eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych w trakcie szkoleń prowadzonych dla uczestników projektu "Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej - szkolenia i kursy zawodowe"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych w trakcie szkoleń prowadzonych dla uczestników projektu „Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej – szkolenia i kursy zawodowe”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003871913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kanonicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@upjp2.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upjp2.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.upjp2.edu.pl/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych w trakcie szkoleń prowadzonych dla uczestników projektu „Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej – szkolenia i kursy zawodowe”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15f10da6-0c21-4c31-924b-80d572c976ea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej – szkolenia i kursy zawodowe” współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, Umowa FERS 01.05-IP.08-0518/23-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212510

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.237.25 - 03

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 102325,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych w trakcie prowadzonych szkoleń dla uczestników projektu „Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej – szkolenia i kursy zawodowe”
2. opis minimalnych wymagań w zakresie cateringu:
Wykonawca zapewni w trakcie poszczególnych dni szkoleniowych wyżywienie dla każdego Uczestnika w postaci:
2.1. przerwy kawowej oraz obiadu w liczbie 1108 osobodni spełniającej minimalne wymagania:
Przerwa kawowa
• Napoje:
• kawa z expresu ciśnieniowego lub z warnika przelewowego
• wybór herbat / czarna , zielona , owocowa /
• dodatki / cukier biały i trzcinowy , cytryna w plasterkach, sok malinowy , mleko 3,2% i sojowe
• woda mineralna z limonką i miętą w dozownikach
• soki owocowe
• Słodkości:
• mini poduszeczki z jabłkami – 1 szt. / os. lub mini croissant – 1 szt./os.
• suche ciasteczka
• mini kanapki na pieczywie (np. bagieta) 4 szt./ 1 os.

zestaw obiadowy jednodaniowy (gramatura zestawu ok. 500 g, przykładowy zestaw: kotlet mięsny/wegański 150-170 g, ziemniaki 200 g, surówki 100 g) w czasie określonym w harmonogramie.

2.2. Wykonawca zapewni w trakcie poszczególnych dni szkoleniowych wyżywienie dla każdego Uczestnika w postaci zimnego bufetu w liczbie 140 osobodni spełniającej minimalne wymagania:

Zimny bufet
• kawa z expresu ciśnieniowego lub z warnika przelewowego
• wybór herbat / czarna , zielona , owocowa /
• dodatki / cukier biały i trzcinowy , cytryna w plasterkach, sok malinowy , mleko 3,2% i sojowe
• woda mineralna z limonką i miętą w dozownikach
• soki owocowe
• Słodkości:
• mini poduszeczki z jabłkami – 1 szt. / os. lub mini croissant – 1 szt./os.
• suche ciasteczka
• Przekąski finger food : 8 szt. / os. np.:
• mini tarty ( do wyboru) z pieczarkami , ze szpinakiem , ze pstrągiem wędzonym, z ostrym salami
• sakiewki z ciasta francuskiego ze szpinakiem i serem feta
• mini quische z pieczoną w rozmarynie piersią kurczaka, serem lazur
• mini szaszłyki z kurczaka z owocami
• mini kanapki na bagietce mix

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

15894300-4 - Dania gotowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110512 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112284 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110512 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GASTRO SERWIS S.C.ANNA JELONEK, KRZYZTOF JELONEK,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790086156

7.3.3) Ulica: PRASKA 28/10

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 30-328

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110512 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.