eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › PRZEBUDOWA - MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NR 190515C SMÓLSK dł. 995M odc. od km 0+912 do km 1+907 GMINY WŁOCŁAWEK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA – MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NR 190515C SMÓLSK dł. 995M odc. od km 0+912 do km 1+907 GMINY WŁOCŁAWEK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA – MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NR 190515C SMÓLSK dł. 995M odc. od km 0+912 do km 1+907 GMINY WŁOCŁAWEK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7158b2b7-df41-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012694/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa - modernizacja drogi gminnej nr 190515C Smólsk dł. 995m odc. od km 0+912 do km 1+907 Gmina Włocławek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184260

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.02.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia w ramach realizacji przedmiotowego postępowania jest robota budowlana polegająca na przebudowie - modernizacji drogi gminnej nr 190515c Smólsk dł. 995m odc. od km 0+912
do km 1+907 Gminy Włocławek.
1.2. Stan obecny:
- zdegradowane podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami na emulsji),
- brak możliwości mijania się pojazdów,
- zniszczony przepust pod drogą w km 1+897.
1.3. Zamawiający w ramach realizacji robót budowlanych określa, że przebudowa – modernizacja polega na :
- ułożeniu na jezdni w-wy ścieralnej grub. 5cm z betonu asfaltowego;
- ułożeniu na zjazdach indywidualnych warstwy ścieralnej grub. 5cm z betonu asfaltowego na podbudowie tłuczniowej grub. 20cm;
- wykonaniu mijanki szer. 1,5m dł.31,0m wraz ze skosami 1,5*3,0m o nawierzchni z betonu asfaltowego grub. 5cm na podbudowie tłuczniowej grub. 20cm;
- przebudowie przepustu rur PP o średnicy 400mm pod drogą w km 1+897;
- utwardzeniu poboczy z mieszanki tłuczniowej twardej szer. 0,5m i grub. 15cm;
- oczyszczeniu przepustów pod zjazdami;
- korekcie skarp istniejących rowów wraz z oczyszczeniem i plantowanie.
UWAGA:
Zamawiający niniejszym informuje, że przebudowa/wymiana przepustów pod zjazdami indywidualnymi (o których mowa w dokumentacji projektowej dotyczącej przedmiotowego postępowania) nie wchodzi w zakres realizacji przedmiotowej inwestycji (Wykonawca przebudowy/wymiany przepustów pod zjazdami indywidualnymi, o których mowa w dokumentacji projektowej, nie uwzględnia w kwocie brutto oferty).
1.4.POWIERZCHNIE UTWARDZEŃ
- jezdni bitumiczna 3503,5 m 2
- mijanka 42,0 m 2
- zjazdy bitumiczne 193,0 m 2
- pobocza tłuczniowe 995,0m 2
1.5. Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
1) wykonanie robót przygotowawczych – rozbiórka nawierzchni pod potrzeby przebudowy przepustu pod drogą w km 1+897, rozbiórka zniszczonego przepustu z rur betonowych fi 400mm i ścianek czołowych;
2) odwodnienie – ułożenie przepustu fi 400mm z rur PP dł,8m, oczyszczenie rowów z namułu wraz z profilowaniem dna i skarp na 30% dł. rowów, oczyszczenie z namułu istniejących przepustów pod zjazdami w ilości 174mb;
3) roboty ziemne – korytowanie pod potrzeby mijanki 46m 2, zjazdów (szer. 5,0m ,dł. 1m) 212,3m 2 i poboczy 995m 2 wraz z wywozem urobku w ilości 189,9m 3;
4) ułożenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni mijanki 46,0m 2,odtworzenie po przebudowie przepustu 7,0m 2 i zjazdów 212,3m 2 - warstwa odcinająca z piasku grub.15cm, podbudowa z tłucznia grub. 20cm;
5) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową pod potrzeby w-wy ścieralnej;
6) ułożenie w-wy ścieralnej z bet. asfaltowego AC11S 50/70 grub. 5cm – jezdnia 3503,5 m 2 ,mijanka 42,0m2, zjazdy 193,0m 2;
7) utwardzenie poboczy z tłucznia twardego szer. 0,5cm, grub. 15cm na pow. 995m 2;
8) plantowanie poboczy na pow.995 m 2;
9) ustawienie znaków pionowych typu typ S A-7 1szt i typ M B-33 – 1szt.;
10) Inwentaryzacja geodezyjna.
Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej Części zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.
2.1. Jeśli w dokumentacji projektowej oraz na rysunkach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5P.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem,
że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności: wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą one określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wskazanie w dokumentacji projektowej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectwa pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne". W dokumentacji projektowej opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego. W takiej sytuacji, wykonawca wykazuje że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
3.1. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia wskazane w szczególności w przedmiarze robót (dotyczące m. in.: przebudowy jezdni, wykonaniu zjazdów, wymiana elementów odwodnienia, wykonania oznakowania i organizacji ruchu, utwardzeniu poboczy).
Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 413353,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440380,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 413353,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pałwa II nr 7

7.3.4) Miejscowość: Kruszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 87-853

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 413353,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.