eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowite › Kompleksowa modernizacja ul. Słonecznej



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja ul. Słonecznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTROWITE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowite

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-402

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632765160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmostrowite@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowite.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ostrowite

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja ul. Słonecznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f57f1561-7d89-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005660/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Kompleksowa modernizacja ul. Słonecznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238384/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OO.ZP.271.16.2021.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 800000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 717798,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
Prace polegały będą na wykonaniu wymienionych prac budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót
- projektowana sieć gazowa wykonana będzie z rur PE100 90x5,2 SDR 17,6. Przewody gazowe łączone za pomocą zgrzewania doczołowego lub przy pomocy kształtek elektrooporowych , w węźle G1 zostanie zamontowana zasuwa odcinająca wraz z zaślepką. Sieć będzie włączona do sieci gazowej wg osobnego opracowania. W węźle G19 i G20 zamontować zaślepki.
- roboty ziemne: wytyczenie i inwentaryzacja, podkłady z piasku gr. 15 cm, osypka z piasku gr 30 cm, zasyp i zagęszczenie wykopów, nasypów, wykonanie przecisków.
- roboty montażowe: Rurociąg gazowy z rur w zwojach HDPD SDR-17,6 o 90- 604,07 m, Łączenie metodą zgrzewania czołowego rur PE o 90 -50 szt, Montaż zaślepki elektrooporowej PE o 90 -2 szt ,Montaż kształtki elektrooporowej PE o 90 - 15 szt, Przyłącze domowe z rur PE o 32 w rurze ochronnej o 63 -32 szt Próba szczelności gazociągu do o 150 na ciśnienie do 0,6 MPa – 0,604 km Oznakowanie trasy gazociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa – 604,07 m Montaż aparatury kontrolno-pomiarowej do prób przyłączy – 32 kmpl, Próba szczelności i wytrzymałości przyłącza domowego - 320 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

4.5.5.) Wartość części: 360400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II

Prace polegały będą na wykonaniu wymienionych prac budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót

 roboty przygotowawcze i rozbiórkowe ul. Słoneczna:
roboty pomiarowe, rozebranie chodników i zjazdów z kostki brukowej, obrzeży trawnikowych, krawężników betonowych, wywiezienie gruzu oraz rozebranie części podbudowy asfaltowej poprzez wykonanie mechaniczne frezarką.

 Odwodnienie ul. Słonecznej:
Odwodnienie liniowe ACO DRAIN RD150V typ 20.0 klasa F 900 lub równoważne o nie gorszych parametrach z rusztem polimerobeton ze skrzynkami odpływowymi i koszami odsadczymi polimerobeton w kolorze antracytowym z odpowiednią dylatacją, skrzynki zamykające początek i koniec, kosz plastikowy do studni.
System aco drain należy umiejscowić przy krawężniku zgodnie z projektem, po stronie prawej, należy przyjąć cięcie nawierzchni, roboty polegające na usunięciu kamienia oraz wykonanie podbudowy pod elementy odwodnienia wraz z obetonowaniem beton B25 i zastosowaniem wzmocnienia ze stali zbrojeniowej 4fi 8mm.

 podbudowa i nawierzchnia jezdni ul. Słoneczna:
wykonanie krawężników zjazdowych, oczyszczenie istniejącej nawierzchni asfaltowej, ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej KR1 AC11S 2850 m2

 Chodniki i zjazdy wraz z remontem ul. Słoneczna:
Profilowanie i zagęszczanie podłoża, warstwy odcinające z piasku, podbudowa betonowa gr 15 cm, montaż krawężnikó betonowych 481,7 m, montaż krawężnikó zjazdowych 174,1 m, montaż obrzeży betonowych 659,3 m, chodniki z kostki brukowej betonowej bezfazowej gr 6 cm koloru żółtego 955,58 m2, zjazdy z kostki betonowej brukowej bezfazowej gr 8 cm

 Parkingi i zatoki przy kościele:
Roboty pomiarowe, rozebranie podbudowy gr 10 cm, roboty ziemne, zasypywanie i zagęszczanie, ręczne formatowanie terenu, ułożenie krawężników betonowych 69,3 m, krawężników zjazdowych 5 m, profilowanie i zagęszczanie podłoża 655,2 m2, wykonanie warstwy odsączającej z piasku 655,2 m2, podbudowa z tłucznia 0-31,5 , mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy 655,2 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno – asfaltowej KR1 AC11S gr 5 cm, 655,2m2

 remont instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych, telekomunikacyjnych, światłowodowych, hydranty ppoż (regulacja):
wykonanie regulacji pionowej zaworów wodociągowych, hydrantu włazów kanalizacyjnych, studzienek telefonicznych i światłowodowych

 urządzenia bezpieczeństwa ruchu ul. Słoneczna i ul.Łąkowa:
sporządzenie czasowej organizacji ruchu, rozebranie słupków do znaków drogowych szt 7, montaż nowych znaków 8 szt, na słupki z rur stalowych.

 remont ul.Łąkowej miejsce przy przepompowni po wykonaniu odwodnienia:
rozebranie kostki brukowej gr 8 cm przy przepompowni ścieków 120 m2, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odcinającej 120 m2, wykonanie podbudowy betonowej gr 15 cm 120 m2, odtworzenie drogi z kostki brukowej 120 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 439600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360359,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360359,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360359,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Sanitarnej C.O. i Gaz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881009050

7.3.3) Ulica: Zachodnia 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360359,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferty, które wpłynęły w dla tej części przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1560000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1997040,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.