Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00208393/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT TRZECH LOKALI KOMUNALNYCH: ZAD. 1: REMONT LOKALU PRZY ULICY ENERGETYCZNEJ 3/3 W KOLE;
ZAD. 2: REMONT LOKALU PRZY ULICY ASNYKA 8/1 W KOLE;
ZAD. 3: REMONT LOKALU PRZY ULICY KAJKI 26/4 W KOLE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Koło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Koło
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kolo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=status_tab&demandIdentity=1120171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT TRZECH LOKALI KOMUNALNYCH: ZAD. 1: REMONT LOKALU PRZY ULICY ENERGETYCZNEJ 3/3 W KOLE;ZAD. 2: REMONT LOKALU PRZY ULICY ASNYKA 8/1 W KOLE;
ZAD. 3: REMONT LOKALU PRZY ULICY KAJKI 26/4 W KOLE.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-172f79f5-ee5d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00098729/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont lokali komunalnych: 1. ul. Asnyka 8/1 w Kole; 2. ul. Energetyczna 3/3 w Kole; 3. ul. Kajki 26/4 w Kole.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208393
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1: Remont lokalu komunalnego przy ulicy Energetycznej 3/3 w Kole.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu komunalnego przy ulicy Energetycznej 3/3 w Kole, (opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilości robót do wykonania należy rozpatrywać w nawiązaniu do przedmiaru robót).
1. Wymiana podłóg: tj. rozebranie istniejących podłóg z wykładzin z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych i podłoża betonowego, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie nowych posadzek zbrojonych siatką stalową.
2. Naprawa tynków: tj. rozebranie podsufitki i okładzin ścian z płyt gipsowo – kartonowych, odbicie części tynków ścian w miejscach spękań i wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych w ich miejsce, wywóz gruzu.
3. Rozebranie ścianek działowych, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie nowych ścianek z płyt gipsowo - kartonowych.
4. Wykonanie robót malarskich: tj. przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności, przecieranie istniejących tynków wewnętrznych ze skrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na sufitach i ścianach, wykonanie gładzi gipsowych 1-warstwowych, gruntowanie i malowanie farbą emulsyjną.
5. Wymiana stolarki okiennej: tj. demontaż istniejącej stolarki okiennej, montaż nowej stolarki okiennej trzy szybowej, demontaż istniejących i montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej, wykucie istniejących i montaż nowych parapetów wewnętrznych z PVC.
6. Wymiana stolarki drzwiowej: tj. wykucie z muru istniejących ościeżnic drzwiowych, montaż nowych: ościeżnic, skrzydeł drzwiowych płytowych fabrycznie wykończonych i drzwi zewnętrznych wejściowych ocieplonych.
7. Podłogi: tj. wykonanie nowych podłóg z płytek gresowych i paneli podłogowych.
8. Wykonanie wykładziny ścian z płytek szkliwionych.
9. Wykonanie i wymiana wewnętrznych instalacji sanitarnych: tj. miski ustępowej, umywalki, brodzika, zlewozmywaka, kuchni gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem.
10. Wymiana istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej w mieszkaniu.
11. Wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni i łazience.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 76867,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2: Remont lokalu komunalnego przy ulicy Asnyka 8/1 w Kole.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu komunalnego przy ulicy Asnyka 8/1 w Kole, (opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilości robót do wykonania należy rozpatrywać w nawiązaniu do przedmiaru robót).
1. Wymiana podłóg: tj. rozebranie istniejących podłóg drewnianych, wywiezienie elementów drewnianych, wykonanie nowych podkładów betonowych zbrojonych prętami stalowymi żebrowanymi, ułożenie izolacji termicznych z płyt styropianowych FS-25 o gr. 10 cm, izolacji przeciwwilgociowych z folii polietylenowej o gr. 0,3 mm i wykonanie posadzki cementowej o gr. 6 cm zbrojonej siatką stalową.
2. Naprawa tynków: tj. rozebranie podsufitki i wywiezienie gruzu, wykonanie nowej okładziny sufitów z płyt gipsowo – kartonowych na ruszcie drewnianym, odbicie tynków ścian w miejscach spękań i wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych w ich miejsce.
3. Rozebranie ścianek działowych, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie nowych ścianek z płyt gipsowo - kartonowych.
4. Wykonanie robót malarskich: tj. przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności, przecieranie istniejących tynków wewnętrznych ze skrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na sufitach i ścianach, wykonanie gładzi gipsowych 1-warstwowych, gruntowanie i malowanie farbą emulsyjną.
5. Wymiana stolarki okiennej: tj. demontaż istniejącej stolarki okiennej, montaż nowej stolarki okiennej trzy szybowej, demontaż istniejących i montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej, wykucie istniejących i montaż nowych parapetów wewnętrznych z PVC.
6. Wymiana stolarki drzwiowej: tj. wykucie z muru istniejących ościeżnic drzwiowych, montaż nowych: ościeżnic, skrzydeł drzwiowych płytowych fabrycznie wykończonych i drzwi zewnętrznych wejściowych ocieplonych.
