eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Modernizacja nawierzchni boisk osiedlowych w Chorzowie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni boisk osiedlowych w Chorzowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271568673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego, 113

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@moris.chorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://moris-chorzow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rekreacja i Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja nawierzchni boisk osiedlowych w Chorzowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-368990b1-d9e0-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524461/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja boisk osiedlowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175313

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.3.2023.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Modernizacja nawierzchni boisk osiedlowych w Chorzowie”. Zamówienie swoim zakresem obejmuje poniższe obiekty sportowe zgodnie z przedmiarem robót:
a) Boisko do piłki ręcznej ul. Leśna - Odrzańska.
b) Boisko do piłki ręcznej ul. Mariańska.
c) Boisko do koszykówki ul. Mariańska.
d) Boisko do piłki ręcznej ul. Żołnierzy Września.
e) Boisko do piłki ręcznej ul. Łukasińskiego.
f) Boisko do piłki ręcznej ul. Hutnicza.
g) Boisko do piłki ręcznej ul. Jubileuszowa.

1. W zakres robót budowlanych wchodzi:
- mycie mechaniczne nawierzchni wraz z nałożeniem warstwy szczepnej
- pokrycie całości boisk dodatkową warstwą użytkową gr. 2-3 mm z granulatem EPDM, barwionym w masie, trudnozapalnym i odpornym na promienie UV (natrysk mechaniczny). Kolory do ustalenia na etapie realizacji.
- zabezpieczenie elementów infrastruktury i obejścia wokół boiska
- ochrona na czas schnięcia warstwy użytkowej – w przypadku zniszczenia warstwy
- dodatkowo przed malowaniem na boisku przy ul. Jubileuszowej : zerwanie nawierzchni poliuretanowej gr 35mm – środek boiska, uzupełnienie i wyrównanie powierzchni podłoża warstwą stabilizacyjną mineralno syntetyczną SBR gr 20mm, impregnacja podłoża, uzupełnienie nawierzchni amortyzacyjnej.
- wywóz i utylizacja nawierzchni poliuretanowej wraz z opłatą za utylizację
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki, stanowiące dokumentację techniczną, tj
a) Załącznik nr 13 do SWZ - Przedmiar,
b) Załącznik nr 14 do SWZ - STWiOR,
c) Załącznik nr 15 do SWZ - Plan BIOZ
3. Zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 2) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018.1202), inwestycja będąca przedmiotem zamówienia nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia, o którym mowa w art. 30 wskazanej ustawy.
4. Oferta musi obejmować wszystkie koszty dodatkowe związane z realizacją zakresu zadania objętego przedmiarem robót takie, jak np. przygotowanie terenu prac, organizację zaplecza robót, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i jego zabezpieczenie w trakcie robót do czasu przekazania inwestycji Zamawiającemu.
5. Jakość materiałów i wszelkich części robót powinna być badana i kontrolowana na bieżąco w trakcie wykonywania robót i po zakończeniu (jeśli dotyczy). Wyniki wszystkich badań i kontroli powinny być zawarte w protokołach załączonych do dokumentacji odbiorowej. Koszt wykonania badań i kontroli będzie ponoszony przez Wykonawcę.
6. Roboty muszą być wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami oraz warunkami technicznymi wykonania robót.
9. Rozwiązania równoważne.
1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów, z jakich jest wykonany, rozmiarów, do wyrobów przykładowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz materiałów/towarów zamiennych wraz z ich parametrami.
2) W przypadku, gdy w SWZ użyte zostały normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna".
3) Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania ofert.
10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
11. W trakcie trwania robót Wykonawca musi zapewnić dojście i dojazd do budynków.
12. Wykonawca będzie współpracował oraz współużytkował teren budowy wraz z innymi Wykonawcami oraz Zamawiającym.
13. Wizja lokalna:
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcą wizji lokalnej. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest zależne od woli oferenta.
Zamawiający wyznacza następujący termin przeprowadzenia fakultatywnych, nieobowiązkowych wizji lokalnych:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
- Osobą do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest kierownik obiektów - Pan Mariusz Schmidt, tel. 693 458 271.
Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy wykonawca. Każdy wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanych informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe, jako następstwo wizji lokalnych terenu inwestycji.
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę, tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych i obejmuje następujące rodzaje czynności:
1) Roboty budowlane [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót],
2) Roboty ziemne [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót],
Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489294,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 790400,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489294,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREENSPORT Anna Straszewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241035894

7.3.3) Ulica: Tartaczna 14

7.3.4) Miejscowość: Międzybrodzie Bialskie

7.3.5) Kod pocztowy: 34-312

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489294,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.