eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta › Dowóz uczniów do Przedszkola nr 1 w Ornecie ( ul. Przemys³owa), do Szko³y Podstawowej nr 1 ul. Zamkowa 26, ul. Warmiñska 11 i Szko³y Podstawowej nr 4 w Ornecie - Zadanie 3



Og³oszenie z dnia 2023-06-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Dowóz uczniów do Przedszkola nr 1 w Ornecie ( ul. Przemys³owa), do Szko³y
Podstawowej nr 1 ul. Zamkowa 26, ul. Warmiñska 11 i Szko³y Podstawowej
nr 4 w Ornecie - Zadanie 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Orneta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748092

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Orneta

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-130

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 22 10 200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@orneta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://orneta-umig.bip-wm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do Przedszkola nr 1 w Ornecie ( ul. Przemys³owa), do Szko³y
Podstawowej nr 1 ul. Zamkowa 26, ul. Warmiñska 11 i Szko³y Podstawowej
nr 4 w Ornecie - Zadanie 3

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fe11f5b4-11b0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00273600

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00049684/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Dowóz uczniów do Przedszkola nr 1 w Ornecie ( ul. Przemys³owa), do Szko³y Podstawowej nr 1 ul. Zamkowa 26, ul. Warmiñska 11 i Szko³y Podstawowej nr 4 w Ornecie - Zadanie 3

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/orneta

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/orneta

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platforma zakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/orneta.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z
wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
4. Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków w formularzu og³oszenia, informujê i¿ informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej,
przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej w tym dotycz±ce wymogu u¿ycia podpisu elektronicznego, zosta³y szczegó³owo okre¶lone w § 12, 13 i 17 SWZ dostêpnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/orneta

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu art. 4 ust. 7 RODO przetwarzanych w Urzêdzie Miejskim w Ornecie
jest: Burmistrz Ornety z siedzib± pod adresem, Plac Wolno¶ci 26, 11-130 Orneta (dalej Administrator);
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ mailowo pod adresem email:
iod@orneta.pl we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji pn. Dowóz uczniów do Przedszkola Nr 1 w Ornecie, Szko³y Podstawowej Nr 1 i 4 w Ornecie oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakoñczeniu zajêæ szkolnych w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie imiennych biletów miesiêcznych
Zadanie 3: z miejscowo¶ci Mi³kowo Zak³ad Rolny, Mi³kowo domki, Mi³kowo wie¶, Mingajny, Krosno kolonia, Krosno wie¶.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art.
21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 2.Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Okre¶lenie przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi przewozowej polegaj±cej na dowozie uczniów do Przedszkola Nr 1 w Ornecie (ul. Przemys³owa), do Szko³y Podstawowej Nr 1 w Ornecie (ul. Zamkowa 26, ul. Warmiñska 11), do Szko³y Podstawowej Nr 4 w Ornecie oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakoñczeniu zajêæ szkolnych w roku szkolnym 2023/2024 Na podstawie imiennych biletów miesiêcznych
Zadanie 3: z miejscowo¶ci Mi³kowo Zak³ad Rolny, Mi³kowo domki, Mi³kowo wie¶, Mingajny,
Krosno kolonia, Krosno wie¶.
2) Planowana liczba uczniów objêtych dowo¿eniem na wszystkich trasach – 28
2) Dowo¿enie uczniów realizowane bêdzie ramach przewozów regularnych (na podstawie imiennych biletów miesiêcznych) w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 180 ze zm.),

