eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzin › ¦wiadczenie us³ug geodezyjnych w trakcie robót drogowych wykonywanych przez OTL ¦wiebodzin w roku 2024 i 2025

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-04-04

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug geodezyjnych w trakcie robót drogowych wykonywanych przez OTL ¦wiebodzin w roku 2024 i 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: LASY PAÑSTWOWE O¦RODEK TRANSPORTU LE¦NEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040250

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznañska 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 382 34 34

1.5.8.) Numer faksu: +48 68 382 34 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

transport , us³ugi le¶ne, budowa dróg le¶nych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug geodezyjnych w trakcie robót drogowych wykonywanych przez OTL ¦wiebodzin w roku 2024 i 2025

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a1cfc9db-f19e-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00271534

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00055449/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Us³ugi geodezyjne w trakcie robót drogowych wykonywanych przez OTL

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1cfc9db-f19e-11ee-b016-82aaee56c84c

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ , oraz poczty elektronicznej, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu platformy https://ezamowienia.gov.pl .
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostêpny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zak³adce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w §2 ust. 1 rozporz±dzenia wskazanego w pkt 10.6. SWZ sporz±dza siê w formatach danych okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 z pó¼n. zm.), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
Wymagane w SWZ informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w §2 ust. 1 rozporz±dzenia wskazanego w pkt 9.6. SWZ, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do widomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na platformê e-Zamówienia. Za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego wskazany w pkt 9.13. lit h) SWZ.
Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz identyfikator postêpowania generowany przez portal e-Zamówienia (ID postêpowania) jako za³±czniki nr 7 i nr 8 do SWZ. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ korzystaj±c ze strony g³ównej portalu e-Zamówienia (Biuletyn Zamówieñ Publicznych).
Ofertê oraz o¶wiadczenia, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP (sporz±dzane wg wzorów stanowi±cych odpowiednio za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ), sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z art. 781 Kodeksu cywilnego do zachowania elektronicznej formy czynno¶ci prawnej wystarcza z³o¿enie o¶wiadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
UWAGA!
Szczegó³owy sposób z³o¿enia oferty, sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert) jak równie¿ pozosta³e informacje dotycz±ce korespondencji elektronicznej znajduj± siê w Dziale 9 SWZ niniejszego postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest:
Pañstwowe Gospodarstwo Le¶ne Lasy Pañstwowe O¶rodek Transportu Le¶nego, ul. Poznañska 10 66-200 ¦wiebodzin
Tel.: 68 382 34 34; Faks: 68 382 34 35
e-mail: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Sebastiana Strzecha z którym w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem biuro@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem +48 63 240 65 32.
Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci
Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶lone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o przepisy PZP.
Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UWAGA!
Tre¶æ pe³na klauzuli informacyjnej dotycz±cej przetwarzania danych osobowych znajduje siê w Dziale 20 SWZ niniejszego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZTA.270.1.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 160000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug geodezyjnych, na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, jak równie¿ w Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1429 z pó¼n. zm.) w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysoko¶ciowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w trakcie robót drogowych wykonywanych przez OTL ¦wiebodzin w roku 2024 i 2025 w ramach nastêpuj±cych zadañ:
1. Przebudowa drogi le¶nej po¿arowej nr 37 w Nadle¶nictwie Cybinka;
2. Budowa drogi le¶nej w le¶nictwie ¦widnica na terenie Nadle¶nictwa Zielona Góra;
3. Budowa dojazdu po¿arowego DP2 w le¶nictwie Ochla na terenie Nadle¶nictwa Zielona Góra;
