Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00178375/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV z podziałem na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676145
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/45wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV z podziałem na 3 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-253b184f-dcd4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00236492/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych, linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1kV z podziałem na 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178375/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 25/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148338,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez 45 WOG w Garnizonach: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna z podziałem na trzy części:- część nr 1 pomiary instalacji w Garnizonie Wędrzyn
Pomiary polegają na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz linii kablowych, w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, rezystancji izolacji obwodów instalacji elektrycznej oraz uziemień instalacji i aparatów.
Wykonawca wykona wymagane protokoły oddzielne dla każdego garnizonu:
a) z oględzin zewnętrznych instalacji, wykonanych pomiarów zgodnie z rodzajem
i ilościami zawartymi w § 1 ust. 7 wzoru umowy (oddzielny na każdy obiekt),
b) zestawienie uwag i zaleceń do usunięcia z przeprowadzonych pomiarów (wzór załącznik nr 3 do umowy).
W protokołach z pomiarów należy szczegółowo zidentyfikować miejsce wykonywanego pomiaru (nr budynku, przeznaczenie pomieszczenia, typ numer
i moc urządzenia, natomiast w przypadku rezystancji izolacji, przeznaczenie obwodu elektrycznego oraz jego typ i przekrój przewodu (obwodu badanego), natomiast przy pomiarze uziemień instalacji odgromowej wykonanie szkicu rozmieszczenia złączy kontrolnych.
Przed przystąpieniem do prac pomiarowych z części 1,2,3, Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania narady roboczej w siedzibie Zamawiającego i przedłożenia harmonogramu wykonywanych pomiarów osobno dla każdej z w/w części. Za zgodą obu stron narada może być zorganizowana w innym miejscu (np. Sekcji Obsługi Infrastruktury
w Międzyrzeczu, Skwierzynie).
Szczegółowy wykaz czynności wchodzących w skład usługi oraz ilości pomiarów,
w rozbiciu na poszczególne garnizony:
Część I Garnizon Wędrzyn:
Pomiar impedancji pętli zwarcia, SWZ (zerowanie) 3 225 szt.
Pomiary różnicowoprądowe 1 138 szt.
Pomiar Ri – 230V 458 szt.
Pomiar Ri – 400V 300 szt.
Pomiar instalacji odgromowej Ru 156 szt.
Pomiar Ru – ZK - PEN 146 szt.
Razem 5 423 pomiarów w 144 obiektach.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (załącznik nr 6
do SWZ) oraz w przedmiarze (załącznik nr 11 do SWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 45161,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez 45 WOG w Garnizonach: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna z podziałem na trzy części:- część nr 2 pomiary instalacji w Garnizonie Międzyrzecz
Pomiary polegają na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz linii kablowych, w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, rezystancji izolacji obwodów instalacji elektrycznej oraz uziemień instalacji i aparatów.
Wykonawca wykona wymagane protokoły oddzielne dla każdego garnizonu:
a) z oględzin zewnętrznych instalacji, wykonanych pomiarów zgodnie z rodzajem
i ilościami zawartymi w § 1 ust. 7 wzoru umowy (oddzielny na każdy obiekt),
b) zestawienie uwag i zaleceń do usunięcia z przeprowadzonych pomiarów (wzór załącznik nr 3 do umowy).
W protokołach z pomiarów należy szczegółowo zidentyfikować miejsce wykonywanego pomiaru (nr budynku, przeznaczenie pomieszczenia, typ numer
i moc urządzenia, natomiast w przypadku rezystancji izolacji, przeznaczenie obwodu elektrycznego oraz jego typ i przekrój przewodu (obwodu badanego), natomiast przy pomiarze uziemień instalacji odgromowej wykonanie szkicu rozmieszczenia złączy kontrolnych.
Przed przystąpieniem do prac pomiarowych z części 1,2,3, Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania narady roboczej w siedzibie Zamawiającego i przedłożenia harmonogramu wykonywanych pomiarów osobno dla każdej z w/w części. Za zgodą obu stron narada może być zorganizowana w innym miejscu (np. Sekcji Obsługi Infrastruktury
w Międzyrzeczu, Skwierzynie).
