Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00212510/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych w trakcie szkoleń prowadzonych dla uczestników projektu „Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej – szkolenia i kursy zawodowe”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003871913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kanonicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@upjp2.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upjp2.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.upjp2.edu.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych w trakcie szkoleń prowadzonych dla uczestników projektu „Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej – szkolenia i kursy zawodowe”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15f10da6-0c21-4c31-924b-80d572c976ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej – szkolenia i kursy zawodowe” współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, Umowa FERS 01.05-IP.08-0518/23-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.237.25 - 03
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 102325,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych w trakcie prowadzonych szkoleń dla uczestników projektu „Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej – szkolenia i kursy zawodowe”
2. opis minimalnych wymagań w zakresie cateringu:
Wykonawca zapewni w trakcie poszczególnych dni szkoleniowych wyżywienie dla każdego Uczestnika w postaci:
2.1. przerwy kawowej oraz obiadu w liczbie 1108 osobodni spełniającej minimalne wymagania:
Przerwa kawowa
• Napoje:
• kawa z expresu ciśnieniowego lub z warnika przelewowego
• wybór herbat / czarna , zielona , owocowa /
• dodatki / cukier biały i trzcinowy , cytryna w plasterkach, sok malinowy , mleko 3,2% i sojowe
• woda mineralna z limonką i miętą w dozownikach
• soki owocowe
• Słodkości:
• mini poduszeczki z jabłkami – 1 szt. / os. lub mini croissant – 1 szt./os.
• suche ciasteczka
• mini kanapki na pieczywie (np. bagieta) 4 szt./ 1 os.
zestaw obiadowy jednodaniowy (gramatura zestawu ok. 500 g, przykładowy zestaw: kotlet mięsny/wegański 150-170 g, ziemniaki 200 g, surówki 100 g) w czasie określonym w harmonogramie.
2.2. Wykonawca zapewni w trakcie poszczególnych dni szkoleniowych wyżywienie dla każdego Uczestnika w postaci zimnego bufetu w liczbie 140 osobodni spełniającej minimalne wymagania:
Zimny bufet
• kawa z expresu ciśnieniowego lub z warnika przelewowego
• wybór herbat / czarna , zielona , owocowa /
• dodatki / cukier biały i trzcinowy , cytryna w plasterkach, sok malinowy , mleko 3,2% i sojowe
• woda mineralna z limonką i miętą w dozownikach
• soki owocowe
• Słodkości:
• mini poduszeczki z jabłkami – 1 szt. / os. lub mini croissant – 1 szt./os.
• suche ciasteczka
• Przekąski finger food : 8 szt. / os. np.:
• mini tarty ( do wyboru) z pieczarkami , ze szpinakiem , ze pstrągiem wędzonym, z ostrym salami
• sakiewki z ciasta francuskiego ze szpinakiem i serem feta
• mini quische z pieczoną w rozmarynie piersią kurczaka, serem lazur
• mini szaszłyki z kurczaka z owocami
• mini kanapki na bagietce mix
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
15894300-4 - Dania gotowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110512 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112284 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110512 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GASTRO SERWIS S.C.ANNA JELONEK, KRZYZTOF JELONEK,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790086156
7.3.3) Ulica: PRASKA 28/10
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 30-328
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GASTRO SERWIS S.C. ANNA JELONEK, KRZYSZTOF JELONEK
jakie przetargi wygrała firma
GASTRO SERWIS S.C. ANNA JELONEK, KRZYSZTOF JELONEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110512 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-10INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Organizacja konferencji "Edukacyjna Gmina Małopolski"
- 89/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
- "Zakup nowego oprogramowania do systemu backupu dla Starostwa Powiatowego w Krakowie"
- Opracowanie PFU dla zadania inwestycyjnego pn. "Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji energetycznej w budynkach Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie ul. Skarbowej 1 i al. Focha 33"
- Zakup i dostawa nici chirurgicznych II
- Wymiana balustrad oraz pochwytów na głównej i bocznych klatkach schodowych w budynku W-1 (10-20) WIL Politechnika Krakowska ul. Warszawska 24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH W SADOWNEM W 2025 ROKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 49 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Prymasa Tysiąclecia w Białymstoku
- Zapewnienie usługi logistycznej dwóch szkoleń pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia mnogie, uderzenia piorunów w górskim obszarze transgraniczn
- Usługi hotelarskie konferencji - zamówienie podzielone na części
- Prowadzenie stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Rzeszowie
- Zapewnienie usługi kompleksowej organizacji szkoleń w 2025 roku w ramach projektu "Towards the National Platform for Genomic Surveillance
więcej: Dania gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.