Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00240234/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli kuchennych do 2 obiektów
Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 7186276/77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wzz.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi pielęgnacyjne, opiekuńcze, wychowawcze i edukacyjne dla dzieci zdrowych od ukończenia 20 tygodni do 3 lat
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli kuchennych do 2 obiektówWrocławskiego Zespołu Żłobków.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9007211-99ef-4e20-8dc7-b8902b2fc6e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023541/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Dostawa mebli kuchennych do dwóch obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00240234
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: WZŻ.DZP/13/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7567,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do kuchni ( szafki stojące, szafki wiszące oraz blaty) do 2 obiektów WZŻ.
a) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w treści Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik nr 1 A do SWZ.
b) Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy lub na jego koszt do następujących obiektów Zamawiającego:
1) Żłobka nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław
2) Administracja – ul. Fabryczna 15, Wrocław
c) Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
Szczegółowy zakres zamówienia określa:
Formularz asortymentowo – cenowy– załącznik nr 1A do SWZ, który zawiera m.in. opis przedmiotu zamówienia, jednostkę miary oraz ilość.
dostawa mebli kuchennych wraz z ich montażem i ustawieniem w 2 obiektach Zamawiającego. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie transportem Wykonawcy lub na jego koszt do obiektów wskazanych w załączniku nr 3 do Projektu umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy Pzpcena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty .
W postępowaniu złożono jedną ofertę o wartości brutto 28 536,00 zł zgodnie z informacją z otwarcia ofert opublikowaną w dniu 29.05.2025 o godzinie: 12:13.
Zamawiający w dniu 29.05.2025 o godzinie 10:05 opublikował Informację o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podając „ że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć następującą kwotę: 9 308,00 zł.”
Zamawiający unieważnia postępowanie nie dokonując badania i oceny ofert oraz kwalifikacji podmiotowej wykonawcy.
Przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnosi się do kwoty jaką zamawiający posiada na sfinansowanie zamówienia i jaką udostępnił najpóźniej przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia o 19 228,00 zł do wartości oferty najkorzystniejszej zatem unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy pzp.
Zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia należy ocenić jako wyjątek a nie zasadę jest to uprawnienie a nie obowiązek Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28536,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28536,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana instalacji wody bytowej i kanalizacji sanitarnej w budynku Sądu Rejonowego w Miliczu przy ul. Piłsudskiego 10.
- Remont kulochwytów w budynku strzelnicy nr 118 w kompleksie wojskowym przy ul. Trzmielowickiej 28 we Wrocławiu
- Zakup wraz z dostawą foteli biurowych, foteli tapicerowanych, mebli drewnianych oraz mebli metalowych z podziałem na trzy zadania dla AWL
- Prace renowacyjne w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Zakup i dostawa samochodu z chłodnią do przewozu próbek paliw pobieranych w toku kontroli na rzecz Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu.
- Dostawa AGD do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na trzy zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia mieszkań wspomaganych w meble, sprzęt AGD i RTV w budynkach MOPS Zawiercie przy ul. Niedziałkowskiego 3, Westerplatte 6 wraz z przynależną komórką" w ramach 2 częściach.
- Modernizacja pomieszczeń świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w miejscowości Dzierzążnia
- Zakup wyposażenia pracowni w ramach projektu "Zostań zawodowcem!"- wsparcie kształcenia zawodowego i ustawicznego w Powiecie Gostyńskim" (II)
- Zakup wyposażenia pracowni w ramach projektu "Zostań zawodowcem!"- wsparcie kształcenia zawodowego i ustawicznego w Powiecie Gostyńskim" (III)
- ,,Budowa żłobka w Miastku wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach programu ,,Aktywny Maluch 2022 - 2029.''''
- Dostawa i montaż mebli kuchennych na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Kłodawie
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.