4. Przebudowa DP Karczówka na terenie Nadle¶nictwa Krzystkowice;
5. Budowa drogi le¶nej „KRÊTA” na terenie Nadle¶nictwa Krzystkowice;
6. Budowa drogi DP 18 w le¶nictwie Chwalim na terenie Nadle¶nictwa Babimost;
7. Budowa drogi le¶nej w le¶nictwie Osa Góra na terenie Nadle¶nictwa Babimost;
8. Budowa na terenie Nadle¶nictwa Torzym;
9. Budowa na terenie Nadle¶nictwa Przytok;
10. Przebudowa drogi le¶nej na terenie Nadle¶nictwa Brzózka;
11. Remont drogi le¶nej 214 w le¶nictwie Bobrowice na terenie Nadle¶nictwa Brzózka;
12. Przebudowa drogi le¶nej „Dorota” na terenie Nadle¶nictwa Wymiarki;
13. Budowa dojazdu po¿arowego 35 (¦rodkowa) na terenie Nadle¶nictwa Lubsko.
Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci, z uwagi na to, i¿ us³ugi wchodz±ce w sk³ad przedmiotu zamówienia s± pokrewne i mog± byæ oferowane przez tych samych wykonawców, a rozmiar zamówienia pozwala na udzia³ w postêpowaniu i zrealizowanie ca³ego przedmiotu zamówienia tak¿e podmiotom z sektora ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw funkcjonuj±cych na rynku.
Zestawienie ilo¶ciowe poszczególnych us³ug:
1) Wytyczenie trasy (krawêdzie poboczy) oraz wyznaczenie reperów roboczych wraz z wydrukiem tyczenia w formacie wielkoformatowym lub wstêgowym w skali zgodnej z projektem budowlanym + plik w formacie DWG lub DXF – 18,394 km:
- wytyczenie trasy w pkt g³ównych, charakterystycznych oraz w przekrojach poprzecznych;
- ewentualne dogêszczenie tyczenia, tak aby odleg³o¶æ miêdzy s±siednimi palikami wynosi³a max 25m;
- rzêdne wysoko¶ciowe (terenowe i projektowe) wytyczonych punktów (rzêdne terenowe w formie elektronicznej jako warstwa na szkicu w DWG lub DXF; rzêdne projektowe plik w formacie XLS);
- wyznaczenie reperów roboczych w odleg³o¶ci max 100m
Czas realizacji us³ug:
4 dni od daty rozpoczêcia wykonywania us³ugi wskazanej w zleceniu;
2) Wykonanie mapy powykonawczej w skali zgodnej z projektem budowlanym (trzy egzemplarze) z potwierdzeniem przez Powiatowy O¶rodek Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej + plik w formacie DWG lub DXF: 1 kpl (³±czna d³ugo¶æ dróg: 27,564 km)
Czas realizacji us³ug:
a) mapa potwierdzona przez uprawnionego geodetê - 5 dni od daty zg³oszenia pomiaru powykonawczego,
b) mapa potwierdzona przez Powiatowy O¶rodek Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej – 40 dni od daty zg³oszenia pomiaru powykonawczego;
3) Inwentaryzacja wysoko¶ciowa terenu – 22,394 km:
- pomiar wysoko¶ciowy dojazdu po¿arowego w przekrojach poprzecznych (min. trzy pkt na przekrój): po usuniêciu humusu, pod³o¿e, + plik w formacie XLS
Czas realizacji us³ug:
2 dni od daty rozpoczêcia wykonywania us³ugi wskazanej w zleceniu;
4) Obliczenie objêto¶ci usuniêtego humusu – wyliczenie w formie tabelarycznej na podstawie wykonanych przekrojów poprzecznych + plik w formacie DWG i XLS + wydruk przekrojów poprzecznych w skali 1:50 lub 1:100 – 18,394 km
Czas realizacji us³ug:
2 dni od daty rozpoczêcia wykonywania us³ugi wskazanej w zleceniu;
5) Obliczenie objêto¶ci robót ziemnych – wyliczenie w formie tabelarycznej na podstawie wykonanych przekrojów poprzecznych + plik w formacie DWG i XLS + wydruk przekrojów poprzecznych w skali 1:50 lub 1:100 – 24,494 km
Czas realizacji us³ug:
5 dni od daty rozpoczêcia wykonywania us³ugi wskazanej w zleceniu;
6) Pomiar powierzchni warstw konstrukcyjnych zjazdów (pod³o¿e, warstwa podbudowy, warstwa wi±¿±ca z mieszanki mineralno-asfaltowej) z wykonaniem szkicu w skali 1:500 + plik w formacie DWG lub DXF – 3 szt.
Czas realizacji us³ug:
2 dni od daty rozpoczêcia wykonywania us³ugi wskazanej w zleceniu;
7) Wytyczenie krawêdzi zjazdów publicznych + plik w formacie DWG lub DXF – 3 szt.
Czas realizacji us³ug:
3 dni od daty rozpoczêcia wykonywania us³ugi wskazanej w zleceniu.
8) Wytyczenie obszaru robót - wyznaczenie obszaru robót (za krawêdzi± rowów) – droga, zjazdy, mijanki wraz z wykonaniem szkicu w formacie wielkoformatowym lub wstêgowym w skali 1:500 – 4,790 km;
Czas realizacji us³ug:
4 dni od daty rozpoczêcia wykonywania us³ugi wskazanej w zleceniu.
9) Pomiar powierzchni warstw konstrukcyjnych drogi z wykonaniem szkicu formacie wielkoformatowym lub wstêgowym w skali 1:500 lub 1:1000 - koryto gruntowe + dolna warstwa podbudowy + plik w formacie DWG lub DXF – 26,804 km
Czas realizacji us³ug:
3 dni od daty rozpoczêcia wykonywania us³ugi wskazanej w zleceniu;
10) Pomiary uzupe³niaj±ce, tyczenia uzupe³niaj±ce na odc. o ³±cznej d³. do 200mb – 20 szt.
Czas realizacji us³ug:
1 dzieñ od daty rozpoczêcia wykonywania us³ugi wskazanej w zleceniu;
Uwaga !
Szczegó³owy opis zamówienia zosta³ opisany w Dziale 3 SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71355000-1 - Us³ugi pomiarowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71354000-4 - Us³ugi sporz±dzania map

