eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Remont kierownicy na jeziorze Drużno"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont kierownicy na jeziorze Drużno”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-gd@gdansk.rzgw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont kierownicy na jeziorze Drużno”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47577b7d-1aae-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188642/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GD.ROZ.2810.44.2021.ZP.AT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1082237,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące realizacji zadania pn. ,,Remont kierownicy na jeziorze Drużno”.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
- Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ,
- Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienia przedmiotowego postępowania, prowadzonego w trybie podstawowym, dokonano na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, gdyż Zamawiający umieścił na stronie prowadzonego postępowania niekompletne załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), tj.:
1) Załącznik nr 1a do OPZ Projekt budowlany nie zawierał:
• rysunku nr 1 Mapy z lokalizacją inwestycji,
• rysunku nr 2 Projektu zagospodarowania terenu,
• wypisu z rejestru gruntów.
2) Załącznik nr 1d do OPZ Decyzje: pozwolenie na budowę, decyzja środowiskowa, zgłoszenie wodnoprawne, pozwolenie konserwatora zabytków nie zawierał skanu całej DECYZJI NR Elb/07/18 z dnia 12.07.2018 r. Wojewody Warmińsko Mazurskiego w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę (umieszczono na stronie prowadzonego postępowania plik z ww. decyzją, który nie zawierał 2 strony).

W świetle powyższego doszło do naruszenia art. 99 ust 1 ustawy Pzp oraz art. 103 ust. 1 ustawy Pzp poprzez umieszczenie na stronie internetowej prowadzonego postępowania niekompletnego Projektu budowlanego oraz ww. decyzji, co mogło mieć istotny wpływ na sporządzenie ofert przez Wykonawców. W szczególności Rysunek nr 2 Projekt zagospodarowania terenu, wykonany na mapie do celów projektowych, jest bardzo ważną częścią Projektu budowlanego, zatwierdzanego DECYZJA NR Elb/07/18 z dnia 12.07.2018 r. Wojewody Warmińsko Mazurskiego, wymaganą przepisami prawa. Zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dn. 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.462), zmienionego Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 22 września 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2015.1554), projekt zagospodarowania terenu, stanowiący część Projektu budowlanego, powinien zawierać część opisową oraz część rysunkową sporządzoną na kopii mapy do celów projektowych poświadczonej za zgodność z oryginałem przez projektanta. Natomiast zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp oraz paragrafem 4 ust. 1 pkt 1) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j.Dz.U.2013.1129) Zamawiający powinien opisać przedmiot zamówienia niniejszego postępowania za pomocą dokumentacji projektowej zawierającej cały Projekt budowlany zatwierdzony ww. decyzją, a nie część tego dokumentu. Powyższe jest wadą postępowania niemożliwą do usunięcia przez Zamawiającego na obecnym etapie postępowania, tj. po upływie terminu składania ofert.
Wobec powyższego przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1150050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1278783,07 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.