9,0m. Na długości przedmiotowych odcinków ul. Międzyrzeckiej droga gminna nie jest wyposażona w chodniki dla pieszych. Obszar na którym planuje się ww. elementy porośnięty jest trawami niskimi. Na przestrzeni działek, na których przewiduje się realizację inwestycji zlokalizowane jest uzbrojenia pod i nad ziemne w postaci: sieci teletechnicznej, sieci elektroenergetyczne, sieci wodociągowej, - sieci gazowej;
Cel strategiczny przebudowy przedmiotowej drogi gminnej realizowany będzie poprzez osiągnięcie celów szczegółowych, którymi są:
- zapewnienie komfortowego poruszania się pieszym uczestnikom drogi,
- zapewnienie większej ilości miejsc postojowych w ciągu ulicy Międzyrzeckiej,
- dostosowanie infrastruktury drogowej do obowiązujących standardów.
W nawiązaniu do zakładanych założeń wysokościowych przewiduje się wykonanie robót ziemnych polegających na wykonaniu korytowania pod konstrukcję nawierzchni parkingów, zjazdów oraz chodników. Szacowana ilość materiału jaką należy przyjąć do odspojenia to 200 m3. Materiał po-chodzący z odspojenia należy wywieźć z terenu budowy i poddać utylizacji.
Ponadto w związku z realizacją chodnika na odcinku od działki nr 310/21 do 309/8 zakłada się ko-nieczność wykonania nasypu dowiązującego projektowany chodnik z teren przyległym. W nawiązaniu do powyższego należy wykonać nasyp z piasku pozyskanego z dokopu, spełniającego wymagania specyfikacji technicznych, stanowiących integralną część projektu wykonawczego w ilości 110 m3. Ponadto w ramach przedmiotowego projektu niezbędna będzie:
- rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej (wraz z podbudową) w ilości 76 m2; materiał pochodzący z rozbiórki należy wywieźć z terenu budowy i poddać utylizacji,
- rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki betonowej (wraz z podkową) w ilości 40 m2; materiał po-chodzący z rozbiórki należy wywieźć z terenu budowy i poddać utylizacji,
- rozbiórka istniejącego krawężnika (wraz z ławą betonową) w ilości 15 mb; materiał pochodzący z rozbiórki należy wywieźć z terenu budowy i poddać utylizacji,
- rozbiórka istniejącego obrzeża (wraz z ławą betonową) w ilości 6 mb; materiał pochodzący z rozbiórki należy wywieźć z terenu budowy i poddać utylizacji,
- rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych w ilości 4 szt; materiał pochodzący z rozbiórki należy wy-wieźć z terenu budowy i poddać utylizacji,
- rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki betonowej w ilości 52 m2 wraz z oczyszczeniem oraz ponownym ułożeniem na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 (przełożenie wysokościowe),
- rozbiórka istniejącego oznakowania pionowego w ilości 3 kpl. wraz z ponownym montażem po wykonaniu chodnika;

Zakłada się budowę chodnika, o zmiennej szerokości sięgającej od 1,50-2,00m, który charakteryzuje się nawierzchnią z kostki betonowej. Ponadto projekt zakłada budowę zatok postojowych (prostopadłych jak i równoległych) o wymiarach 2,50x5,00m lub 3,60x5,00m (miejsce przeznaczone dla osoby niepełnosprawnej). Projektowane zatoki wyposażone będą w nawierzchnie z kostki betonowej.

W ramach realizacji przedmiotowej przebudowy zakłada się również budowę zjazdów przecinających projektowany chodnik.

