eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchowo › Zakup i dostawa komputerów przenośnych - laptopów oraz zestawów komputerowych stacjonarnych w ramach projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa komputerów przenośnych - laptopów oraz zestawów komputerowych stacjonarnych w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIERZCHOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 29

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-530

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@wierzchowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wierzchowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wierzchowo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa komputerów przenośnych - laptopów oraz zestawów komputerowych stacjonarnych w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-336c6738-db58-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034549/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa komputerów przenośnych - laptopów oraz zestawów komputerowych stacjonarnych w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dofinansowane ze środków Funduszu Europejskiego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174558/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IS.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego komputerów przenośnych (laptopów) i zestawów komputerów stacjonarnych w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
Zamówienie obejmuje :
 Laptop z oprogramowaniem – 124 kpl.,
 Zestaw komputerowy stacjonarny wraz z oprogramowaniem – 16 kpl.
Oprogramowanie każdego komputera obejmuje :
 system operacyjny wg specyfikacji technicznej – licencja bezterminowa,
 pakiet biurowy ( OFFICE ) - licencja bezterminowa,
 pakiet antywirusowy – licencja na okres min. 24 miesięcy
Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyposażony w zasilacz oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie.
Sprzęt musi być wolny od wad fizycznych i prawnych.
Oprogramowanie systemowe musi być fabrycznie zainstalowane przez producenta.
Wykonawca do każdego komputera dostarczy instrukcje obsługi sprzętu w języku polskim ( lub wskaże link dostępu do instrukcji użytkowania ), dokumenty gwarancyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania zawarto w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1a do SWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, postanowieniami projektu umowy oraz zasadami należytej staranności i obowiązującymi normami i przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający opublikował postępowanie w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 2022/BZP 00174558/01 z dnia 24.05.2022r.
Do dnia 03.06.2022r do godziny 10:00 złożono cztery oferty, spośród których trzy oferty podlegają odrzuceniu, a pozostała oferta ważna złożona przez wykonawcę :
CEZAR. Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
Ul. Wolności 8 lok. 4
26-600 Radom
za cenę w kwocie 417.914,64 zł brutto znacznie przekracza wielkość środków finansowych, jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację tego zamówienia.
W tej sytuacji Zamawiający zobowiązany jest postępowanie unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347844,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417914,64 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.