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

W stosunku do ca³ego Przedmiotu Zamówienia Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do ³±cznej warto¶ci wszystkich rodzajów us³ug objêtych dan± czynno¶ci± („Opcja”). Przedmiotem Opcji bêd± takie same us³ugi jak wskazane w SWZ. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiaj±cego, mog± zostaæ zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jeden z rodzajów us³ug wskazanych w SWZ. Miejscem realizacji us³ug wykonywanych w ramach Opcji mo¿e byæ teren administracyjny Nadle¶nictw podlegaj±cych Regionalnej Dyrekcji Lasów Pañstwowych w Zielonej Górze. Prace bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone w ilo¶ci, która nie bêdzie przekracza³a 50 % Warto¶ci Przedmiotu Umowy okre¶lonej zgodnie z § 7 ust 1 stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ. Podstaw± okre¶lenia warto¶ci us³ug zleconych w ramach Opcji (w celu okre¶lenia jej zakresu) bêd± ceny jednostkowe okre¶lone w Formularzu Oferty.
Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia us³ug objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z Opcji w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego us³ug w zwi±zku z ujawnieniem siê nowych potrzeb podmiotów, dla których Zamawiaj±cy realizuje przedsiêwziêcia lub powierzenia im nowych zadañ gospodarczych lub publicznych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryterium oceny ofert: Cena – 100 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie):
zrealizowa³ lub realizuje (przy czym w tym przypadku bêdzie liczona warto¶æ zrealizowanej czê¶ci) co najmniej 1 us³ugê (przez us³ugê rozumie siê wykonywanie us³ug na podstawie jednej umowy) polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug geodezyjnych na ³±czn± kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³ brutto.
b) Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie potencja³u technicznego.
c) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia
Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii okre¶lone w Prawie geodezyjnym i kartograficznym z dnia tj. z dnia 17 maja 1989 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 1990 z pó¼n. zm.) w zakresie art. 43 pkt. 4 – geodezyjna obs³uga inwestycji.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 5.3. SWZ Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
b) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 6.1. SWZ Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu (rodzaju wykonanych us³ug), daty wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane (wzór wykazu wykonanych us³ug stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ),
3-letni okres nale¿y liczyæ wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
b) dowodów okre¶laj±cych, czy wskazane przez Wykonawcê us³ugi na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane.
Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
c) wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ),

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³.
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku PKO Bank Polski nr rachunku: 45 1020 5402 0000 0802 0115 2867 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu na: „¦wiadczenie us³ug geodezyjnych w roku 2024 i 2025”
Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 10.2. ppkt 2)-4) nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu wraz z Ofert± w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê na dan± czê¶æ zamówienia (Zadanie) przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw, z art. 266 PZP.
Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wniesienie wadium w formie niepieniê¿nej w postaci dokumentu gwarancji/porêczenia musi wskazywaæ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Ww. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powinno zostaæ z³o¿one wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
5) dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. a) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. b sk³ada ten z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, który wykazuje spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu, do którego wykazania s³u¿y dany dokument;
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
8) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
Umowa zostanie zawarta na podstawie z³o¿onej oferty Wykonawcy. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci w niej wymienionych z uwzglêdnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.