Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00160327/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup wsparcia podstawowego producenta dla posiadanego oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych Veeam Backup&Replication Enterprise Plus
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Informatyki Statystycznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142396858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 208
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-925
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ciswaz@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cis.stat.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72b4dbc6-18a2-4a88-bdd8-a8725f7823261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
informatyka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wsparcia podstawowego producenta dla posiadanego oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych Veeam Backup&Replication Enterprise Plus2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72b4dbc6-18a2-4a88-bdd8-a8725f782326
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112143/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zakup wsparcia podstawowego (poziom Basic) producenta dla posiadanego oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych Veeam Backup&Replication Enterprise Plus
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160327
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CIS-WAZ.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 435567 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60735,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wsparcia producenta dla posiadanego oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych Veeam Backup&Replication Enterprise Plus (26 Sockets). Wsparcie producenta dla posiadanego oprogramowania firmy Veeam dotyczące dostępu do pomocy technicznej i aktualizacji ma trwać do dn. 08.03.2026 dla 22 Sockets (License ID: 6BBE3F13-F6CC-4769-ECB1-650372658051; Support— ID: #02374414) i do dn. 27.05.2026 dla 4 Sockets (License ID: F09BB0D3-6962-5152-F202-54FF68394C2F; Support — ID: #02439945) dla oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych Veeam Backup&Replication Enterprise Plus
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60735,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrated Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142924560
7.3.3) Ulica: Karolkowa 30
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-207
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74704,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-27INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 12-miesięcznych licencji w liczbie 288 na oprogramowanie VMware vSphere Foundation wraz ze wsparciem technicznym producenta trwającym w całym okresie obowiązywania licencji
- Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem w związku z organizacją zjazdu w ramach aplikacji legislacyjnej edycja 2025/2026
- Usługa pielęgnacyjnego cięcia drzew oraz uporządkowania terenu skarpy na nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Solskiego 35 i 41 w Bielsku-Białej
- Zakupy inwestycyjne dla ZPOW3 - Zakup i dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów dla potrzeb ZPOW3 przy ul. Łukowskiej 25 w Warszawie -dwóch z napędem elektrycznym oraz jednego z napędem hybrydowym
- Wykonanie ekspertyzy określającej wpływ eksploatacji górniczej PG Silesia na wały p.pow. położone na terenie gm. Goczałkowice Zdrój, Bestwina, Czechowice-Dziedzice, Miedźna i Pszczyna
- Awaryjna naprawa prawego brzegu rzeki Olzy w rejonie działki 6845/7 obręb Istebna, gm. Istebna
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu konferencyjnego na sali im. W. Pańki
- Zakup i dostawa: macierzy dyskowej, zasilacza UPS, usługi wdrożenia klastra wysokiej dostępności, serwera kopii zapasowych oraz oprogramowania do zarządzania i monitorowania infrastruktury IT.
- Zakup usług serwisu pogwarancyjnego dla sprzętu serwerowego
- Przedłużenie obecnego kontraktu i zmiana z wersji Standard na Enterprise Plus dla usługi wsparcia technicznego i subskrypcji dla środowiska wirtualizacyjnego VMware na 12 miesięcy
- Odnowienie wsparcia producenta do posiadanych przez Zamawiającego licencji oraz urządzeń
- Dostawa licencji oprogramowania środowiska wirtualnego Vmware albo oprogramowania równoważnego wraz z usługą asysty technicznej dla Sądu Najwyższego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.