Szczegółowy wykaz czynności wchodzących w skład usługi oraz ilości pomiarów,
w rozbiciu na poszczególne garnizony:
Część II Garnizon Międzyrzecz:
Pomiar impedancji pętli zwarcia, SWZ (zerowanie) 2 245 szt.
Pomiary różnicowoprądowe 1 480 szt.
Pomiar Ri – 230V 1 074 szt.
Pomiar Ri – 400V 435 szt.
Pomiar instalacji odgromowej Ru 173 szt.
Pomiar Ru – ZK - PEN 37 szt.
Razem 5 444 pomiarów w 72 obiektach.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (załącznik nr 6
do SWZ) oraz w przedmiarze (załącznik nr 11 do SWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 47845,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez 45 WOG w Garnizonach: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna z podziałem na trzy części:- część nr 3 pomiary instalacji w Garnizonie Skwierzyna.
Pomiary polegają na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz linii kablowych, w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, rezystancji izolacji obwodów instalacji elektrycznej oraz uziemień instalacji i aparatów.
Wykonawca wykona wymagane protokoły oddzielne dla każdego garnizonu:
a) z oględzin zewnętrznych instalacji, wykonanych pomiarów zgodnie z rodzajem
i ilościami zawartymi w § 1 ust. 7 wzoru umowy (oddzielny na każdy obiekt),
b) zestawienie uwag i zaleceń do usunięcia z przeprowadzonych pomiarów (wzór załącznik nr 3 do umowy).
W protokołach z pomiarów należy szczegółowo zidentyfikować miejsce wykonywanego pomiaru (nr budynku, przeznaczenie pomieszczenia, typ numer
i moc urządzenia, natomiast w przypadku rezystancji izolacji, przeznaczenie obwodu elektrycznego oraz jego typ i przekrój przewodu (obwodu badanego), natomiast przy pomiarze uziemień instalacji odgromowej wykonanie szkicu rozmieszczenia złączy kontrolnych.
Przed przystąpieniem do prac pomiarowych z części 1,2,3, Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania narady roboczej w siedzibie Zamawiającego i przedłożenia harmonogramu wykonywanych pomiarów osobno dla każdej z w/w części. Za zgodą obu stron narada może być zorganizowana w innym miejscu (np. Sekcji Obsługi Infrastruktury
w Międzyrzeczu, Skwierzynie).
Szczegółowy wykaz czynności wchodzących w skład usługi oraz ilości pomiarów,
w rozbiciu na poszczególne garnizony:
Część III Garnizon Skwierzyna:
Pomiar impedancji pętli zwarcia, SWZ (zerowanie) 3 049 szt.
Pomiary różnicowoprądowe 905 szt.
Pomiar Ri – 230V 1 312 szt.
Pomiar Ri – 400V 345 szt.
Pomiar instalacji odgromowej Ru 481 szt.
Pomiar Ru – ZK - PEN 36 szt.
Razem 6 128 pomiarów w 78 obiektach.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (załącznik nr 6
do SWZ) oraz w przedmiarze (załącznik nr 11 do SWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 55331,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53362,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53362,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53362,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TOMA Tomasz Patryk Jaskulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992909086
7.3.3) Ulica: Borowskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53362,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53568,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53568,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53568,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TOMA Tomasz Patryk Jaskulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992909086
7.3.3) Ulica: Borowskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53568,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60299,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60299,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60299,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TOMA Tomasz Patryk Jaskulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992909086
7.3.3) Ulica: Borowskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60299,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI SULĘCIN
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy konserwacyjne, naprawy i utrzymanie techniczne instalacji, systemów i urządzeń zainstalowanych na terenie drogi podziemnej ul. Hasa oraz w tunelu Trasy W-Z w Łodzi.
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: "Termomodernizacja Przedszkola w Zaborowie"
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - etap II - budowa windy w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim w celu likwidacji barier architektonicznych
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.