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryterium cena – „C”
Kryterium cena „C” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez
Wykonawcê w Formularzu „OFERTA”
W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 punktów.
Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
Faktyczna ilo¶æ punktów za kryterium „cena” zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
„C” = cena brutto najni¿sza/cena brutto badanej oferty x 60% x 100pkt
2. Opis kryterium termin p³atno¶ci - „TP”
Kryterium termin p³atno¶ci bêdzie rozpatrywane na podstawie terminu p³atno¶ci udzielonego przez Wykonawcê dla przedmiotu
zamówienia, podanego przez Wykonawcê w Formularzu „OFERTA”
W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 20 punktów.
Faktyczna ilo¶æ punktów za kryterium „termin p³atno¶ci” zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
„TP” = [(TPo – Tpmin) / (TPmax – Tpmin)] x 20% x 100,00 pkt
gdzie:
TP – punktacja obliczona dla danej oferty wg kryterium „termin p³atno¶ci”
TPo – termin p³atno¶ci zadeklarowany w ofercie ocenianej
TP min - najkrótszy mo¿liwy termin p³atno¶ci (14 dni)
TP max - najd³u¿szy mo¿liwy termin p³atno¶ci (30 dni)
3. Opis kryterium czas podstawienia autobusu zastêpczego - „CP”
Kryterium czas podstawienia autobusu zastêpczego bêdzie rozpatrywane na podstawie czasu podstawienia autobusu zastêpczego
udzielonego przez Wykonawcê dla przedmiotu zamówienia, podanego przez Wykonawcê w Formularzu „OFERTA”
W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 20 punktów.
Faktyczna ilo¶æ punktów za kryterium „czas podstawienia autobusu zastêpczego ” zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
„CP” = [(CPmax – Cpo) / (CPmax – Cpmin)] x 20% x 100,00 pkt
gdzie:
CP – punktacja obliczona dla danej oferty wg kryterium „czas podstawienia autobusu zastêpczego”
CP max - najd³u¿szy mo¿liwy czas podstawienia autobusu zastêpczego (90 minut)
CP o – czas podstawienia autobusu zastêpczego zadeklarowany w ofercie ocenianej
CP min - najkrótszy mo¿liwy czas podstawienia autobusu zastêpczego (30 minut)
4. Oferta najwy¿ej oceniona
Za najwy¿ej ocenion± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów – sumê punktów przyznanych w kryterium
„C” + „TP” + „CP” w oparciu o podane w og³oszeniu o zamówieniu i SWZ kryteria oceny ofert z zastrze¿eniem art. 248 ustawy Pzp

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastêpczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca w zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci
gospodarczej lub zawodowej wykaza³, ¿e: - posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego zgodnie
z wymaganiami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 , poz. 2201 ze zm.). Zezwolenia
lub licencje udzielone na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów bêd± akceptowane, je¿eli zachowa³y moc prawn±
, nie wygas³y b±d¼ nie zosta³y cofniête.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub
zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem
terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
- 1 us³ugê polegaj±c± na transporcie osób w ilo¶ci min. 15 osób, w sposób ci±g³y przez okres wykonanej us³ugi nie krótszy
ni¿ 8 miesiêcy wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta us³uga zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie
wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³
odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z
Za³±cznikiem nr 8 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a)Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a
je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s±
wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty
potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy zgodnie z Za³±cznikiem nr 7 do
SWZ
b) Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym ( t.j. Dz. U. z 2022, poz. 2201 ze zm.) lub zezwolenie, licencje udzielone na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zachowa³y moc prawn±, nie wygas³y b±d¼ nie zosta³y cofniête.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) formularz cenowy zamówienia – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ ,
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego oraz niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, o którym mowa w § 10 ust. 1– zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ
3) o¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby oraz braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o którym mowa w § 9 ust. 7 – zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy)
4) zobowi±zanie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji, o którym mowa w § 9 ust. 4 – z³o¿one np. wg Za³±cznika nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy (je¿eli dotyczy),
5) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w § 11 ust. 5 – zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy)
6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego
rejestru, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w formularzu oferty wskaza³ dane (tj. nr KRS, nr NIP lub REGON) umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów, w odniesieniu do Wykonawcy jak równie¿ do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.;
7) odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
- pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 6 powy¿ej;
- pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w
postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienia, którego dotyczy;
2) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem
adresu siedziby;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w § 10
ust. 1 SWZ (tj. o¶wiadczenia na podstawie art. 125 ust.1 ustawy Pzp), sk³ada ka¿dy z wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Warunek dotycz±cy uprawnieñ doprowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w § 8 ust. 2 pkt 2 SWZ, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia doprowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w pkt 4 i 5, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy okre¶li³ rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia w Za³±czniku Nr 2 do Projektu umowy , dostêpnego na stronie prowadzonego postêpowania https://platformazakupowa.pl/pn/orneta

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-03 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/orneta

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-03 13:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-01

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.