Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00239016/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Narzędzia do cechowania drewna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Lasów Państwowych
1.3.) Oddział zamawiającego: ZPUH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511001691
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Zientary Malewskiej 51/53
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-307
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpuh@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpuh.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47b107e0-a100-4d1a-b639-b17dbfa00fd71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Narzędzia do cechowania drewna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47b107e0-a100-4d1a-b639-b17dbfa00fd7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047405/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Narzędzia do cechowania drewna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239016
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: HP.270.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Narzędzia do cechowania drewna - zgodne z rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 lutego 1988 r. w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna:
1) Młotek z wygrawerowanym logo LP- 375 szt. Wyposażony w standardową głowicę przystosowaną do stosowania ze wszystkimi rodzajami oznaczników. Posiada wygrawerowane logo LP po drugiej stronie głowicy.
2) Młotek bez logo – 50 szt.
3) Magazynek z automatycznym podajnikiem – 250 szt.
Specjalnie wyprofilowana rura, ze sprężyną dosuwającą oznaczniki do drewna do wylotu podajnika, skąd wyciągane są młotkiem [poz. 1) i 2)]. W podajniku mieści się 40 oznaczników umieszczonych w kolejności numerów na cienkich prowadnicach – agrafkach. W górnej części podajnika znajdować się powinien uchwyt pozwalający na zamocowanie młotka.
4) Pojemnik metalowy lub z tworzywa sztucznego na 200-400 oznaczników – 200 szt.
Wykonany z aluminium lub tworzywa sztucznego, zawierający pięć komór umożliwiających umieszczenie 5 modułów po 40 oznaczników w sumie 200-400 oznaczników. Pojemnik posiadający mocowanie do automatycznego podajnika.
oraz części zamienne do narzędzi do cechowania:
5) Amortyzator do młotka – 70 szt.
6) Głowica do młotka – 50 szt.
7) Opaska do amortyzatora- 100 szt.
8) Śruby do mocowania magazynka do pojemnika (komplet) - 100 szt.
9) Tuszownica (kompletna) do odciskania młotka z dodatkowym tuszem 50ml– 350 szt.
10) Dodatkowy tusz do tuszownicy 50 ml – 300 szt.
Pozycje 5-10 muszą być kompatybilne z pozycjami 1-4
4.5.3.) Główny kod CPV: 44511000-5 - Narzędzia ręczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273293,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273293,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273293,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Signumat Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779 21 93 224
7.3.3) Ulica: Poznańska 50
7.3.4) Miejscowość: Bolechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-005
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273293,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Roboty remontowe w pomieszczeniach budynku Wydziału Humanistycznego przy ul. Kurta Obitza 1 w Olsztynie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Olsztynie w 2026 roku
- Dostawa inkubatora z podglądem poklatkowym w systemie time-lapse na potrzeby ZIPR Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2026
- Dostawa warzyw i owoców świeżych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2026
- Zakup i dostawa odczynników do fotometru
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Gminy Miejskiej Lubawa ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju
- Dostawa sprzętu technicznego, ratowniczego i wyposażenia pomocniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Zakup i dostawa wyposażenia pracowni weterynarii do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu"
- "Doposażenie magazynu OC - zakup łopat,szpadli,worków na piasek,plandek taczek(cz.1) oraz piły do betonu,piły łańcuchowej,agreg. prądotwórczego,masztu oświet., rozdzielnic wraz z przedłużaczami(cz.2)"
więcej: Narzędzia ręczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





