eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › TRANSPORT ODPADÓW NA TRASIE STACJA PRZEŁADUNKOWA BARDO 11A K/ WRZEŚNI -ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W LULKOWIE 12 A, 62-200 GNIEZNO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
TRANSPORT ODPADÓW NA TRASIE STACJA PRZEŁADUNKOWA BARDO 11A
K/ WRZEŚNI -ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W LULKOWIE 12 A, 62-200
GNIEZNO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URBIS Sp z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630952490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chrobrego 24/25

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 424 58 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urbis@urbis.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urbis.gniezno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TRANSPORT ODPADÓW NA TRASIE STACJA PRZEŁADUNKOWA BARDO 11A
K/ WRZEŚNI -ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W LULKOWIE 12 A, 62-200
GNIEZNO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de29e68d-0b8f-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej urbis@urbis.gniezno.pl
2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Katarzyna Kolenda tel. 508 052 156, e-mail: katarzyna.kolenda@urbis.gniezno.pl
Marek Bączkiewicz tel. 531 984 944
, e-mail : marek.baczkiewicz@urbis.gniezno.pl
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
7) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej
SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu
klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych (ADO)
jest
URBIS sp. z o.o. z siedzibą w Gnieźnie, ul. Chrobrego 24/25, 62-200 Gniezno, wpisaną do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe
Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr
0000069876, REGON: 630952490, NIP: 7840041944, wysokość kapitału zakładowego: 23.040.000,00
zł.
• ADO powołał inspektora ochrony danych osobowych (IOD); jest nim Marcin Jan Grzesiak, dane
kontaktowe: iod_urbis@prawni.pro, +48 61 2507771.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy [art. 6 ust. 1 lit. b) RODO] i
mogą być przetwarzane do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych
przez ADO polegających na dochodzeniu roszczeń [art. 6 ust. 1 lit. f) RODO].
• Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom świadczącym na rzecz ADO usługi
księgowe, usługi prawne, usługi IT, usługi kurierskie, operatorom pocztowym, podmiotom na rzecz
których ADO świadczy usługi itp.
• Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji
międzynarodowej

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do
państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wykonywania umowy oraz okres
przedawnienia lub dochodzenia roszczeń związanych z umową.
• Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do
cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie
zgody).
• Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO lub inne obowiązujące przepisy.
• Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem umownym; nie jest Pan/Pani
zobowiązana do ich podania, ale konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości
realizacji umowy.
• Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-URB -10/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest transport odpadów na trasie stacja przeładunkowa Bardo 11A k/ Wrześni -Zakład Zagospodarowania Odpadów w Lulkowie 12 A, 62-200 Gniezno zgodnie z ustawą o odpadach t.j. (Dz.U. z 2022 r. poz. 699) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. z 2016 r. poz. 1742). Przewidywana ilość odpadów przeznaczona do transportu wynosi maksymalnie 10 795Mg.
Odbiory odpadów realizowane będą w sposób sukcesywny. Ilość transportów wynikać będzie
z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Odpady o kodach 200301, 200307 transportowane będą pojazdem z naczepą ciągnikową typu ruchoma podłoga o pojemności min 93 m³. Odpady o kodach 170101, 170107, 200201 transportowane będą pojazdem z naczepą ciągnikową samowyładowczą o pojemności min. 50 m³.
Zamawiający zobowiązany jest do załadunku odpadów na pojazdy Wykonawcy. Od chwili załadunku odpowiedzialność za transport odpadów przejmuje Wykonawca. Załadunek odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 16:00.
Trasa przewozu będzie liczona najkrótszą drogą publiczną o odpowiedniej dopuszczalnej masie
z uwzględnieniem aktualnych przepisów ruchu drogowego oraz utrudnień w ruchu drogowym. Strony zgodnie oświadczają, że długość trasy między stacją przeładunkową w Bardo 11A k/ Wrześni -Zakład Zagospodarowania Odpadów w Lulkowie 12 A, 62-200 Gniezno w jedną stronę wynosi 51 km.
Zamawiający będzie każdorazowo zgłaszał zapotrzebowanie na realizację przedmiotu umowy. Czas reakcji Wykonawcy wynosi 24h od momentu uzyskania zapotrzebowania drogą mailową, telefoniczną bądź faksem.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi zgodnie z ustaleniami, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i normami, aktualnym poziomem wiedzy technicznej,
przy dołożeniu należytej, profesjonalnej staranności.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w w/w zakresie jeżeli zgodnie z art.113
ustawy Pzp wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych
prowadzonych w państwie członkowskim UE, w którym posiadają siedzibę lub miejsce
zamieszkania.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów jeżeli wykaże, że posiada:
a) aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
a) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę
polegającą na transporcie odpadów odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom
stanowiącym przedmiot zamówienia tj. min. 1 usługę polegające na transporcie odpadów w
ilości min 3.000 ton. Wykonawca poda ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających
czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów –inne dokumenty;
b) dysponują min. 1 naczepą ciągnikową, typu ruchoma podłoga o pojemności min. 93 m3i
ładowności min. 24 tony wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym zasobem;
c) dysponują min. 1 naczepą ciągnikową, samowyładowczą o pojemności min. 50 m3 i
ładowności min. 26 ton wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym zasobem
d) do realizacji zamówienia publicznego skieruje minimum 2 osoby wykonujące bezpośrednio
przedmiot zamówienia zatrudnionych na stanowisku kierowców.
Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie
spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych.
4) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub
opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej
placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1
pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem
albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed
upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie
spłat tych należności;
6) wykaz usług (załącznik nr 6) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym
okresie co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie odpadów odpowiadające swoim rodzajem i
wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. min. 1 usługę polegające na transporcie
odpadów w ilości min.3.000 ton wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy
usługi zostały wykonane należycie, ,przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty;
7) wykaz sprzętu ( załącznik nr 4) tj.
a) dysponuje min. 1 naczepą ciągnikową, typu ruchoma podłoga o pojemności min. 93 m3i ładowności
min. 24 tony wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym zasobem;
b) dysponuje min. 1 naczepą ciągnikową, samowyładowczą o pojemności min. 50 m3 i ładowności min.
26 ton wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym zasobem
8 ) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) oświadczenie, o których mowa w pkt X ust .1. SWZ;
b) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub
wykonają poszczególni wykonawcy- załącznik nr 8
d) zobowiązanie podmiotu trzeciego załącznik nr 9 jeśli wymagane

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich
nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o
których mowa w pkt IX ust. 2 SWZ , natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu
Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt pkt. V SWZ.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa w pkt. X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzająbrak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani
na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe,
których
mowa w pkt. X ust. 2 SWZ, przy czym: a) podmiotowe środki dowodowe, o których
mowa w pkt. VIII ust.2 pkt 4 - 7 składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy
wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. V SWZ. b)
podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt VIII ust.2 pkt. 1 – 3, składa każdy z nich.
5) Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w
odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany zostały przewidziane w dokumentach zamówienia - we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-01 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.