Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00206610/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup deduplikatorów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 190
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-608
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 592 64 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.ezamowienia.krus.gov.pl/krus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup deduplikatorów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7790711b-eb27-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122454/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup deduplikatorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206610
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0000-ZP.261.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365853,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup 3 szt. identycznych urządzeń (deduplikatorów), wraz z dostawą i wniesieniem do budynków Centrali Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie przy Al. Niepodległości 190 (2 szt.) oraz ul. Okrzei 58 w Żyrardowie (1 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Projektowanych Postanowieniach Umowy – Rozdział II SWZ załącznik nr 1 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513998,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 513998,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513998,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081183730
7.3.3) Ulica: Fabryczna 13/1
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-410
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513998,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia
- Zakup kompensatorów dla przedszkoli i szkół podstawowych
- Wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w lokalach i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Dostawa szczepionek do Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu IT i oprogramowania, w tym w obszarze cyberbezpieczeństwa wraz ze szkoleniami pracowników, w ramach projektu pn. "Rozwój e-usług i cyfryzacja zasobów geodezyjnych Powiatu Wągrowieckiego"
- Zakup i dostawa: macierzy dyskowej, zasilacza UPS, usługi wdrożenia klastra wysokiej dostępności, serwera kopii zapasowych oraz oprogramowania do zarządzania i monitorowania infrastruktury IT.
- Dostawa sprzętu do wykonywania i przechowywania kopii zapasowych wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- ZAKUP (DOSTAWA) INFRASTRUKTURY IT I USŁUG ZWIĄZANYCH Z PODNIESIENIEM POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA I ZAPEWNIENIEM CIĄGŁOŚCI DZIAŁANIA URZĘDU MIASTA MYSZKOWA ("URZĄD") I 15 JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
- Dostawa sprzętu informatycznego
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego - etap 1"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.