Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00203189/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków i artykułów higienicznych dla pacjentów Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego i Hospicjum Stacjonarnego w Curynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZDROWIE W DOLINIE ZIELAWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388550843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 35
1.5.2.) Miejscowość: Wisznice
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-580
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833067080
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdrowiewdoliniezielawy@wisznice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowiewdoliniezielawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2912713f-ea9e-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków i artykułów higienicznych dla pacjentów Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego i Hospicjum Stacjonarnego w Curynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2912713f-ea9e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00168059/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa leków i artykułów higienicznych dla pacjentów Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego i Hospicjum Stacjonarnego w Curynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 398043,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - CPV 33661200-3 Środki przeciwbólowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2497,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - CPV 33661700-8 Pozostałe produkty lecznicze dla układu nerwowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33661700-8 - Pozostałe produkty lecznicze dla układu nerwowego
4.5.5.) Wartość części: 12110,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - CPV 33642200-4 Kortykosterydy do użytku ogólnoustrojowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33642200-4 - Kortykosterydy do użytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 5500,74 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 - CPV 33661200-3 Środki przeciwbólowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33661200-3 - Środki przeciwbólowe
4.5.5.) Wartość części: 2597,90 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 - CPV 33692510-5 Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
4.5.5.) Wartość części: 26755,56 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 - CPV 33690000-3 Różne produkty lecznicze4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 86903,29 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7 - CPV 33670000-7 Środki lecznicze dla układu oddechowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
4.5.5.) Wartość części: 7302,44 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8 - CPV 33610000-9 Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu
4.5.5.) Wartość części: 6752,96 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9 - CPV33610000-9 Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 388,89 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 10 - CPV 33690000-3 Różne produkty lecznicze4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 14473,54 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 11 - CPV 33651100-9 Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 3234,69 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 12 - Kod CPV 33692500-2 Płyny dożylne4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 833,33 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 13 - Kod CPV 33692500-2 Płyny dożylne4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 18757,67 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 14 - CPV: 33690000-3 Różne produkty lecznicze4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 1184,93 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 15 - CPV 33621100-0 Środki obniżające krzepliwość krw4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi
4.5.5.) Wartość części: 17150,14 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 16 - CPV 33622000-6 Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
4.5.5.) Wartość części: 1600 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 17 - CPV 33651100-9 Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 4212,96 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 18 - CPV 33651100-9 Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 7488,75 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 19 - CPV 33651100-9 Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1319,84 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 20 - CPV 33651100-9 Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 88,89 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 21 - CPV 33651100-9 Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 531,48 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 22 - CPV: 33600000 Produkty farmaceutyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1192,03 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 23 - Pieluchomajtki dla dorosłych4.5.3.) Główny kod CPV: 33771200-7 - Pieluszki dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 80035 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 24 - Wyroby pielęgnacyjne4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 95129,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2267,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2267,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2267,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870227804
7.3.3) Ulica: forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2267,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-13 do 2024-02-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9066,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9066,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9066,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870227804
7.3.3) Ulica: forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9066,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-13 do 2024-02-14Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3863,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3863,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3863,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870227804
7.3.3) Ulica: forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3863,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-13 do 2024-02-14Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2210,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2652,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2210,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB-MED HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA BEATA BOGDZIEWICZ-MURMYŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241708755
7.3.3) Ulica: Damrota 147
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AB-MED HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA BEATA BOGDZIEWICZ-MURMYŁO
jakie przetargi wygrała firma
AB-MED HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA BEATA BOGDZIEWICZ-MURMYŁO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2210,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-13 do 2024-02-14Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie zostały złożone oferty w/w zakresie.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66074,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66074,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66074,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870227804
7.3.3) Ulica: forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66074,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-13 do 2024-02-14Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7122,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7122,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7122,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870227804
7.3.3) Ulica: forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7122,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-13 do 2024-02-14Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zad. 8 - poz. 13 - Enema płyn 150 ml x 50 - Błąd Zamawiającego przez podanie złej jednostki miary, Zamawiający błędnie wpisał op. (opakowanie) zamiast szt. (sztuka) co spowodowało dużą rozbieżność pomiędzy wartością zamówienia a ofertą.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870227804
7.3.3) Ulica: forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-13 do 2024-02-14Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie zostały złożone oferty w/w zakresie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3019,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3019,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3019,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870227804
7.3.3) Ulica: forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3019,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-13 do 2024-02-14Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie zostały złożone oferty w/w zakresie
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8956,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8956,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8956,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB-MED HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA BEATA BOGDZIEWICZ-MURMYŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241708755
7.3.3) Ulica: Damrota 147
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8956,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-13 do 2024-02-14Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1201,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1201,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1201,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870227804
7.3.3) Ulica: forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1201,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-13 do 2024-02-14Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie zostały złożone oferty w/w zakresie.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie zostały złożone oferty w/w zakresie
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4757,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4757,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4757,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870227804
7.3.3) Ulica: forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4757,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-13 do 2024-02-14Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7601,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7601,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7601,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870227804
7.3.3) Ulica: forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7601,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-13 do 2024-02-14Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2118,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2118,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2118,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870227804
7.3.3) Ulica: forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AB-MED HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA BEATA BOGDZIEWICZ-MURMYŁO
jakie przetargi wygrała firma
AB-MED HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA BEATA BOGDZIEWICZ-MURMYŁO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2118,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-13 do 2024-02-14Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W pozycji 1 błąd Zamawiającego przez podanie złej jednostki miary, co spowodowało odmienne zrozumienie wśród wykonawców. W opisie asortymentu zostały wskazane błędne parametry dotyczące wielkości opakowań - 20ml x 10amp, wielkości opakowania winna być - 200 ml jednakże zmiana została wprowadzona tylko w kolumnie dot. jednostki miary.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870227804
7.3.3) Ulica: forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-13 do 2024-02-14Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie zostały złożone oferty w/w zakresie
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający błędnie wpisał szt. (sztuka) zamiast op. (opakowanie). Błąd i niedoprecyzowanie Zamawiającego przez podanie złej jednostki miary spowodowało odmienne zrozumienie wśród wykonawców i dużą rozbieżność pomiędzy wartościami oferty.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia zadanie nr 24, ponieważ w wyniku nieprecyzyjnego określenia przez Zamawiającego jakim jest podanie niespójnych jednostek miary z opisem przedmiotu zamówienia (asortyment) do wyceny jednostkowej tj.: szt. (sztuka) zamiast op. (opakowanie) w pozycjach 7 -10 w formularzu cenowym w załączniku numer 1-1-24, spowodowało to odmienną interpretację przez Wykonawców.
INNE PRZETARGI WISZNICE
więcej: przetargi WISZNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 2/2025 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-59/2025)
- Dostawa płynów infuzyjnych i płynów do żywienia pozajelitowego
- Dostawa leków
- Dostawa materiałów stosowanych przy zabiegach okulistycznych w SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 6 pakietów
- SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO SANATORIUM GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC W PONIATOWEJ
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.