eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebownisko › Dostawa wyposażenia budynku przeznaczonego na filię Środowiskowego Domu Samopomocy, na działce nr 322 w Terliczce.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia budynku przeznaczonego na filię Środowiskowego Domu Samopomocy, na działce nr 322 w Terliczce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebownisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebownisko 976

1.5.2.) Miejscowość: Trzebownisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-001

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 177713700

1.5.8.) Numer faksu: 177713719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@trzebownisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzebownisko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebownisko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia budynku przeznaczonego na filię Środowiskowego Domu Samopomocy, na działce nr 322 w Terliczce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d27a4267-2a5f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000857/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku komunalnego (po byłej filii Szkoły Podstawowej w Trzebownisku) na filię Środowiskowego Domu Samopomocy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229301/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.271.1.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198713,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia budynku przeznaczonego na filię Środowiskowego Domu Samopomocy, na działce nr 322 w Terliczce
I. Część 1 Dostawa i montaż wyposażenia kuchni, zaplecza kuchni oraz pom. porządkowego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia do pomieszczeń:
1) Komunikacja- szafa
2) Gabinet kierownika, pokój terapeutów- meble, krzesła biurko szafy, kosze na śmieci, dozowniki na mydło
3) Pokój socjalny - krzesła, stoły, szafy, koce, lodówka, szafka kuchenna, kosz, ręczniki
4) Szatnia- szafki ubraniowe, kosz
5) Łazienki- kosze, uchwyty na papier dozowniki na mydło itp.
6) Jadalnia-krzesła, stoły, szafki kuchenne
7) Pracownie: stolarka, ceramiczno-plastyczna, komputerowa- burka, stoły, krzesła, kosze, dozowniki na mydło, regały
8) Sala gimnastyczna- szafa, kosz, dozownik na mydło, biurko
9) Rolety wewnętrzne materiałowe do jadalni, pracowni komputerowej, pracowni ceramiczno-plastycznej, Sali gimnastycznej, pokoju terapeutów
Dokładny opis, ilość oraz wymagania określono w pliku :Opis przedmiotu zamówienia Cześć 1, który jest załącznikiem do SWZ


1) w zakres zamówienia wchodzi dostawa, montaż, uruchomienie wyposażenia- zgodnie z: opisem przedmiotu zamówienia- Cześć 1
2) Przedmiotowa dostawa musi spełniać najwyższe standardy jakościowe i estetyczne.
3) Wyposażenie ma być kompletne posiadać wszystkie niezbędne elementy – przyłącza, kable
4) Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych.
5) Wykonawca dostarczy wyposażenie własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do Zamawiającego.
6) Zamówienie obejmuje również rozładunek, rozpakowanie, montaż, ( okablowanie itp.) przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń i uruchomienie sprzętu.
7) Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiący Załącznik do SWZ.
8) Wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania minimalne, Rozwiązania równoważne: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
9) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 Pzp., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację dostawy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
10) Wykonawca przy odbiorze zamówienia dostarczy karty techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim w spiętych segregatorach.
11) Zaoferowane wyposażenie ma być z materiałów wysokiej jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39121000-6 - Biurka i stoły

39141300-5 - Szafy

39141400-6 - Kuchnie do zabudowy

39515410-2 - Rolety wewnętrzne

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 121360,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia budynku przeznaczonego na filię Środowiskowego Domu Samopomocy, na działce nr 322 w Terliczce
II. Cześć 2- TK: Dostawę i montaż technologii kuchni. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli oraz drobnego wyposażenia do pomieszczeń:
1) Zmywalnia- stół, zmywarka, kosz
2) Rozdzielna cateringowa- szafa przelotowa, zamrażarka, kosz, stół
3) Jadalnia- stoły robocze, szafa chłodnicza, piec konwekcyjno-parowy, garnki, sztućce, eksperes do kawy, wilk do mięsa, deski do krojenia, szatkownica warzywa, wagi, noże, warnik, mikser, talerze, kubki, filiżanki, patelnie, czajniki, dzbanki, miski, wyciskarka, dozowniki do mydła itp.;
4) Pom. porządkowe- odkurzacz, pralka, suszarka, szufelki , grabie miotły, kosiarka, żelazko, deska do prasowania itp.

Dokładny opis, ilość oraz wymagania określono w pliku :Opis przedmiotu zamówienia Cześć 2, który jest załącznikiem do SWZ


1) w zakres zamówienia wchodzi dostawa, montaż, uruchomienie wyposażenia- zgodnie z: opisem przedmiotu zamówienia- Cześć 2
2) Przedmiotowa dostawa musi spełniać najwyższe standardy jakościowe i estetyczne.
3) Wyposażenie ma być kompletne posiadać wszystkie niezbędne elementy – przyłącza, kable
4) Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych.
5) Wykonawca dostarczy wyposażenie własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do Zamawiającego.
6) Zamówienie obejmuje również rozładunek, rozpakowanie, montaż, ( okablowanie itp.) przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń i uruchomienie sprzętu.
7) Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiący Załącznik do SWZ.
8) Wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania minimalne, Rozwiązania równoważne: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
9) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 Pzp., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację dostawy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
10) Wykonawca przy odbiorze zamówienia dostarczy karty techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim w spiętych segregatorach.
11) Zaoferowane wyposażenie ma być z materiałów wysokiej jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39290000-1 - Wyposażenie różne

39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

42214100-0 - Piece kuchenne

4.5.5.) Wartość części: 77352,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111265,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142142,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119054,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elmar Anna Karnas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133069288

7.3.3) Ulica: 3-go Maja 1/3

7.3.4) Miejscowość: Błażowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-030

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119054,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.