Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00126819/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
- 2023/BZP 00150032/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00156899/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-30
- 2023/BZP 00165123/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-05
- 2023/BZP 00168126/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00176392/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
- 2023/BZP 00178348/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA KRYTEGO LODOWISKA W OSTRÓDZIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umostroda/public/postepowanie?postepowanie=432368961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA KRYTEGO LODOWISKA W OSTRÓDZIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75168c6c-bdb7-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047812/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa krytego lodowiska w Ostródzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126819
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6232923,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę krytego lodowiska w Ostródzie, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ), przedmiarem robót (załącznik nr 5 do SWZ), dokumentacją projektową (załącznik nr 6 do SWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SWZ), opisem instalacji fotowoltaicznej (załącznik nr 8 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) zamówienie podstawowe: wykonanie I etapu robót budowlanych (hala lodowiska, roboty zewnętrzne, instalacje wewnętrzne, instalacja fotowoltaiczna 10kW, skatepark), zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym uzgodnionym z Zamawiającym. Harmonogram rzeczowo- finansowy zostanie opracowany przez wykonawcę którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i przedłożony do akceptacji Zamawiającemu w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy;
2) zamówienie opcjonalne:
a) opracowanie dokumentacji technicznej i wykonanie II etapu robót budowlanych:
- adaptacja części lokalnej kotłowni na kocioł indukcyjny z możliwością podłączenia do wewnętrznej instalacji CO budynku zaplecza (czynnik grzewczy glikol);
- budowa instalacji ogrzewania za pomocą nagrzewnic hali lodowiska (temp. 16 st. C);
- budowa band pełniących funkcje odgrodzenia dla lodowiska i rolkowiska;
- budowa przyłącza energetycznego 160 kW;
- rozbudowa instalacji fotowoltaicznej do 31,8 kW z komputerem monitorującym z podłączeniem do sieci WiFi;
- dostawa i montaż mobilnego systemy chłodzenia płyty lodowiska;
b) dostawa rolby;
c) dostawa wyposażenia lodowiska.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
2) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
3) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
4) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
5) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (w 1 kpl.), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót; protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku, gdy w SWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych
nie gorszych od założonych w SWZ.
5. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
3) trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie „(…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 5.600.000,00 PLN brutto. W wyznaczonym terminie składania ofert została złożona oferta: BATI-INVEST Sp. z o.o. ul. Doki 1, 80-958 Gdańsk z ceną zamówienie podstawowe: 6.229.056,12 PLN brutto, zamówienie opcjonalne: 2.042.811,41 PLN brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków na realizację zamówienia do kwoty oferowanej przez Wykonawcę za realizację zamówienia podstawowego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8271867,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8271867,53 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Wykonanie dokumentacji projektowej - Rewitalizacja plaży miejskiej w Suszu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz projektów koncepcyjnych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Czerwonak wzdłuż rzeki Warty
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
więcej: Obiekty rekreacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.