eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecie › Awaryjna naprawa prze³omów na drogach powiatowych administrowanych przez PZD ¦wiecie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-04-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Awaryjna naprawa prze³omów na drogach powiatowych administrowanych przez PZD ¦wiecie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦wiecki

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Powiatowy Zarz±d Dróg w ¦wieciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 525683228

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@drogi.csw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pzd-swiecie.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/csw

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Awaryjna naprawa prze³omów na drogach powiatowych administrowanych przez PZD ¦wiecie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-98de128b-db93-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00272275

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00570452/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Awaryjna naprawa prze³omów na drogach powiatowych administrowanych przez PZD ¦wiecie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00232872

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD 241/02/2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 649820,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na awaryjnej naprawie prze³omów wystêpuj±cych na drogach powiatowych administrowanych przez PZD ¦wiecie zgodnie z kosztorysem ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
Zakres rzeczowy awaryjnej naprawy prze³omów obejmuje:
- roboty rozbiórkowe nawierzchni i podbudowy
- u³o¿enie nowej podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem oraz K£SM
- u³o¿enie warstwy klinuj±cej z mma AC11W
- u³o¿enie warstwy ¶cieralnej z SMA
Roboty zostan± wykonane na drogach powiatowych nr. 1277C, 1266C, 1048C, 1236C, 1203C, 1250C i 1258C.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ zamawiaj±cego w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj±:
- kosztorys ofertowy– za³±cznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy – za³±cznik nr 6 do SWZ
- SST - za³±cznik nr 7 do SWZ
Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Gwarancja i rêkojmia
- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – max. 60 miesiêcy.
- Wymagany okres rêkojmi na wykonany przedmiot umowy – max. 60 miesiêcy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 897742,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 897742,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 897742,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNITRAK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191537878

7.3.3) Ulica: Stra¿acka 4

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielno

7.3.5) Kod pocztowy: 84-208

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 897742,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.