Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00218771/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie szlaków zrywkowych, dróg oraz rowu melioracyjnego w Nadleśnictwie Kolbuszowa, w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbuszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690027094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świerczów 138
1.5.2.) Miejscowość: Świerczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48175812120
1.5.8.) Numer faksu: +48175812121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kolbuszowa@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.krosno.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_kolbuszowa/zamowienia_publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie szlaków zrywkowych, dróg oraz rowu melioracyjnego w Nadleśnictwie Kolbuszowa, w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9701ae20-f1ef-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218771/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.67.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest utrzymanie szlaków zrywkowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w opisie prac do wykonania w ramach utrzymania szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kolbuszowa - 2022 rok (załącznik nr 12 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 528654,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem część zamówienia nr 2 jest utrzymanie dróg leśnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w opisie prac do wykonania w ramach utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Kolbuszowa - 2022 rok (załącznik nr 13 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 334191,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części zamówienia nr 3 jest utrzymanie i odmulenie rowu melioracyjnego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w przedmiarze robót utrzymania i odmulenia rowu melioracyjnego w leśnictwie Kamień rok (załącznik nr 14 do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 135873,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528654,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536649,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528654,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Remont Dróg Bogusław Drozd
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181001012
7.3.4) Miejscowość: Klęczany 167
7.3.5) Kod pocztowy: 39-127
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Transport Remont Dróg Bogusław Drozd
jakie przetargi wygrała firma
Transport Remont Dróg Bogusław Drozd
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528654,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-20 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334191,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347782,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334191,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Drogowa Stanisław Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141237398
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa Górna 456
7.3.5) Kod pocztowy: 36-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334191,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-20 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135873,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159816,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135873,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Drogowa Stanisław Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141237398
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa Górna 456
7.3.5) Kod pocztowy: 36-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135873,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-20 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie - II postępowanie"
- Remont drogi powiatowej przy adresie Pilchowice 75A-75A
- Malowanie ścian oraz sufitów w budynku B zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Przebudowa i rozbudowa budynku dydaktyczno-multimedialnego (budowa sali konferencyjnej z zapleczem sanitarnym) w siedzibie DZPK w Myśliborzu w Centrum Edukacji Ekologicznej i Krajoznawstwa "SALAMANDRA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Remont korytarza na I piętrze internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.