Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00197611/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa rolniczej ładowarki teleskopowej na potrzeby Rolniczej Stacji Doświadczalnej w Lipniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a821a530-9fb4-4472-a777-fcb9a17bdcf01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa rolniczej ładowarki teleskopowej na potrzeby Rolniczej Stacji Doświadczalnej w Lipniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a821a530-9fb4-4472-a777-fcb9a17bdcf0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197611
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/RSD/288/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (rocznik 2025) rolniczej ładowarki teleskopowej na potrzeby Rolniczej Stacji Doświadczalnej w Lipniku (jeden z ośrodków zamiejscowych Zamawiającego).
2. Opis minimalnych, wymaganych przez Zamawiającego, właściwości dla rolniczej ładowarki teleskopowej, o której mowa w ust. 1, w tym jej minimalne parametry techniczno-eksploatacyjne oraz wyposażenie (Opis przedmiotu zamówienia) określa Załącznik nr 2 SWZ.
3. Ilekroć w SWZ używany będzie termin „Ładowarka” bez bliższego określenia, rozumieć przez to należy rolniczą ładowarkę teleskopową stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia stosownie do postanowień powyższych wraz z całością jej wyposażenia wymaganą na podstawie Załącznika nr 2 SWZ.
5. W zakres niniejszego zamówienia (realizacji dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych) wchodzi minimum:
1) Sprzedaż, dostarczenie i wydanie Zamawiającemu zaoferowanej Ładowarki. Miejscem wskazanego dostarczenia i wydania jest Hala Maszyn Rolniczej Stacji Doświadczalnej w Lipniku, ul. Lipowa 37 Lipnik, 73-110 Stargard (Polska, woj. Zachodniopomorskie)
2) Udzielenie gwarancji na Ładowarkę na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty jej wydania Zamawiającemu albo 1000 motogodzin (mth) pracy, przy czym nie jest dopuszczalne udzielenie gwarancji poprzez wskazanie, albo tylko na okres w ww. miesiącach, albo tylko na okres wyznaczony ww. liczbą mth pracy Ładowarki. Zamawiający dopuszcza jednak, że datą ustania udzielonej gwarancji może być również data spełnienia się jednego z wyżej wymienionych zdarzeń granicznych (upływu 24 miesięcy/osiągnięcie 1000 mth), tj. tego, który nastąpił wcześniej (tzw. formuła w brzmieniu „co pierwsze nastąpi”);
3) Zawarcie na rzecz Zamawiającego i opłacenie umowy ubezpieczenia Ładowarki (na okres nie krótszy niż 12 miesięcy) w zakresie odpowiedzialności cywilnej (OC komunikacyjne), odpowiedzialności AC (AC obejmujące minimum ryzyko kradzieży Ładowarki z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość Ładowarki) oraz odpowiedzialności NNW. Wskazana umowa ubezpieczenia (polisa/polisy) musi wskazywać Zamawiającego jako uprawnionego z ww. ubezpieczenia. Wskazany wyżej okres 12 miesięcy winien rozpoczynać bieg od dnia możliwie zbliżonego do dnia, w którym nastąpi dostarczenie Ładowarki, tak aby najpóźniej na moment jego wydania Zamawiającemu obowiązywała wymagana ochrona ubezpieczeniowa;
4) Wydanie Zamawiającemu zawartej umowy ubezpieczenia, o której mowa w pkt 3) powyżej (wraz z dowodem opłacenia składki za cały wymagany tam okres ubezpieczenia), a także wydanie Zamawiającemu dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o której mowa w pkt 2) powyżej oraz dokumentów koniecznych do użytkowania dostarczonego i wydanego Zamawiającemu Ładowarki;
5) Wydanie Zamawiającemu :
a) Dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 Wzoru Umowy;
b) Innych dokumentów, jeżeli zaoferowana Ładowarka, jego producent lub Wykonawca, czy przepisy prawa wymagają posiadania takich dokumentów do korzystania z Ładowarki po stronie Zamawiającego (jako użytkownika).
6. W zakres przedmiotu niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzi również realizowane w ramach realizacji niniejszego zamówienia świadczenia dodatkowe związane z dostarczeniem i użytkowaniem po stronie Zamawiającego Ładowarki, w tym w szczególności usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją oraz obowiązkami po stronie Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady.
7. Szczegółowo świadczenia składające się na dostawę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, w tym rodzaj (wyszczególnienie) dokumentów oczekiwanych do wydania Zamawiającemu jako niezbędne do korzystania z zaoferowanej i dostarczonej Zamawiającemu
w wykonaniu niniejszego zamówienia Ładowarki, jak też szczegółowe warunki ich realizacji zawierają postanowienia Wzoru Umowy (Załącznik nr 5 SWZ wymieniony w dziale XIX SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agrolex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992613836
7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług wsparcia psychoterapeutycznego, psychodietetycznego, doradztwa prawnego dla uczestników Projektu "Regionalne Centrum Kryzysowe"
- Dostawa, montaż i uruchomienie akomodacyjnych wyświetlaczy czasu wraz z włączeniem istniejącego sterownika sygnalizacji świetlnej do systemu dynamicznej koordynacji liniowej w dwóch lokalizacjach...
- Dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego i artykułów biurowych dla SPSZOZ "Zdroje"
- Pomiary geodezyjne odkształceń i przemieszczeń obiektów mostowych w 2025
- Remont obiektów zlokalizowanych w rejonie działalności SOI Choszczno.
- "Wykonawstwo zastępcze - wykonanie nasadzeń drzew wraz z 3-letnią pielęgnacją w ramach zadania budowa obwodnicy Wałcza w ciągu S10
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.