Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00217654/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
- 2025/BZP 00231834/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu monitoringu i kontroli dostępu dla Akademii Nauk Stosowanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 055 629-05-53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7d23dc2-aa8f-45b9-82bf-9ef82556602e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu monitoringu i kontroli dostępu dla Akademii Nauk Stosowanych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7d23dc2-aa8f-45b9-82bf-9ef82556602e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043784/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa systemu monitoringu i kontroli dostępu w tym: kamer bezpieczeństwa, rejestratorów RPC, czytników, drukarki itp..
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217654
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZL/TP/2312/08/475/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dostawa kamer do monitoringu1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer wewnętrznych i zewnętrznych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie:
a) Kamera wewnętrzna z uchwytem- 55 szt.
b) Kamera zewnętrzna z uchwytem- 15 szt.
do miejsca wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32333200-8 - Kamery wideo
4.5.5.) Wartość części: 92000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dostawa urządzeń do systemu kontroli dostępu1) Przedmiotem zamówienia jest urządzeń do systemu kontroli dostępu w tym:
1) Karta stykowa – 100 szt.
2) Drukarka termiczna z oprogramowaniem – 1 szt.
wraz z przeprowadzeniem szkolenia online z obsługi drukarki oraz kodowania kart dla pracowników Zamawiającego - dot. do pozycji: 2)
do miejsca wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 18950,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90700,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91143,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90700,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamsys Piotr Błoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 142179316
7.3.3) Ulica: ul. Wileńska 27
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90700,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTROL SYSTEM FMN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010742449
7.3.3) Ulica: Aleja Komisji Edukacji Narodowej 96 lokal U15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-777
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy stropów piwnicznych w nieruchomości przy ul. Fabrycznej 19 będącej w administrowaniu ZBK w Elblągu
- ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W WILKOWIE.
- Remont parkingu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Raczki Elbląskie, gmina Elbląg
- Organizacja dwudniowych wyjazdowych warsztatów integracyjno szkoleniowych pn. Promocja zdrowia i aktywnego stylu życia dla uczestników projektu "Lepszy start w dorosłe życie"
- Remont pomieszczeń łaźni dla osadzonych Aresztu Śledczego w Elblągu
- ZP/20/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie Szpitalnego Systemu Informacyjnego (HIS) z obsługą Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM)
- Zakup urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Gminy Kamień w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów branżowych i zawodowych dla uczniów szkół zawodowych.
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Grybowie - wdrożenie logowania domenowego Active Directory wraz z rozbudową systemu archiwizacji oraz backup
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 22 w Kielcach, przy ul. Gagarina 3
- Zorganizowanie i przeprowadzenie w edycjach szkolenia zamkniętego z zakresu "Praca w chmurze z narzędziami Google"
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.