Rozwiązania konstrukcyjne i materiałowe.
Nawierzchnia zatok postojowych:
- w-wa ścieralna z kostki betonowej Eko kostka, koloru grafitowego - 8cm, [szczeliny między kostką należy wypełnić żwirem
kamiennym 2/8mm]
- podsypka z miału kamiennego - 4cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3- 10cm, o uziarnieniu 0/31.5mm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3- 15cm,o uziarnieniu 0/63mm
- geowłóknina 500g/m2

Miejsce oznaczone na planie jako miejsce przeznaczone dla osób niepełnosprawnych należy wykonać z kostki betonowej 10x20cm koloru niebieskiego;
Nawierzchnię zatok postojowych należy ograniczyć za pomocą:
- krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 (wystających 10 cm) wykonanych na ławie be-tonowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1). Wymiar ław pokazano na rysunku pn. Szczegóły konstrukcyjne [od strony chodnika],
- oporników betonowych o wymiarach 12x20x100 (wtopionych) wykonanych na ławie betonowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1). Wymiar ław pokazano na rysunku pn. Szczegóły konstrukcyjne [od strony drogi - zgodnie z zagospodarowaniem],
- krawężników betonowych o wymiarach 15x22x100 (wystających 3 cm) wykonanych na ławie beto-nowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1). Wymiar ław pokazano na rysunku pn. Szczegóły konstrukcyjne [od strony drogi - zgodnie z zagospodarowaniem],

Nawierzchnia projektowanego zjazdu:
- w-wa ścieralna z kostki betonowej „cegła”, koloru grafitowego- 8cm,
- podsypka z miału kamiennego - 4cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3- 20cm, o uziarnieniu 0/31.5mm
Nawierzchnię zjazdu należy ograniczyć za pomocą:
- obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100cm ustawionych na ławie betonowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1). Wymiar ław pokazano na rysunku pn. Szczegóły konstrukcyjne [od strony zieleni - zgodnie z zagospodarowaniem],
- krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 (wystających 10 cm) wykonanych na ławie be-tonowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1). Wymiar ław pokazano na rysun¬ku pn. Szczegóły konstrukcyjne [od strony zieleni - zgodnie z zagospodarowaniem],
- oporników betonowych o wymiarach 12x20x100 (wtopionych) wykonanych na ławie betonowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1). Wymiar ław pokazano na rysunku pn. Szczegóły konstrukcyjne [od strony posesji];

Nawierzchnia chodnika:
- w-wa ścieralna z kostki betonowej cegła, koloru szarego - 8cm,
- podsypka z miału kamiennego - 4cm,
Szczegółowy zakres robót zawierają:
• Kosztorysy ofertowe - załącznik nr 8 do SWZ,
• Dokumentacja techniczna - załącznik nr 9 do SWZ
Uwagi:
a/ Inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego.
b/ Wszystkie roboty ogólnobudowlane i rozbiórkowe prowadzić z zgodnie z obowiązującymi przepisami i „Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych” pod nadzorem uprawnionych osób.
c/ Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i PPOŻ. i Ochrony Środowiska.
d/ Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu.
Uwagi ogólne:
W przedmiarze robót – jeśli podane zostały nazwy i producenci materiałów i technologii – to podane zostały one jedynie jako przykładowe, w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie spełnione muszą być, by mogły być użyte w czasie realizacji zadania inwestycyjnego.
Dopuszcza się stosowanie innych równoważnych materiałów, technologii o ile zachowane zostaną ich parametry w stosunku do przyjętych w dokumentacji.
Symbole, czy oznaczenia przyjęte na potrzeby kosztorysów należy także traktować jako typ - przykład. Bezwzględnie dopuszcza się inne materiały, innych producentów o podobnych - nie gorszych parametrach i standardach, o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt powinien mieć te same cechy funkcjonalne.

Zamawiający nie zabezpiecza terenu na zaplecze budowy. Teren zaplecza budowy Wykonawca wygrodzi i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt, Zamawiający nie wskazuje lokalizacji terenu zaplecza. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z przedmiarem robót, który stanowi załącznik do SWZ. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określony jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390500,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439045,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439045,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renomex sp. z o.o. sp. jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773236524

7.3.3) Ulica: Młynkowska 1c

7.3.4) Miejscowość: Duszniki

7.3.5) Kod pocztowy: 64-550

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439045,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.