eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaczory › Budowa utwardzenia powierzchni gruntu wraz z małą architekturą przy budynku Urzędu Gminy w Kaczorach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa utwardzenia powierzchni gruntu wraz z małą architekturą przy budynku Urzędu Gminy w Kaczorach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KACZORY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791193

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pilska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kaczory

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-810

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 67 284 23 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaczory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kaczory.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.kaczory.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa utwardzenia powierzchni gruntu wraz z małą architekturą przy budynku Urzędu Gminy w Kaczorach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-721cda5c-ff42-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004571/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kaczorach II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151219/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 324314,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa utwardzenia powierzchni gruntu wraz z małą architekturą
przy budynku Urzędu Gminy w Kaczorach.
Zakres prac obejmuje:
1. roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni,
2. wymiana nawierzchni chodnika, wzór posadzki układany prostopadle do krawężnika,
zachować istniejący kierunek spadku w stronę jezdni, schemat układu nawierzchni zgodnie z
projektem,
3. wykonanie nawierzchni trawiastej,
4. wykonanie opaski wokół budynku,
5. przeniesienie masztów flagowych, wykonanie nowych fundamentów,
6. dostawa i montaż ławek – kolorystyka i położenie do uzgodnienia z inwestorem,
7. dostawa i montaż stojaków rowerowych – do uzgodnienia z inwestorem,
8. dostawa i montaż obręczy stalowej w posadzce,
9. pochylnia przy wejściu do budynku,
10. oświetlenie zewnętrzne (oprawy led),
11. brama (żelbetowa + okładzina) – treść napisu oraz wygląd grafiki do uzgodnienia z
inwestorem,
12. wykonanie obudowy skrzynki elektrycznej,
13. wykonanie zasilania fontanny z budynku UG,
14. wykonanie drenażu opaskowego zgodnie z załączonym schematem,
15. montaż dostarczonych przez inwestora donic i tablicy reklamowej betonowej.
Z zakresu wyłączono następujące prace znajdujące się w projekcie:
1. dostawa donic,
2. dostawa i montaż tablicy reklamowej betonowej,
3. dostawa i montaż tablic Art. i Eco.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431770,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 882890,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431770,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany „MARK” Mariusz Kądziołka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570884724

7.3.3) Ulica: Słowackiego 23

7.3.4) Miejscowość: Margonin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-830

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431770,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.