Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00183833/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu
Samopomocy w Jamach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRÓW LUBELSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 818520003
1.5.8.) Numer faksu: 818520642
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ostrowlubelski@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Środowiskowym DomuSamopomocy w Jamach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f6b9ff4-178c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00109604/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla ŚdS w Jamach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183833/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUI-271.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 255000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Jamach.
2. Samochód musi spełniać warunki zawarte w następujących aktach prawnych:
a) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2020.110 ze zm.)
b) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. 2015.1475).
4.3. Minimalne parametry techniczne:
- Rodzaj pojazdu: pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji autobusu 2021r.
- Nadwozie typu autobus. Ilość miejsc siedzących: 16 pasażerów + kierowca + 2 miejsca przystosowane do przewozu dwóch osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (stanowiska wózków wyposażone w atestowane szyny podłogowe, dwa komplety pasów do mocowania wózka inwalidzkiego i dwa komplety pasów do stabilizacji osoby na wózku inwalidzkim. Autobus wyposażony w atestowaną rampę najazdową do wprowadzania wózków inwalidzkich).
- Kolor nadwozia: niebieski, szary lub biały.
- Wejście drzwiami po prawej stronie kierowcy.
- Uchwyt pomocniczy, ułatwiający wsiadanie do samochodu osób niepełnosprawnych zamontowany w wejściu pojazdu (kokpit prawa strona).
- Drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierane pod kątem minimum 240 stopni, w ich świetle możliwość zamocowania najazdów dla wózków osób niepełnosprawnych.
- Pojemność skokowa: 2.2 – 3.0 dcm3
- Typ silnika: Diesel silnik wysokoprężny.
- Moc silnika: min. 180 KM.
- Norma emisji spalin co najmniej EURO VI.
- Skrzynia biegów: automatyczna lub manualna.
- Liczba osi 2.
- Rozstaw osi: minimum 4100 mm.
- Dopuszczalna masa całkowita minimum DMC 5500 kg.
- Długość całkowita: minimum 7300 mm.
- Zbiornik paliwa min. 90 – 100 litrów, zbiornik na płyn do selektywnej redukcji katalitycznej.
- Kierownica wielofunkcyjna ze wspomaganiem, regulowana w dwóch płaszczyznach.
- Szyby w przestrzeni pasażerskiej oraz drzwi tylnych przyciemniane.
- Hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi.
- Centralny zamek sterowany pilotem, 2 komplety kluczyków z pilotem.
- Tachograf.
- Czujnik temperatury zewnętrznej.
- Poduszka powietrzna kierowcy.
- Atestowana rampa najazdowa do wprowadzania wózków inwalidzkich.
- Napęd na koła tylnie.
- Koła i ogumienie na samochodzie fabryczne letnie.
- Koło zapasowe pełnowymiarowe.
- Drugi komplet kół z oponami zimowymi (opony wraz z felgami).
- Wysokość przestrzeni pasażerskiej min. 1800 mm.
- Oświetlenie dzienne i nocne wnętrza pojazdu, podświetlany stopień wejścia.
- Pełna zabudowa przestrzeni pasażerskiej elementami tapicerskimi.
- Lusterka boczne sterowane z kabiny, odgrzewane.
- Pojazd wyizolowany termicznie i wyciszony akustycznie.
- Półka bagażowa podsufitowa w przestrzeni pasażerskiej.
- Podłoga płaska wyłożona wykładziną antypoślizgową.
- Fotele dla pasażerów tapicerowane miękkie obszyte (tapicerka do wyboru Zamawiającego), wyposażone w pasy 3-punktowe, zintegrowane zagłówki.
- Sygnalizacja optyczna lub akustyczna niezapiętych pasów kierowcy.
- Szyny podłogowe do mocowania 2 wózków inwalidzkich.
- Fotel kierowcy komfortowy wagowy (resorowany) regulowany z podłokietnikiem.
- Klimatyzacja.
- Ogrzewanie niezależne od pracy silnika o mocy min. 3.6 kW z możliwością ustawienia nadmuchu.
- Szyberdach.
- Trzecie światło stop.
- Światła dzienne lub przeciwmgielne z doświetlaniem zakrętów.
- Lewarek hydrauliczny samochodowy 1 szt..
- Trójkąt ostrzegawczy 1 szt.
- Gaśnica 2 szt.
- Klucz do kół 1 szt.
- Kamizelka ostrzegawcza 1 szt.
- Apteczka typu autobusowego 1 szt.
- Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu ( symbolem pojazd dla osób niepełnosprawnych).
- Radioodtwarzacz CD.
- Instalacja głośnikowa z głośnikami w części pasażerskiej - minimum 2 szt.
- Alarm antywłamaniowy.
- Minimum 2 lata gwarancji na cały pojazd z wyposażeniem bez limitu kilometrów.
- Minimum 2 lata gwarancji na powłokę lakierniczą.
- Minimum 8 lat gwarancji na perforację blach.
- Szybkościomierz ze skalą w kilometrach.
- Bez systemu start/ stop.
- Wszystkie zastosowane materiały i wyposażenie powinny posiadać odpowiednie certyfikaty homologacje oraz powinny spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych.
- Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w obsłudze na podstawie instrukcji obsługi potwierdzone protokołem instruktażu.
- Kabina kierowcy zabudowana (covidova).
- Wykonawca zobowiązany jest posiadać serwis na oferowany samochód.
4. Dostawa autobusu do siedziby Zamawiającego Urząd Miejski w Ostrowie Lubelskim, ul. Partyzantów 1, 21-110 Ostrów Lubelski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287082 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293847 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287082 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CENTER Tomasz Gad
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590886184
7.3.3) Ulica: Spacerowa 26B
7.3.4) Miejscowość: Strawczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287082 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.