eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Modernizacja oddziału nr 14



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oddziału nr 14

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH "DZIEKANKA" IM. ALEKSANDRA PIOTROWSKIEGO W GNIEŹNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291368

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 15

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barbara.drozdz@dziekanka.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziekanka.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dziekanka.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oddziału nr 14

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a4011e4-1d25-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001446/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Kompleksowa modernizacja oddziału nr 14

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192029/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2621641,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja oddziału nr 14

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ- Dokumentacja Projektowa.

UWAGA:
1. Branża architektoniczna i konstrukcyjna:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wyłącznie na kondygnacji parteru (pomieszczenia oznaczone numerami od 1 do 51 zgodnie z rzutami architektonicznymi) oraz prac towarzyszących, które stanowią:
• wymiana stolarki okiennej kondygnacji parterowej oraz podokienników zewnętrznych
• demontaż istniejących krat zewnętrznych
• montaż krat w miejscach wskazanych w dokumentacji projektowej
• zamurowanie istniejących otworów pod oknami na parterze budynku
• wykonania elementów wydzielenia pożarowego pomieszczeń piwnicznych, która stanowić będzie odrębną strefę pożarową
• wykonanie wszystkich koniecznych przejść instalacyjnych, w tym w elementach oddzielenia pożarowego
• obudowa centrali wentylacyjnej zlokalizowanej na poddaszu zgodnie z dokumentacją projektową
• renowacja zewnętrznej stolarki drzwiowej (zabytkowe drzwi w części frontowej – 2 szt.)
• rozbiórka istniejących poziomych, drewnianych kanałów wentylacyjnych na poddaszu z uzupełnieniem podłóg oraz wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych
• rozbiórka wtórnych pomieszczeń na poddaszu wraz z wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych

2. Branża elektryczna
Z zakresu prac opisanych w dokumentacji projektowej wyłączeniu podlega:
• instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych na kondygnacji piwnicznej, z zastrzeżeniem konieczności doprowadzenia zasilania elektrycznego oraz montażu rozdzielnic elektrycznych w piwnicy
• systemu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego piwnicy
• systemu sygnalizacji pożaru w piwnicy oraz sygnalizatorów akustycznych w piwnicy z zastrzeżeniem konieczności wyprowadzenia pętli oraz zasilania do sygnalizatorów umożliwiając wykonanie systemu w kolejnym etapie prac
• instalacji odgromowej z zastrzeżeniem konieczności podłączenia nowych elementów zlokalizowanych na dachu do istniejącej instalacji odgromowej. Istniejąca instalacja odgromowa została wykonana w roku 2012 i posiada aktualne i pozytywne wyniki badań. Zwody i przewody odprowadzające – drut ocynkowany Ø8.

3. Branża sanitarna
Z zakresu prac opisanych w dokumentacji projektowej wyłączeniu podlega:
• wykonanie zewnętrznych studni odwadniających wraz z pompami

W ramach dokumentacji powykonawczej należy opracować dla obiektu „Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego”.

UWAGA: W ramach prac przygotowawczych w ofercie należy ująć również demontaż, wyniesienie, transport do 300m na terenie szpitala oraz ponowny montaż wyposażenia budynku zgodnie z zestawieniem tabelarycznym. Prace należy wykonać z zachowaniem należytej ostrożności w sposób zabezpieczający mienie szpitala przed uszkodzeniem lub zniszczeniem.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie objęte jest w całości jedną dokumentacją projektową. Podział zamówienia na części jest nieuzasadniony ze względów technologicznych, wykonawczych oraz z uwagi na racjonalne wydatkowanie środków publicznych Podział zamówienia na części stworzyłby również nadmierne trudności związane z potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, a także trudności dowodowe w przypadku roszczeń w okresie trwania gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2628725,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3712636,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2628725,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TADEX Miękiszak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 784-250-42-07

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 15

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty sanitarne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2628725,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.