Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00171650/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
- 2025/BZP 00176093/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-03
- 2025/BZP 00191611/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-15
- 2025/BZP 00196250/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Żabce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: (83) 371-24-96
1.5.8.) Numer faksu: (83) 371-48-26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzyrzecgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10555621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Żabce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53131f13-4227-410a-ad69-531249cb0679
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067664/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Żabce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie prowadzone jest w zakresie projektu pn.:„Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Żabce” realizowanego w ramach Inwestycji B1.1.4. „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej” z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171650
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.9.2025.EJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1715593,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Żabce”. Budek objęty termomodernizacjązlokalizowany jest pod adresem: Żabce 34 i 36 na działkach ewidencyjna: 775/8; 774/2 , obręb Żabce. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności roboty budowlane polegające na:
I) Termomodernizacji budynku określonej w audycie energetycznym, w której zakres wchodzi:
1) ocieplenie stropu wewnętrznego wełną mineralną o współ. λ=0,036 W/mK i d=19cm (wykonanie warstwy izolacji oraz ciągów komunikacyjnych na warstwie izolacji) oraz d=14 cm (warstwa izolacji);
2) ocieplenie ścian wewnętrznych styropianem o współ. λ=0,036 W/mK i d=10cm (wyk. warstwy izolacji)
3) ocielenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku λ=0,036 W/mK i grubości d=16cm (wykon. warstwy izolacji wraz z wyprawą elewacyjną a także docieplenie ściany fundamentowej do głębokości 1,0 p.p.t. wraz z zabezpieczeniem wykonanej izolacji w postaci opaski z kostki betonowej),
4) ocielenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku λ=0,036 W/mK i grubości d=13cm (wykon. warstwy izolacji wraz z wyprawą elewacyjną a także docieplenie ściany fundamentowej do głębokości 1,0 p.p.t. wraz z zabezpieczeniem wykonanej izolacji w postaci opaski z kostki betonowej),
5) ocieplenie podłogi na gruncie styropianem o współ. λ=0,038 W/mK i d=8cm (wyk. warstwy izolacji)
6) wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania U=0,9 W/m2K,
7) wymiana stolarki drzwiowej na stolarkę o współczynniku przenikania U=0,9 W/m2K oraz o współ. U=1,3 W/m2K,
8) modernizacja systemu c.w.u.
9) modernizacja systemu c.o. obejmuje montaż grzejników elektrycznych oraz klimatyzatorów
10) modernizacja instalacji elektrycznej; oświetleniowej oraz montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 16 kW w tym przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz dokonanie Zgłoszenia do PGE wybudowanej mikroinstalacji,
II) Wydzieleniu pomieszczeń WC dla niepełnosprawnych oraz pomieszczeń WC damski/męski wraz z wykonaniem instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, roboty budowlane wewnętrzne, roboty budowlane zewnętrzne związane z podjazdem dla niepełnosprawnych i instalacją odgromową,
III) Wymianie pokrycia dachowego wraz z częściową wymianą konstrukcji dachowej (wymiana elementów uszkodzonych)
IV) Zastosowanie kompensacji przyrodniczej zgodnie z załączoną Opinią Przyrodniczą (zawieszenie 5 budek typu J oraz 12 odlewów gniazd dla oknówki na elewacji budynku).
V) Realizacji inwestycji zgodnie z zasadą „nie czyń poważnych szkód” (DSNH – „do no significantharm”) w rozumieniu art. 17 rozporządzenia w sprawie taksonomii oraz wytycznych technicznych KomisjiEuropejskiej co do zastosowania zasady “nieczynienia znaczącej szkody” w odniesieniu dorozporządzenia 2021/241.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ.
Składają się na niego następujące dokumenty:
1. Dokumentacja projektowa, w tym:
1) Projekt architektoniczno- budowlany wraz z projektem zagospodarowania działek;
2) Projekt techniczny- branża elektryczna;
3) Projekt techniczny- branża sanitarna;
2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – branża sanitarna;
3. Przedmiar robót,
4. Audyt energetyczny,
5. Opinia przyrodnicza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1132626,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1974150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1132626,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbysław Burdach "Usługi budowlane"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251009965
7.3.3) Ulica: Pogodna 3
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BURDACH ZBYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BURDACH ZBYSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1132626,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta Międzyrzec Podl. w okr. od 01.08.2025r do 31.12.2025r
- "Przebudowa ul. Żelaznej w Międzyrzecu Podlaskim"
- "Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw, przynależącego do żłobka przy ul. Przedszkolnej 2A w Międzyrzecu Podlaskim w ramach resortowego programu Aktywne place zabaw 2025"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkoła Podstawowa w Korzennej - przyjazna i dostępna dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa szatni sportowej na boisku w Niemilu"
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenia połaci dachowej budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.