eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieDostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 73 57 630

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://clo.ezamawiajacy.pl/pn/CLO/demand/203407/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a866d52-af16-4e7c-8030-423aec0c06b8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035440/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Odczynniki i akcesoria laboratoryjne (I kwartał)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169843

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/06/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21350,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1:
1. Metyloetyloketon (methyl ethyl ketone R) w szklanym lub plastikowym opakowaniu o pojemności 1 l. Zamawiający zamierza stosować odczynniki do kontroli jakości produktów radiofarmaceutycznych przy zastosowaniu metody chromatografii cienkowarstwowej rTLC. Zamawiający nie wymaga produktów (ale dopuszcza) z oznaczeniem cz.d.a. Minimalny okres przydatności do użycia w dniu dostawy: 6 miesięcy. Zamawiający dopuszcza inną wielkość opakowania przy zachowaniu łącznej ilości, przy czym wymaga wyceny za litr. Opakowanie: butelka. Minimalna pojemność butelki: 0,5 l. Maksymalna pojemność butelki: 1 l.
Ilość: 5 litrów.
2. Roztwór octanu sodu (sodium acetate R) o stężeniu 136 g/l w szklanym lub plastikowym opakowaniu o pojemności 1 l. Zamawiający zamierza stosować odczynniki do kontroli jakości produktów radiofarmaceutycznych przy zastosowaniu metody chromatografii cienkowarstwowej rTLC. Zamawiający nie wymaga produktów (ale dopuszcza) z oznaczeniem cz.d.a. Minimalny okres przydatności do użycia w dniu dostawy: 6 miesięcy. Zamawiający dopuszcza inną wielkość opakowania przy zachowaniu łącznej ilości, przy czym wymaga wyceny za litr. Opakowanie: butelka. Minimalna pojemność butelki: 0,5 l. Maksymalna pojemność butelki: 1 l.
Ilość: 1 litr.
3. Roztwór chlorku sodu (sodium chloride R) o stężeniu 9 g/l w szklanym lub plastikowym opakowaniu o pojemności 1 l. Zamawiający zamierza stosować odczynniki do kontroli jakości produktów radiofarmaceutycznych przy zastosowaniu metody chromatografii cienkowarstwowej rTLC. Zamawiający nie wymaga produktów (ale dopuszcza) z oznaczeniem cz.d.a. Minimalny okres przydatności do użycia w dniu dostawy: 6 miesięcy. Zamawiający dopuszcza inną wielkość opakowania przy zachowaniu łącznej ilości, przy czym wymaga wyceny za litr. Opakowanie: butelka. Minimalna pojemność butelki: 0,5 l. Maksymalna pojemność butelki: 1 l.
Ilość: 1 litr.
4. Aceton ≥99,5% w szklanym lub plastikowym opakowaniu o pojemności 1 l. Zamawiający zamierza stosować odczynniki do kontroli jakości produktów radiofarmaceutycznych przy zastosowaniu metody chromatografii cienkowarstwowej rTLC. Zamawiający nie wymaga produktów (ale dopuszcza) z oznaczeniem cz.d.a. Minimalny okres przydatności do użycia w dniu dostawy: 6 miesięcy. Zamawiający dopuszcza inną wielkość opakowania przy zachowaniu łącznej ilości, przy czym wymaga wyceny za litr. Opakowanie: butelka. Minimalna pojemność butelki:
0,5 l. Maksymalna pojemność butelki: 1 l.
Ilość: 1 litr.
5. Etanol ≥95% w szklanym lub plastikowym opakowaniu o pojemności 1 l. Zamawiający zamierza stosować odczynniki do kontroli jakości produktów radiofarmaceutycznych przy zastosowaniu metody chromatografii cienkowarstwowej rTLC. Zamawiający nie wymaga produktów (ale dopuszcza) z oznaczeniem cz.d.a. Minimalny okres przydatności do użycia w dniu dostawy: 6 miesięcy. Zamawiający dopuszcza inną wielkość opakowania przy zachowaniu łącznej ilości, przy czym wymaga wyceny za litr. Opakowanie: butelka. Minimalna pojemność butelki: 0,5 l. Maksymalna pojemność butelki: 1 l.
Ilość: 2 litry.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 1998,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2:
1. Zestaw do kontroli przebicia aluminium do generatora radionuklidu Mo-99/Tc-99m
W skład zestawu wchodzi minimum:
- rozpuszczalnik o stężeniu 5 µg/ml (roztwór wzorcowy aluminium np. chromazurol S) - 5 ml,
- paski wskaźnikowe do kontroli przebicia aluminium - 50 szt.
Minimalny okres przydatności do użycia w dniu dostawy: 24 miesiące.
Ilość: 2 zestawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe

