eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w ramach zadania "Modernizacja budynku przy ul. Wyszyńskiego 4 na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w ramach zadania „Modernizacja budynku przy ul. Wyszyńskiego 4 na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10

1.4.2.) Miejscowość: Gniezno

1.4.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252125

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00238901/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w ramach zadania „Modernizacja budynku przy ul. Wyszyńskiego 4 na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej”.
PODJAZD DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
Należy zaprojektować i wykonać rampę dla osób niepełnosprawnych usytuowaną równolegle do budynku spełniającą warunki techniczne. W obrębie wejścia należy wykonać nowe schody oraz chodnik do granicy działki nr 107 (istniejąca brama wjazdowa) stanowiące integralną część podjazdu wg szkicu załączonego poniżej. Podjazd oraz schody należy wykonać z kostki brukowej, oraz krawężników, obrzeży betonowych lub innych elementów brukowych prefabrykowanych. Krawędzie stopni schodowych oznaczyć żółtym kontrastującym kolorem. Powierzchnia schodów oraz rampy powinna być antypoślizgowa, oraz zapewniać ergonomiczne wejście do budynku. Usytuowanie rampy powinno przewidywać docelowe ocieplenie budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
Rampa powinna zostać wyposażona w trwale zamocowane poręcze zgodne z Warunkami Technicznymi ocynkowane i malowane proszkowo, lub ze stali nierdzewnej.
Zadanie ma polegać między innymi na:
• wykonaniu utwardzenia terenu w postaci ciągu chodnika wykonanego z kostki brukowej grubości 8 cm na podkładzie z chudego betonu lub rozwiązania porównywalnego, zapewniającego optymalny dostęp dla osób niepełnosprawnych,
• wykonaniu obrzeży betonowych przy realizowanym utwardzeniu,
• wykonaniu rozwiązań zapewniających odprowadzenie wody deszczowej utwardzonego terenu (woda opadowa powinna zostać odprowadzona lub zagospodarowana na działce)
• wykonaniu rampy dla osób z niepełnosprawnościami wraz z wykonaniem balustrad stalowych obustronnych zgodnych z Warunkami Technicznymi,
• wykonaniu nowych schodów wraz z podestem przed wejściem do budynku.
Wykonawca na czas prowadzenia robót zobowiązany jest do tymczasowego ogrodzenia ternu budowy. Wymagania związane z realizacją zamówienia określają projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Rozliczenie/płatność:
a) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu Umowy ma charakter ryczałtowy.
b) Rozliczenie Wykonawcy nastąpi na podstawie faktury.
c) Podstawę wystawienia faktury stanowi bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót.
d) Płatność za wykonanie przedmiotu Umowy realizowana będzie na podstawie faktury i protokołu odbioru końcowego.
e) Wystawienie i wpływ faktury końcowej wraz z podpisanym protokołem odbioru końcowego do Biura Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno winno nastąpić do 24 grudnia 2021 r.
f) Termin zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia – z zastrzeżeniem lit. c)-e) powyżej – do 30 grudnia 2021 r.

2) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy, na co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji na przedmiot umowy stanowi kryterium oceny ofert i określany jest przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ. Jednocześnie przedmiot umowy objęty jest rękojmią za wady. Termin rękojmi za wady upływa zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, jednakże nie wcześniej, niż termin końcowy gwarancji, o której mowa powyżej.
Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 11 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
3) Ubezpieczenie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ, na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem aspektów społecznych:
Wymaga się zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, dotyczących wykonywanie prac ogólnobudowlanych, wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych. Wymóg ten nie dotyczy osób pełniących funkcje kierownicze.
6.Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy materiału, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
2) Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3) W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, uwzględnia się
w kolejności:
- Polskie Normy,
- krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213);
- polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
- krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.

4) W przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.

Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w ramach zadania „Modernizacja budynku przy ul. Wyszyńskiego 4 na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej”.
PODJAZD DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
Należy zaprojektować i wykonać rampę dla osób niepełnosprawnych usytuowaną równolegle do budynku spełniającą warunki techniczne. W obrębie wejścia należy wykonać nowe schody oraz chodnik do granicy działki nr 107 (istniejąca brama wjazdowa) stanowiące integralną część podjazdu wg szkicu załączonego poniżej. Podjazd oraz schody należy wykonać z kostki brukowej, oraz krawężników, obrzeży betonowych lub innych elementów brukowych prefabrykowanych. Krawędzie stopni schodowych oznaczyć żółtym kontrastującym kolorem. Powierzchnia schodów oraz rampy powinna być antypoślizgowa, oraz zapewniać ergonomiczne wejście do budynku. Usytuowanie rampy powinno przewidywać docelowe ocieplenie budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
Rampa powinna zostać wyposażona w trwale zamocowane poręcze zgodne z Warunkami Technicznymi ocynkowane i malowane proszkowo, lub ze stali nierdzewnej.
Zadanie ma polegać między innymi na:
• wykonaniu utwardzenia terenu w postaci ciągu chodnika wykonanego z kostki brukowej grubości 8 cm na podkładzie z chudego betonu lub rozwiązania porównywalnego, zapewniającego optymalny dostęp dla osób niepełnosprawnych,
• wykonaniu obrzeży betonowych przy realizowanym utwardzeniu,
• wykonaniu rozwiązań zapewniających odprowadzenie wody deszczowej utwardzonego terenu (woda opadowa powinna zostać odprowadzona lub zagospodarowana na działce)
• wykonaniu rampy dla osób z niepełnosprawnościami wraz z wykonaniem balustrad stalowych obustronnych zgodnych z Warunkami Technicznymi,
• wykonaniu nowych schodów wraz z podestem przed wejściem do budynku,
• wycięcie dwóch drzew.
Wykonawca na czas prowadzenia robót zobowiązany jest do tymczasowego ogrodzenia ternu budowy. Wymagania związane z realizacją zamówienia określają projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Rozliczenie/płatność:
a) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu Umowy ma charakter ryczałtowy.
b) Rozliczenie Wykonawcy nastąpi na podstawie faktury.
c) Podstawę wystawienia faktury stanowi bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót.
d) Płatność za wykonanie przedmiotu Umowy realizowana będzie na podstawie faktury i protokołu odbioru końcowego.
e) Wystawienie i wpływ faktury końcowej wraz z podpisanym protokołem odbioru końcowego do Biura Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno winno nastąpić do 24 grudnia 2021 r.
f) Termin zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia – z zastrzeżeniem lit. c)-e) powyżej – do 30 grudnia 2021 r.

2) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy, na co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji na przedmiot umowy stanowi kryterium oceny ofert i określany jest przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ. Jednocześnie przedmiot umowy objęty jest rękojmią za wady. Termin rękojmi za wady upływa zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, jednakże nie wcześniej, niż termin końcowy gwarancji, o której mowa powyżej.
Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 11 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
3) Ubezpieczenie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ, na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem aspektów społecznych:
Wymaga się zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, dotyczących wykonywanie prac ogólnobudowlanych, wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych. Wymóg ten nie dotyczy osób pełniących funkcje kierownicze.
6.Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy materiału, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
2) Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3) W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, uwzględnia się
w kolejności:
- Polskie Normy,
- krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213);
- polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
- krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.

4) W przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-11-04 10:00

Po zmianie:
2021-11-05 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-11-04 10:30

Po zmianie:
2021-11-05 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-12-03

Po zmianie:
2021-12-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.