Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00290103/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań: 55182 Poznań, 55208 Poznań, 55243 Witkowo, 55306 Turek, 55309 Biedrusko, 55067 Poznań”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630153003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 92/98
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-716
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzi.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań: 55182 Poznań, 55208 Poznań, 55243 Witkowo, 55306 Turek, 55309 Biedrusko, 55067 Poznań”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e33a9d9-3285-4696-b0b5-55513857dae5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009577/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań: 55182 Poznań, 55208 Poznań, 55243 Witkowo, 55306 Turek, 55309 Biedrusko,
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wzipoznan_wp3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę zakupową WZI: https://platformazakupowa.pl/pn/wzipoznan_wp
3. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, środki dowodowe, pełnomocnictwa, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SWZ – 28/WZI/25/WIB.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Wykonawca składa ofertę pod rygorem nieważności w formie elektronicznej. Zamawiający rekomenduje złożenie oferty w formacie danych .doc, .xls, .pdf opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7z.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdz. XXVI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 28/WZI/25/WIB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 238861,78 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania 55182 Poznań
4.2.5.) Wartość części: 63414,63 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania 55208 Poznań,
4.2.5.) Wartość części: 50731,70 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania 55243 Witkowo
4.2.5.) Wartość części: 12682,93 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-07-05
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania 55306 Turek
4.2.5.) Wartość części: 21138,21 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania 55309 Biedrusko
4.2.5.) Wartość części: 38048,78 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania 55067 Poznań
4.2.5.) Wartość części: 52845,53 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje nw. osobami należącymi do Izby Inżynierów Budownictwa oraz legitymującymi się aktualnymi uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej,legitymującymi się wymaganymi uprawnieniami przez okres min. 5 lat:
dla Części I - zadanie 55182 Poznań:
– osoba posiadająca praktykę zawodową w branży inżynieryjnej drogowej, w tym doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w nadzorowaniu wykonawstwa (na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego) na minimum 1 robocie budowlanej
o wartości robót branży drogowej minimum 1 000 000,00 zł brutto, polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg;
dla Części II - zadanie 55208 Poznań:
– osoba posiadająca praktykę zawodową w branży inżynieryjnej drogowej, w tym doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w nadzorowaniu wykonawstwa (na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego) na minimum 1 robocie budowlanej
o wartości robót branży drogowej minimum 2 000 000,00 zł brutto, polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg;
dla Części V - zadanie 55309 Poznań:
– osoba posiadająca praktykę zawodową w branży inżynieryjnej drogowej, w tym doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w nadzorowaniu wykonawstwa (na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego) na minimum 1 robocie budowlanej
o wartości robót branży drogowej minimum 500 000,00 zł brutto, polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg;
dla Części VI - zadanie 55067 Poznań:
– osoba posiadająca praktykę zawodową w branży inżynieryjnej drogowej, w tym doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w nadzorowaniu wykonawstwa (na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego) na minimum 1 robocie budowlanej
o wartości robót branży drogowej minimum 2 000 000,00 zł brutto, polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg.
Dla części I, II, V i VI zamówienia, pracownicy skierowani przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „ZASTRZEŻONE” lub pisemne upoważnienie Kierownika Jednostki Organizacyjnej oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
UWAGA:
Zakaz polegania na potencjale i zasobach podmiotów trzecich w przypadku spełnienia wymogów Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. Powyższe wymogi musi spełnić Wykonawca tylko osobiście.
W przypadku konsorcjum powyższe wymogi musi spełniać przynajmniej jeden z członków konsorcjum.
dla Części III - zadanie 55243 Witkowo:
– osoba posiadająca praktykę zawodową w branży inżynieryjnej drogowej, w tym doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w nadzorowaniu wykonawstwa (na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego) na minimum 1 robocie budowlanej
o wartości robót branży drogowej minimum 2 000 000,00 zł brutto, polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg;
dla Części IV - zadanie 55306 Turek:
– osoba posiadająca praktykę zawodową w branży inżynieryjnej drogowej, w tym doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w nadzorowaniu wykonawstwa (na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego) na minimum 1 robocie budowlanej
o wartości robót branży drogowej minimum 2 000 000,00 zł brutto, polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany złożyć stosowne oświadczenie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku: wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to winno potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp:
a) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp,
w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Paragraf 13 projektu umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-26 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wzipoznan_wp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-26 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia kursu podnoszącego kompetencje z zakresu zielonej transformacji - kurs korekcji racic
- Dostawa komór laminarnych z podziałem na 2 części na potrzeby projektu "Rozwój Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych na rzecz efektywności i dostępności nowoczesnych terapii" ...
- AN/ZP/103/25 Realizacji oznakowania poziomego w budynku Wyd Architektury i Wyd Inżynierii Zarzadzania, zgodnie z obowiązującymi Standardami dostępności dla PSi na lata 2021-2027 i SIW PP
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego ( niesterylnego) i krążków diagnostycznych
- Dostawa szkła laboratoryjnego, szkła laboratoryjnego do chromatografii oraz szkła laboratoryjnego do ekstrakcji tłuszczu i włókna w paszach
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego Województwa Wielkopolskiego na Targach Smaki Regionów, odbywających się w dniach 26-28.09.2025 r. w Poznaniu - II postępowanie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "WPF (UE) Rozbudowa i modernizacja bazy kształcenia zawodowego uczniów i słuchaczy w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2 w Katowicach"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wewnętrznej instalacji gazu oraz instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej i zimnej wody dla lokali będących własnością Gminy Miasta Gdańska.
- Inspektor nadzoru inwestorskiego na zadaniu Budowa i przebudowa dróg w ramach Scalania gruntów w powiecie łęczyńskim, na obszarze wsi Głębokie i Malinówka, gm. Cyców
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świnna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa kina Wybrzeże w Kołobrzegu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- "Poprawa efektywności energetycznej szkół podstawowych w Kwidzynie" - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Kwidzynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.