eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BorzęciczkiPrzebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I



Ogłoszenie z dnia 2025-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY IM. JANUSZA KORCZAKA W BORZĘCICZKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000235134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11

1.5.2.) Miejscowość: Borzęciczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-720

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 7216993

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@soswborzeciczki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswborzeciczki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Oświata/Edukacja

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e38e2d7d-9904-42c7-82a5-9904bcfd5bd7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00246253/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246267

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOSW.2510.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa II piętra budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krotoszynie – etap I.
2. Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem jest jedną z części dokumentacji projektowej na którą Zamawiający uzyskał pozwolenie na budowę pn. „Pałac Stoltenbergów w Borzęciczkach z II poł. XIX w. – zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytku poprzez usunięcie wtórnego pokrycia ścian, z jednoczesnym odsłonięciem, zabezpieczeniem i konserwacją elementów pierwotnych, niezbędnymi pracami budowlanymi oraz modernizacją instalacji”.
3. Niniejszym postępowaniem objęte są następujące prace:
 usunięcie wtórnego pokrycia ścian boazerii drewnianej na korytarzu;
 zabezpieczenie elementów drewnianych muru szachulcowego przed korozją,
 biodegradacją oraz działalnością owadów i mikroorganizmów;
 wzmocnienie, impregnacja i naprawa uszkodzeń cegły wypełniającej mur szachulcowy;
 odtworzenie powierzchni tynkowanych ścian;
 rekonstrukcja schodów wejściowych na poddasze, balustrad i poręczy;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
 dokumentacja projektowa,
 projekt wykonawczy,
 STWiOR,
 pozwolenie WWKZ,
 postanowienie WKWPSP,
 pozwolenie na budowę.
Zamawiający informuje, że załączone przedmiar robót/kosztorys ofertowy mają charakter poglądowy/informacyjny i nie mogą stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Wartości przedstawione w przedmiarach robót służą celom pomocniczym przy wyliczeniu ceny oferty, przy czym oferowana przez wykonawcę cena stanowi cenę ryczałtową w związku z czym winna uwzględniać wszystkie nakłady, które są konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ i dokumentacji projektowej.
5. Zamawiający informuje, iż budynek Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. J. Korczaka w Borzęciczkach objęty jest ochroną konserwatorską ze względu na wpis do rejestru zabytków pod nr 1400/A. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na wymagania zawarte w Pozwoleniu Nr 971/2024/A Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kaliszu.
6. Na potrzeby ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych w sposób ograniczający niezorganizowaną emisję pyłu do powietrza oraz do użytkowania farb i lakierów ekologicznych o niskiej zawartości NMLZO (niemetanowe lotne związki organiczne).
1) Jednocześnie wymogi muszą być spełnione w zakresie:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
c) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje);
d) parametrów bezpieczeństwa użytkowania;
e) standardów emisyjnych.
W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jeżeli Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że proponowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, załączając do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac stanowiących przedmiot zamówienia po godzinach urzędowania oraz w soboty. Powyższe możliwe będzie po uprzednim uzgodnieniu warunków z Zamawiającym.
8. W związku z przeprowadzaniem robót na obiekcie użytkowym, należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z przeprowadzanymi pracami. Wykonawca winien zapewnić szczególne bezpieczeństwo interesantom i pracownikom Ośrodka w Borzęciczkach. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru końcowego.
9. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych oraz wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i użytkowania przez Zamawiającego.
10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w SWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora ze strony Zamawiającego.
11. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń pierwszej jakości o najnowszych rozwiązaniach technologicznych gwarantujących odpowiednią jakość wykonania zamówienia.
12. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy i PN EN oraz o innych parametrach niż określone w dokumentacji projektowej.
13. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, karty gwarancyjne, i inne dokumenty świadczące o prawidłowym wykonaniu przedmiotu zamówienia). Wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót, wykonawca złoży w formie trwale spiętej dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia.
14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt.
15. Gwarancja:
1) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 24 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego.
Jednym z kryteriów oceny ofert jest okres na jaki Wykonawca wydłuży gwarancję. Dokładny okres gwarancji określony zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny, oraz wydłużenia gwarancji.
2) W okresie gwarancji Wykonawca na własny koszt i ryzyko zobowiązany będzie do
a) nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad i usterek powstałych z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca,
b) nieodpłatnego usunięcia wszystkich wad i usterek wskazanych przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany będzie dokonać usunięcia wad i usterek przy zachowaniu wytycznych wynikających z niniejszej umowy oraz SWZ wraz z załącznikami
16. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru końcowego podpisany przez Wykonawcę, inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45410000-4 - Tynkowanie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca nie odbył obowiązkowej wizji lokalnej oraz złożona oferta znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.