7. Podłogi: tj. wykonanie nowych podłóg z płytek gresowych i paneli podłogowych.
8. Wykonanie wykładziny ścian z płytek szkliwionych.
9. Wykonanie i wymiana wewnętrznych instalacji sanitarnych: tj. miski ustępowej, umywalki, brodzika, zlewozmywaka, urządzenia do podgrzewania wody, kuchni gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem.
10. Wymiana istniejących: wewnętrznej instalacji elektrycznej w mieszkaniu oraz przyłącza do mieszkania na trójfazowe 400V.
11. Montaż 4 grzejników elektrycznych.
12. Wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni i łazience.
13. Rozebranie pieca kaflowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
4.5.5.) Wartość części: 72094,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3: Remont lokalu komunalnego przy ulicy Kajki 26/4 w Kole.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu komunalnego przy ulicy Kajki 26/4 w Kole, (opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilości robót do wykonania należy rozpatrywać w nawiązaniu do przedmiaru robót).
1. Wymiana podłóg: tj. rozebranie istniejących podłóg drewnianych, wywiezienie elementów drewnianych, wykonanie nowych podkładów betonowych zbrojonych prętami stalowymi żebrowanymi, ułożenie izolacji termicznych z płyt styropianowych FS-25 o gr. 10 cm, izolacji przeciwwilgociowych z folii polietylenowej o gr. 0,3 mm i wykonanie posadzki cementowej o gr. 6 cm zbrojonej siatką stalową.
2. Naprawa tynków: tj. rozebranie podsufitki i wywiezienie gruzu, wykonanie nowej okładziny sufitów z płyt gipsowo – kartonowych na ruszcie drewnianym, odbicie tynków ścian w miejscach spękań i wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych w ich miejsce.
3. Rozebranie ścianek działowych, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie nowych ścianek z płyt gipsowo - kartonowych.
4. Wykonanie robót malarskich: tj. przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności, przecieranie istniejących tynków wewnętrznych ze skrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na sufitach i ścianach, wykonanie gładzi gipsowych 1-warstwowych, gruntowanie i malowanie farbą emulsyjną.
5. Wymiana stolarki okiennej: tj. demontaż istniejącej stolarki okiennej, montaż nowej stolarki okiennej trzy szybowej, demontaż istniejących i montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej, wykucie istniejących i montaż nowych parapetów wewnętrznych z PVC.
6. Wymiana stolarki drzwiowej: tj. wykucie z muru istniejących ościeżnic drzwiowych, montaż nowych: ościeżnic, skrzydeł drzwiowych płytowych fabrycznie wykończonych i drzwi zewnętrznych wejściowych ocieplonych.
7. Podłogi: tj. wykonanie nowych podłóg z płytek gresowych i paneli podłogowych.
8. Wykonanie wykładziny ścian z płytek szkliwionych.
9. Wykonanie i wymiana wewnętrznych instalacji sanitarnych: tj. miski ustępowej, umywalki, brodzika, zlewozmywaka, urządzenia do podgrzewania wody, kuchni gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem.
10. Wymiana istniejących: wewnętrznej instalacji elektrycznej w mieszkaniu oraz przyłącza do mieszkania na trójfazowe 400V.
11. Montaż 3 grzejników elektrycznych.
12. Wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni i łazience.
13. Rozebranie pieca kaflowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
4.5.5.) Wartość części: 71709,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79074,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79074,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79074,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661847328
7.3.3) Ulica: Asnyka 21
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca wykona roboty instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - dla zadania nr 1. Zakres robót realizowany będzie przez Pana Zbigniewa Szpilewskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Zakład Elektroinstalacyjny Zbigniew Szpilewski, ul. M. Skłodowskiej 58, 62-600 Koło.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOLSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"KOLSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79074,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74087,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74087,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74087,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661847328
7.3.3) Ulica: Asnyka 21
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca wykona roboty instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - dla zadania nr 2. Zakres robót realizowany będzie przez Pana Zbigniewa Szpilewskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Zakład Elektroinstalacyjny Zbigniew Szpilewski, ul. M. Skłodowskiej 58, 62-600 Koło.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOLSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"KOLSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74087,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72354,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72354,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72354,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spólka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661847328
7.3.3) Ulica: Asnyka 21
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca wykona roboty instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - dla zadania nr 3. Zakres robót realizowany będzie przez Pana Zbigniewa Szpilewskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Zakład Elektroinstalacyjny Zbigniew Szpilewski, ul. M. Skłodowskiej 58, 62-600 Koło
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOLSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"KOLSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72354,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Przebudowa nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr 3419P w miejscowości Osiek Mały Kolonia
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3412P w miejscowości Turzynów
- BUDOWA I MODERNIZACJA PARKINGÓW W M. KOŁO ZADANIE NR 1 - BUDOWA PARKINGU PRZY PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR 5 W KOLE; ZADANIE NR 2 - BUDOWA PARKINGU PRZY MIEJSKIM DOMU KULTURY W KOLE.
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Izolacja fundamentów i wymiana opaski betonowej w Budynku Naukowym w Kłudzienku
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.