eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia/pomocy dydaktycznych do SP2 i SP4 w Sandomierzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia/pomocy dydaktycznych
do SP2 i SP4 w Sandomierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158154100

1.5.8.) Numer faksu: 158154101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia/pomocy dydaktycznych
do SP2 i SP4 w Sandomierzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bce3c5e3-16dd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007618/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia/pomocy dydaktycznych do SP2 i SP4 w Sandomierzu, zgodnie z przedstawionym poniżej opisem przedmiotu zamówienia , w ramach projektu "Cyfrowa szkoła" ( ... )

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, pn.: Cyfrowa szkoła, nr umowy RPSW.08.03.03-26-0018/19.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190316/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.9.2021.DDR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia/pomocy dydaktycznych do SP2 i SP4 w Sandomierzu, w ramach projektu „Cyfrowa szkoła”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. SP 2 - Zakup zestawów robotów typu np. (Lego Mindstroms EV3, Ozobot, Lofi, Photon) Zestaw- 1 szt
2. SP 2 - Zakup oprogramowania do laptopów (typu Office, Scotie Go, Program Baltie 4C - licencja roczna Program Logo - licencja roczna) Zestaw- 1 szt
3. SP 2 Zakup sprzętów (Router, Acess-point) Zestaw- 1 szt
4. SP 2 Zakup tablicy interaktywnej – zestaw 1 szt
5. SP 2 Zakup drukarki 3D 1 szt
6. SP 2 Zakup drukarek laserowych 2 szt
7. SP 2 Zakup wizualizera 1 szt
8. SP 2 Zakup tabletów 3 szt
9. SP 2 Zakup kamery cyfrowej 4K 1 szt
10.SP 2 Zakup ksera kolorowego 1 szt
11.SP 2 Zakup platformy edukacyjnej 2 szt
12.SP 4 Zakup laptopów wraz z oprogramowaniem, konfiguracją i pakietem Office 16 szt
13.SP 4 Zakup monitora interaktywnego 1 szt
14.SP 4 Zakup walizki z ładowarką 1 szt
15.SP 4 Zakup zestawów robotów typu np.(LEGO Education WeDo 2.0, Photony, LEGO Education SPIKE™ Prime) Zestaw- 1 szt
16.SP 4 Zakup tabletów 15 szt

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zadania określają: Zał. nr 9 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący zał. nr 8 do SWZ.

Zapisy dot. oferowania produktów równoważnych zawiera SWZ.

Kwota brutto przeznaczona na realizację niniejszego zamówienia wynosi 137.495,00 zł.

Gwarancja na całość zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

30232100-5 - Drukarki i plotery

30232110-8 - Drukarki laserowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32413100-2 - Rutery sieciowe

38652100-1 - Projektory

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137181,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199852,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137181,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380040717

7.3.3) Ulica: Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137181,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.