eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w ramach zadania "Modernizacja budynku przy ul. Wyszyńskiego 4 na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w ramach zadania „Modernizacja budynku przy ul. Wyszyńskiego 4 na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w ramach zadania „Modernizacja budynku przy ul. Wyszyńskiego 4 na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84224feb-316d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007135/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Wykonanie przejazdu wewnętrznego i podjazdu dla niepełnosprawnych w ramach zadania „Modernizacja budynku przy ul. Wyszyńskiego 4 na potrzeby Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238901/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOA.272.18.2021.WI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w ramach zadania „Modernizacja budynku przy ul. Wyszyńskiego 4 na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej”.
PODJAZD DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
Należy zaprojektować i wykonać rampę dla osób niepełnosprawnych usytuowaną równolegle do budynku spełniającą warunki techniczne. W obrębie wejścia należy wykonać nowe schody oraz chodnik do granicy działki nr 107 (istniejąca brama wjazdowa) stanowiące integralną część podjazdu wg szkicu załączonego poniżej. Podjazd oraz schody należy wykonać z kostki brukowej, oraz krawężników, obrzeży betonowych lub innych elementów brukowych prefabrykowanych. Krawędzie stopni schodowych oznaczyć żółtym kontrastującym kolorem. Powierzchnia schodów oraz rampy powinna być antypoślizgowa, oraz zapewniać ergonomiczne wejście do budynku. Usytuowanie rampy powinno przewidywać docelowe ocieplenie budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
Rampa powinna zostać wyposażona w trwale zamocowane poręcze zgodne z Warunkami Technicznymi ocynkowane i malowane proszkowo, lub ze stali nierdzewnej.
Zadanie ma polegać między innymi na:
• wykonaniu utwardzenia terenu w postaci ciągu chodnika wykonanego z kostki brukowej grubości 8 cm na podkładzie z chudego betonu lub rozwiązania porównywalnego, zapewniającego optymalny dostęp dla osób niepełnosprawnych,
• wykonaniu obrzeży betonowych przy realizowanym utwardzeniu,
• wykonaniu rozwiązań zapewniających odprowadzenie wody deszczowej utwardzonego terenu (woda opadowa powinna zostać odprowadzona lub zagospodarowana na działce)
• wykonaniu rampy dla osób z niepełnosprawnościami wraz z wykonaniem balustrad stalowych obustronnych zgodnych z Warunkami Technicznymi,
• wykonaniu nowych schodów wraz z podestem przed wejściem do budynku,
• wycięcie dwóch drzew.
Wykonawca na czas prowadzenia robót zobowiązany jest do tymczasowego ogrodzenia ternu budowy. Wymagania związane z realizacją zamówienia określają projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Rozliczenie/płatność:
a) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu Umowy ma charakter ryczałtowy.
b) Rozliczenie Wykonawcy nastąpi na podstawie faktury.
c) Podstawę wystawienia faktury stanowi bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót.
d) Płatność za wykonanie przedmiotu Umowy realizowana będzie na podstawie faktury i protokołu odbioru końcowego.
e) Wystawienie i wpływ faktury końcowej wraz z podpisanym protokołem odbioru końcowego do Biura Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno winno nastąpić do 24 grudnia 2021 r.
f) Termin zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia – z zastrzeżeniem lit. c)-e) powyżej – do 30 grudnia 2021 r.

2) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy, na co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji na przedmiot umowy stanowi kryterium oceny ofert i określany jest przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ. Jednocześnie przedmiot umowy objęty jest rękojmią za wady. Termin rękojmi za wady upływa zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, jednakże nie wcześniej, niż termin końcowy gwarancji, o której mowa powyżej.
Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 11 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
3) Ubezpieczenie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ, na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem aspektów społecznych:
Wymaga się zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, dotyczących wykonywanie prac ogólnobudowlanych, wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych. Wymóg ten nie dotyczy osób pełniących funkcje kierownicze.
6.Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy materiału, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
2) Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3) W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, uwzględnia się
w kolejności:
- Polskie Normy,
- krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213);
- polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
- krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.

4) W przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54267,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54267,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Jan Derkacz-Duchewicz Sp z.o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 784-249-35-15

7.3.3) Ulica: ul. Pocztowa 9

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54267,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.