eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzozówUtrzymanie dróg i składów leśnych oraz remont dróg w Nadleśnictwie Brzozów



Ogłoszenie z dnia 2022-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg i składów leśnych oraz remont dróg w Nadleśnictwie Brzozów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzozów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Moniuszki 25

1.5.2.) Miejscowość: Brzozów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brzozow@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzozow.krosno.lasy.gov.pl/en/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg i składów leśnych oraz remont dróg w Nadleśnictwie Brzozów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-904d21e4-e6f6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00253326/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Utrzymanie dróg i składów drewna oraz remont dróg w Nadleśnictwie Brzozów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200528/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr I:
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na bieżącej konserwacji dróg leśnych oraz składów drewna na terenie obrębu Brzozów w Nadleśnictwie Brzozów: uzupełnienie ubytków nawierzchni, odmulenie rowów, oczyszczenie przepustów, oczyszczenie i wyrównanie nawierzchni składów, prace ziemne wykonywane za pomocą spycharki i koparki na odkład i z wywozem, prace ręczne, wycinanie zakrzaczeń i gałęzi nad skrajnią dróg leśnych, wymianie i osadzeniu wodospustów.
Wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowalne, związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Robót ziemnych wykonywanych sprzętem mechanicznym:
W zakresie Części I,II,III
a) Roboty ziemne (pogłębianie rowów, ścinanie poboczy);
b) Roboty przy nawierzchniach (uzupełnianie nawierzchni dróg i składów):

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 95805,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr II:
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na bieżącej konserwacji dróg leśnych oraz składów drewna na terenie obrębu Sanok w Nadleśnictwie Brzozów:
uzupełnienie ubytków nawierzchni, odmulenie rowów, oczyszczenie przepustów, oczyszczenie i wyrównanie nawierzchni składów, prace ziemne wykonywane za pomocą spycharki i koparki na odkład i z wywozem, prace ręczne, wycinanie zakrzaczeń i gałęzi nad skrajnią dróg leśnych, wymianie i osadzeniu wodospustów, przejazdy z płyt drogowych.
Wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowalne, związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Robót ziemnych wykonywanych sprzętem mechanicznym:
W zakresie Części I,II,III
a) Roboty ziemne (pogłębianie rowów, ścinanie poboczy);
b) Roboty przy nawierzchniach (uzupełnianie nawierzchni dróg i składów):

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 130500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na remoncie Drogi leśnej 44A l. Podlesie o numerze inwentarzowym 242/72 oraz Drogi leśnej 44B l. Podlesie o numerze inwentarzowym 242/71 obejmujące:
-remont nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie i wykonanie warstwy nawierzchni z betonu asfaltowego, remont nawierzchni z kruszywa łamanego poprzez wyrównanie równiarką i wykonania warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego, wstawienie wodospustów na ławie z betonu, roboty ziemne, wykonanie koszy siatkowo – kamiennych, remont zjazdów, oczyszczenie rowów i przepustów, montaż krawężników i ogrodzenia z bali przy miejscu postojowym, przejazdy z płyt drogowych.
Wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowalne, związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Robót ziemnych wykonywanych sprzętem mechanicznym:
W zakresie Części I,II,III
a) Roboty ziemne (pogłębianie rowów, ścinanie poboczy);
b) Roboty przy nawierzchniach (uzupełnianie nawierzchni dróg i składów):
W zakresie Części III
a) Roboty przy nawierzchniach z betonu asfaltowego:
Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „obowiązek zatrudnienia”.
Wymóg ten nie dotyczy również osób wykonujących, zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane, czynności obejmujące kierowanie budową lub robotami budowlanymi w różnych branżach, które mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane, czyli pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Kierowanie budową lub robotami budowlanymi wymaga samodzielności i nie może być wykonywane pod niczyim kierownictwem, nie ma zatem charakteru pracy w rozumieniu powołanych powyżej przepisów. Osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie są odpowiedzialne za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za należytą staranność w wykonywaniu pracy, jej właściwą organizację, bezpieczeństwo i jakość.
Zamawiający informuje, że każdorazowo na jego żądanie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami realizującymi przedmiot zamówienia, których dotyczy ust. 8, zanonimizowanych w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1871), w szczególności bez wynagrodzenia, numerów PESEL, numerów dokumentów tożsamości oraz adresów ich zamieszkania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 780036,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129277,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132483,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129277,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Dawid Kaseja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 686 158 91 50

7.3.3) Ulica: Niebocko 208

7.3.4) Miejscowość: Niebocko

7.3.5) Kod pocztowy: 36-207

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129277,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165767,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165767,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165767,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Drew Tadeusz Popiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 687-000-20-03

7.3.3) Ulica: Kołłątaja 36

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165767,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 945843,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 945843,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 945843,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Transportowo-Budowlana Tomasz Biłas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 688-119-45-61

7.3.3) Ulica: Zawadka 50

7.3.4) Miejscowość: Zawadka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-711

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 945843,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.