eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁadziceRemont dróg gminnych w Jankowicach, Stobiecku Szlacheckim i Radziechowicach Drugich



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w Jankowicach, Stobiecku Szlacheckim i Radziechowicach Drugich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁADZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 36

1.5.2.) Miejscowość: Ładzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-561

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ladzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ladzice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-479009db-e8b5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych w Jankowicach, Stobiecku Szlacheckim i Radziechowicach Drugich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-479009db-e8b5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00517108/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont dróg gminnych w Jankowicach , Stobiecku Szlacheckim i Radziechowicach Drugich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201578

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Remont dróg gminnych w Jankowicach, Stobiecku Szlacheckim i Radziechowicach Drugich”. W ramach zadania, na 3 drogach gminnych: 112352E w Jankowicach, 112358E w Radziechowicach Drugich (ul. Spacerowa) i 112355E w Stobiecku Szlacheckim, wykonana zostanie warstwa wyrównawcza, wzmocnienie nawierzchni poprzez zastosowanie geosiatki oraz wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, na istniejącej konstrukcji jezdni. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonane zostanie również odtworzenie (zabezpieczenie) poboczy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania terenu przeprowadzenia robót (oznaczenie terenu robót, ustawienie niezbędnego oznakowania dla bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego, zabezpieczenie terenu prac) oraz do doprowadzenie terenu przyległego do porządku. Przy wykonaniu remontu należy zachować istniejące zjazdy.
3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi dodatki do SWZ, z zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz z uwzględnieniem przepisów ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dodatki do SWZ tj:
a) Opis przedmiotu zamówienia – dodatek nr 4,
b) przedmiary robót - dodatki nr 4a - 4c (ze względu na charakter wynagrodzenia – ryczałt – obmiary zawarte w przedmiarach robót mają wyłącznie znaczenie poglądowe);
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - dodatki nr 4d - 4f;
d) rysunki i mapy poglądowe - dodatki nr 4g - 4r,
5. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
1) 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
2) 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg,
3) 45233200-1 Jezdnia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1758916,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1866189,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1758916,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 575-138-34-87

7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1758916,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.