Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00184608/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa kotłowni gazowej wraz z likwidacją komina spalinowego z fundamentem w Przedszkolu Publicznym przy ul. Osiedlowej 6 w Ciechowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5
1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.szmit-kocur@srodaslaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://srodaslaska.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa kotłowni gazowej wraz z likwidacją komina spalinowego z fundamentem w Przedszkolu Publicznym przy ul. Osiedlowej 6 w Ciechowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-710c8f73-179f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184608/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP 271.8-31/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 80884,53
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa kotłowni gazowej wraz z likwidacją komina spalinowego z fundamentem w Przedszkolu Publicznym przy ul. Osiedlowej 6 w Ciechowie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Ze względu na konieczność zwiększenia mocy kotłowni i usprawnienia jej działania należy wykonać następujące prace:
- demontaż istniejącego kotła 115 kW,
- demontaż istniejącego komina spalinowego wraz z fundamentem,
- demontaż istniejącego zasobnika 400l,
- demontaż istniejącego naczynia przeponowego 100l,
- demontaż istniejących rur instalacyjnych,
- montaż bufora gazowego DN200 L=2,0m,
- montaż 3 kotłów gazowych 55 kW w kaskadzie,
- montaż przewodu powietrzno-spalinowego DN 150/200,
- montaż nowego zasobnika c.w.u. 400l,
- montaż sprzęgła hydraulicznego, rozdzielacza, i armatury zgodnie ze schematem inst.,
- rozdział c.w.u. i cyrkulacji na kuchnię i przedszkole – na zasilaniu c.w.u. istniejącym do przedszkola zamontowanie zaworu mieszającego z ograniczeniem 38 st.,do kuchni należy doprowadzić nową nitkę c.w.u. i cyrkulacji i włączyć do istniejącej instalacji w kanale instalacyjnym przed kuchnią.
Należy uwzględnić w wycenie:
- nadzór kierownika branży sanitarnej i konstrukcyjnej,
- zapewnienie przedszkola ciepłej wody (w godzinach jego pracy) – przebudowa kotłowni realizowana w obiekcie funkcjonującym.
WYMAGANE ZGŁOSZENIE DO PSG WYKONANIA ROBÓT W CELU WYMIANY LICZNIKA.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo - kosztorysowej stanowiącej załącznik do SWZ.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją projektowo kosztorysową, umową, specyfikacjami technicznymi, wyjaśnieniami do SWZ i instrukcjami Zamawiającego, w tym polecenia Inspektora Nadzoru. Załączona do SWZ dokumentacja projektowo – kosztorysowa i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach w poszczególnych dokumentach obowiązuje następująca kolejność ich ważności:
1. dokumentacja projektowa,
2. przedmiary robót
3. SWZ wraz z wyjaśnieniami i wprowadzonymi modyfikacjami,
4. oferta Wykonawcy,
5. umowa
Podane w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót nazwy własne materiałów należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie podczas wykonywania robót innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych technologicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji.
W takiej sytuacji Zamawiający wymagać będzie na etapie realizacji robót złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia.
Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne musi udowodnić, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji, co do jego przeznaczenia. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: zdjęcie produktu, atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej.
Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie.
Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadczyć, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji.
Zamawiający nie dopuszcza wykonanie całości lub części zamówienia przez podwykonawcę.
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie mieć charakter ryczałtowy, wyliczone w oparciu o załączony przedmiar.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone oferty:
PS-SERWIS Paweł Sławski
ul. Lipowa 8, 55-300 Środa Śląska
W/w oferta została odrzucona.
"INSTALNAG" S.C R.B. Nagel
ul. Piaskowa 14, 64-100 Leszno
W/w oferta przewyższa środki jakie Zamawiający przewiduje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214140,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214140,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji
- DOSTAWA MINIKOPARKI Z PRZYCZEPĄ w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- DOSTAWA POMP DO WODY ZANIECZYSZCZONEJ w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





