Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00246095/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOCHNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubochnia Dworska ul. Tomaszowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Lubochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-217
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lubochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubochnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbf91a37-8469-484b-b806-74a60e83a2771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbf91a37-8469-484b-b806-74a60e83a277
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044793/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakupu ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Lubochnia poprzez budowę spinki wodociągowej łączącej miejscowości Tarnowska Wola – Małecz oraz zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem - projekt współfinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246095
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 634000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
4.2. Zakres zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą (to jest dostarczeniem do siedziby Zamawiającego) fabrycznie nowego sprzętu, rok produkcji nie starszy niż 2025: ciągnika rolniczego wraz z ładowaczem czołowym oraz wozu asenizacyjnego
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34220000-5 - Przyczepy, naczepy oraz cysterny samojezdne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 810570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 920532,00 PLN
INNE PRZETARGI LUBOCHNIA
- Modernizacja wodomierzy na sieci wodociągowej w gminie Lubochnia
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kierz
- Budowa kanalizacji sanitarnej do działki nr ewid. 813/4 obręb Lubochnia
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Glinnik
więcej: przetargi LUBOCHNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z cysternami/beczkowozami do transportu wody pitnej na potrzeby Gminy Kłomnice
- Zakup koparko-ładowarki i ciągnika z kabiną
- Zakupy inwestycyjne w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- ,,Zakup i dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby Gminy Kraśnik"
- "Zakup ciągnika na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- Uzupełnienie sprzętu wykorzystywanego do Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





