Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00362747/01 - Wynik z dnia 2023-08-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa ulicy Stanisława Staszica w Wyszkowie- etap I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszkow
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297424201
1.5.8.) Numer faksu: 297424209
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa ulicy Stanisława Staszica w Wyszkowie- etap I”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2ef68d1-10ec-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060324/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa ulicy Stanisława Staszica w Wyszkowie - etap I
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wyszkow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami Rozdziału XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Rozdziału II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami Rozdziału II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROZ.271.42.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje przebudowę konstrukcji jezdni, wykonanie zjazdów do posesji oraz dojść do furtek, wykonanie poboczy szer. 0,8 m z kruszywa, wykonanie podłoża chłonnego – drenaż owinięty geowłókniną ulicy Stanisława Staszica w Wyszkowie – początek realizacji od ulicy Stefana Batorego, długość odcinka 390 m. Projektowana szerokość jezdni 5,0 m, w tym m.in.:
4.1.1 Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, pomiarowe, umocnienie wykopów, wycinka drzew, obsługa geodezyjna – tyczenie oraz inwentaryzacja powykonawcza;
4.1.2 Branża drogowa:
a) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, pomiarowe;
b) krawężniki betonowe wtopione 12 x 25 cm na posypce cementowo-piaskowej oraz na ławie betonowej z oporem – 1 044,30 m; obrzeża betonowe 30 x 8 cm na posypce cementowo-piaskowej oraz na ławie betonowej z oporem - 31,40 m;
c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej: zjazdy indywidualne (kolor grafitowy) - 345,50 m2; jezdnia główna (kolor szary) – 2 052,25 m2;
d) warstwa dolna podbudowy, odcinająca (jezdnia główna) z mieszanki kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem C1,5/2 warstwa gr. 15 cm - 2 256,40 m2;
e) warstwa górna podbudowy (jezdnia główna) z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, C90/2, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 2 052,25 m2;
f) warstwa odcinająca z kruszyw naturalnych, gr. warstwy po zgęszczeniu 15 cm – 345,50 m2;
g) warstwa górna podbudowy (zjazdy) z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, C90/2, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm – 345,50 m2;
h) drenaż - chłonne podłoże o wymiarach 60x40 cm z kruszywa mineralnego łamanego 31,5/63 mm w gotowym wykopie – 140,49 m3; separacja warstw gruntu geowłókninami filtracyjnymi PPST120 g/ m2 (wykop 60 x 40 cm wyłożony geowłókninami) - 1 170,80 m2;
i) pobocza (szer. 0,8 m) z kruszyw łamanych 4/31,5 mm z przekruszonej skały o gr. po zagęszczeniu 10 cm – 468,32 m2;
j) wykonanie przejścia dla pieszych;
k) wdrożenie stałej organizacji ruchu:
- pionowe znaki drogowe – słupki 9 szt., drogowskazy - 17 szt.;
- oznakowanie poziome farbą chlorokauczukową - 9,96 m2;
- mechaniczne malowanie – przejazd rowerowy, kolor czerwony - 44,48 m2;
l) roboty wykończeniowe:
- wycinka drzew oraz sadzenie drzew – 5 szt.;
- humusowanie z obsianiem trawą, przy gr. warstwy humusu 10 cm - 980,00 m2;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości: 400 000,00 zł netto, którego przedmiotem będzie przebudowa konstrukcji jezdni, wykonanie zjazdów do posesji oraz dojść do furtek, wykonanie poboczy szer. 0,8 m z kruszywa, wykonanie podłoża chłonnego – drenaż owinięty geowłókniną ulicy Stanisława Staszica w Wyszkowie.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w oparciu o kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Numeracja za SWZ:8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
8.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.3 W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.4 W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej,
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
8.1.4.1. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
• drogowej,
W/w osoby muszą posiadać:
- ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Izby Inżynierów Budownictwa).
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego, na podstawie Wykazu personelu kierowniczego skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzającymi posiadane kwalifikacje - Załącznik nr 4 do SWZ
8.1.4.2 Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/zakończył w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:
- co najmniej dwie robotę budowlane, związane z wykonaniem nawierzchni z betonowej kostki brukowej
o powierzchni co najmniej 900 m² każda.
Ocena tego warunku na podstawie Wykazu robót budowlanych oraz załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz robót budowlanych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
10.1.1.1 oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej Grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg Załącznika nr 3 do SWZ);
10.1.1.2 zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
10.1.1.3 zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
10.1.1.4 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • Wykaz osób jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca – wg Załącznika nr 4 do SWZ, na potwierdzenie warunku określonego w pkt 8.1.4.1 SWZ,
• Wykaz robót budowlanych wykonanych - wg Załącznika nr 6 do SWZ, na potwierdzenie warunku określonego w pkt 8.1.4.2 SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100)6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy oraz rodzaj i zakres umowy określone w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-10
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- "Budowa drogi powiatowej nr 4408W na odcinku Długosiodło - Przetycz Włościańska".
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów hematologicznych z możliwością rozdziału krwinek białych na 5 populacji 5 DIFF
- "Wykonanie kompleksowych dokumentacji projektowych budowy drogi powiatowej Nr 4410W na odcinku Wola Mystkowska - Stare Wypychy - Skorki - Zdziebórz - Ulasek - Somianka".
- Gospodarowanie wodami opadowymi oraz nasadzenia zieleni na terenie szkoły Podstawowej nr 4"
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Daliowej w Kosakowie"
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Krosnowa
- Przebudowa skrzyżowania ulic Baczyńskiego i Decowskiego w Krośnie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1215L w miejscowości Wola Bystrzycka
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Lazurytowej) w miejscowości Ludwikowo - poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy
- Realizacja robót budowlanych w ramach zadania "Budowa odcinka drogi gminnej nr 206011G Male Chełmy - Rolbik
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.