4.5.5.) Wartość części: 8954,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3:
1. Papierki wskaźnikowe pH dla zakresu min. 5,0-8,0 z podziałką co 0,5
Opakowanie: 100 sztuk.
Ilość zamawianych sztuk: 400
Ilość: 4 opakowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe

4.5.5.) Wartość części: 167,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4:
1. Płytki typu iTLC-SG. Płytki z żelem krzemionkowym na podłożu z włókna szklanego do stosowania w chromatografii rTLC. Wielkość pojedynczej płytki: 11 cm x 30 cm (tolerancja wymiarów +/- 0,5 cm).
Opakowanie: 50 sztuk
Ilość zamawianych sztuk: 150
Ilość: 3 opakowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124131-2 - Paski odczynnikowe

4.5.5.) Wartość części: 11726,82 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5:
1. Płytka z neutralnego tlenku glinu typu T na folii aluminiowej. Do stosowania w chromatografii rTLC. Wielkość pojedynczej płytki: 20 cm x 20 cm (tolerancja wymiarów +/- 0,5 cm). Wskaźnik UV nie jest wymagany.
Opakowanie: 25 sztuk.
Ilość zamawianych sztuk: 50
Ilość: 2 opakowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124131-2 - Paski odczynnikowe

4.5.5.) Wartość części: 1419,42 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6:
1. Filtracyjna membrana poliwęglanowa do kontroli jakości posiadanego przez Zamawiającego zestawu do przygotowania produktu radiofarmaceutycznego Pulmocis firmy Curium. Średnica zewnętrzna membrany: minimum 10 mm, maksimum 25 mm. Wielkość porów membrany: 3 um. Grubość membrany: 10 um. Niesterylna.
Opakowanie: 100 szt.
Ilość zamawianych sztuk: 100
Ilość: 1 opakowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124131-2 - Paski odczynnikowe

4.5.5.) Wartość części: 255,84 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7:
1. Lejek laboratoryjny. Materiał: szkło. Średnica zewnętrzna: 75-80 mm. Średnica szyjki: 9 mm.
Ilość: 2 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.5.5.) Wartość części: 73,80 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8:
1. Końcówki kompatybilne z posiadaną przez Zamawiającego automatyczną pipetą jednokanałową model: Transferpipette S 10 µl (0,5-10 µl) firmy Brand. Zakres pojemności końcówki pokrywający minimum cały zakres pracy pipety. Niesterylne. Opakowanie: worek foliowy.
Opakowanie: 2000 sztuk.
Ilość zamawianych sztuk: 4000
Ilość: 2 opakowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437110-1 - Końcówki pipet

4.5.5.) Wartość części: 578,10 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9:
1. Fiolka na rozpuszczalnik do chromatografii. Wykonana ze szkła borokrzemianowego lub materiału równoważnego gwarantującego bezpieczne użytkowanie z rozpuszczalnikami wykorzystywanymi do chromatografii rTLC. Kształt cylindryczny z poszerzonym dnem. Posiadająca zamknięcie od góry. Wymiary wewnętrzne fiolki (średnica wejściowa x wysokość): 15-30 mm x 80-90 mm.
Ilość: 4 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.5.5.) Wartość części: 1085,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1219,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1219,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1219,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132953594

7.3.3) Ulica: Czeska 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-902

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1219,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie Pakietu 2 została złożona 1 oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie Pakietu 3 nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11328,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15498,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11328,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132953594

7.3.3) Ulica: Czeska 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-902

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11328,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie Pakietu 5 została złożona 1 oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie Pakietu 6 została złożona 1 oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie Pakietu 7 nie złożono żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132953594

7.3.3) Ulica: Czeska 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-902

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie Pakietu 9 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartości części podano w wartościach brutto.
Termin obowiązywania umów: 12 miesięcy od dnia następnego po dacie zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.