eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaczory › Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kaczorach - Etap III



Ogłoszenie z dnia 2022-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kaczorach - Etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KACZORY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791193

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pilska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kaczory

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-810

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 67 284 23 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaczory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kaczory.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.kaczory.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kaczorach - Etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f9994c5-9f89-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037219/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kaczorach - Etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080029/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2434527,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kaczorach – etap III. Załącznik do SWZ stanowi projekt budowlany (architektura, konstrukcja, inwentaryzacja), projekt branży sanitarnej oraz projekt instalacji elektrycznych. Z zakresu zamówienia wyłączone są następujące pomieszczenia wykonane w etapie II: B15, B15a, B.17, B18, B.20, B.21, 1.03, 1.04, 1.06, 1.09, 1.11, B.09, B.08 (oznaczenia pomieszczeń zgodnie z projektem budowlanym).
Zakres prac do wykonania:
1) roboty rozbiórkowe
2) ścianki działowe
3) podłoża pod posadzki
4) tynki wewnętrzne, malowanie, płytki ścienne
5) posadzki
6) stolarka drzwiowa
7) instalacja sanitarna w pomieszczeniu
8) instalacja elektryczna wg. załączonego projektu .
Zakres prac remontowo-wykończeniowych należy rozpatrywać łącznie z załączonymi projektami budowlanymi.

Elewacja – zachodnia, północno-wschodnia (fasada aluminiowa, zadaszenia, nowe drzwi zewnętrzne, nowe okno do kotłowni)
Rozbudowa – winda dla niepełnosprawnych, klatka schodowa.
Dach – przebudowa dachu w rozbudowywanej części – podniesienie więźby
Poddasze – przebudowa pomieszczeń gospodarczych, wzmocnienie stropu zgodnie z rysunkiem konstruktora
Piętro – przebudowa
Parter – przebudowa z wyłączeniem wyżej oznaczonych pomieszczeń
Schody – wejście od ulicy Pilskiej – odnowienie płytek lastryko, nowa balustrada przy schodach i przy fasadzie
Piwnica – przebudowa

Drzwi wewnętrzne, kolory ścian i podłóg – zgodnie z załączonymi wytycznymi od projektanta.

Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przez oferenta w miejscu realizacji zamówienia przed złożeniem oferty.
Wszystkie prace należy przeprowadzać etapami, które zostaną uzgodnione z inwestorem po podpisaniu umowy. Uzgodnione etapy zostaną zapisane i załączone do protokołu przekazania placu budowy. W budynku funkcjonuje Urząd Miasta i Gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2661080,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3248783,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2661080,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany „MARK” Mariusz Kądziołka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570884724

7.3.3) Ulica: Słowackiego 23

7.3.4) Miejscowość: Margonin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-830

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2661080,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.